Vanavond gaat hij hard snurken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef JACM het volgende:
Die wat gezettere jongen heeft nog weinig ingebracht
Ja datquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en verwend door de Gouden Kooi ....
Iedere avond een kettingzaag orkest geeft hij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef JACM het volgende:
ga je nou Els lopen afzeiken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef JACM het volgende:
BB / Big Brother 2021 Streamverslagenquote:
Dan tief je toch opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
Sommige youtubers zijn nog spannender om te volgen
Ik blijf speciaal voor jouquote:
Ow, bij de stickiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen
Hier mogen ze maar of iemand het allemaal gaat uittikken betwijfel ik.
Dat snap ikquote:
Ik zit hier al veel te tikken, daar ook nog tikken is te veel werk he.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, bij de stickies
Topic is leeg
Zitten jullie al vanaf vanmorgen te kijken, staat er nog niets![]()
Dan doe je het alleen daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit hier al veel te tikken, daar ook nog tikken is te veel werk he.
Zag dit beeld ook:quote:
Nah, ik kan dat niet zo goed, een mooi verhaaltje ervan maken, en de verslagschrijvers hebben geen zin in BB geloof ik dus ben benieuwd of iemand dat nog gaat doen.quote:
Hoeft eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, ik kan dat niet zo goed, een mooi verhaaltje ervan maken, en de verslagschrijvers hebben geen zin in BB geloof ik dus ben benieuwd of iemand dat nog gaat doen.
Ja maar zet meerdere mensen bij elkaar en dan is dit wel een dingetje. Als iemand elke keer de keuken een puinhoop maakt zou ik ook wel boos wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:35 schreef chufi het volgende:
Ze hebben toch verder niets te doen als er geen Febo opdrachten zijn ...
Ik heb dat vroeger hier nog gedaan, officieel als crew zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, ik kan dat niet zo goed, een mooi verhaaltje ervan maken, en de verslagschrijvers hebben geen zin in BB geloof ik dus ben benieuwd of iemand dat nog gaat doen.
Voor de niet kijkers is het altijd wel fijn, zo'n verslag van de dag maar ja, die het vroeger deden hebben dus geen zin in BB dus tja, jammerdepammer voor de mensen zonder stream, dat wordt cosen terug lezen dan.quote:
Nou huldequote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger hier nog gedaan, officieel als crew zelfs
Sowww echt, dat is al lang gelden dan denk ik, kan me jou niet als crew herinneren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger hier nog gedaan, officieel als crew zelfs
Het is meer dat je geen zin in hebt om de zooi van een ander op te ruimen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:39 schreef Moonlight het volgende:
Jeetje wat moeilijk doen over dat schoonmaken ze hebben toch niks beters te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |