Ze zeggen zelf van wel, een van de gesloten deuren daar op de gang??quote:
Ze vreten al sinds 10:00 uurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?? Rtl gaat zich anno 2020 niet meer branden inhumane omstandigheden en vechtende bewoners. Ze zijn woke.
Oh die snapte ik niet. Ik zeg je gast.quote:
Bedankt, vanavond fapje leggenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U vraagt wij draaien
Bummer..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
alleen mensen die betalen mogen kijken, stream 2 doet het nog gewoon.zijn nu de regels aan het bespreken.
Geen last vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:23 schreef JACM het volgende:
Stream loopt hier nog maar je ziet enkel nog een dak. En af en toe een auto die rijdt in de verte
Helaas wel ja, en lag er echt nachten wakker van. Kwamen ze hem af en toe op zijn zij leggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms moet je wel, nooit in een ziekenhuis gelegen? (gelukkig geen 100 dagen)
Als het 2 vrouwen zijn ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik vind dat de 2 oudsten het huishouden moeten doen
Bij mij ook heb die andere maasr even op pauze gezetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef engine het volgende:
Stream 1 loopt ineens ietsje voor bij mij
We zijn gewoon vergeten dat BB altijd saai is geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het behoorlijk saai tot nu toe, denk dat ze om negen uur allemaal in bed liggen ......
Danielle en theo denk ik?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
d8 die al gezien te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Komt er ook een streamverslagen-topic?
Jquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
Ja leuk !!!quote:
Ik weet wel wie @Caland zou kiezenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou voorstellen iedere dag een soort huisslaaf.
Is er alquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Komt er ook een streamverslagen-topic?
Ja, en verwend door de Gouden Kooi ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
We zijn gewoon vergeten dat BB altijd saai is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |