Denk er na pas. Hier blijft het wel even bij tot donderdag.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef DKUp het volgende:
Jowi verwacht dat er nog vier mensen voor de eliminatie komen.
Sowieso. Zo'n kutje is 'tquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
Nathalie zal alles wat Jowi en Thomas nu bespreken over Theo doorlullen aan Theo.
Denk ik
Hij doet het net weerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 nog steeds een SL of moet ik refreshen ?
hier nog een slquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 nog steeds een SL of moet ik refreshen ?
Dat wisten wel al lang..........quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Moonlight het volgende:
Ze mochten dus geen sigaretten mee nemen
Hier prima beeld en geluid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef yaello het volgende:
Hebben jullie ook groen beeld met geluid of ligt het aan mijn internet?
Een paar pagina's terug was er een discussie over de sigaretten. Ik ben er zeker van dat die nog wel komen.quote:
Jank in het andere topicquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef yaello het volgende:
streams zijn baggerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef yaello het volgende:
Zat onder haar ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:49 schreef DKUp het volgende:
Nathalie haar zender is maar zachter gezegd met al die reclame.
Niks mis mee tot nu toe dus klaag ergens andersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
streams zijn bagger
loopt ind niet fijn
Heel teleurstellend. Ik moet een nieuwe held zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:48 schreef Stranger het volgende:
Toch een beetje jammer van Thomas dat ie met Jowi en Natalie in een kliekje zit.
.. oh bgin je nu alquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee tot nu toe dus klaag ergens anders
Of voor Nathalie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:52 schreef aswesleep het volgende:
Dit trio lijkt me enkel voordelig voor Jowi
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:52 schreef aswesleep het volgende:
Dit trio lijkt me enkel voordelig voor Jowi
Maar teert op de angst van Tommiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |