En sigaretten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Lekker Theo, praten over masturberen
nee, tuin weer nu/ nog steeds.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef AlohA het volgende:
Staat stream 2 trouwens alweer aan? Geen zin om weer een minuut reclames door te zitten voor een plant of een oog.
Dat doet die vogel al sinds het beginquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ik denk niet dat dat bedje hem houd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is dat klapbedje voor. Doei in de woonkamer slapen
Rokers !!! toch wel ahh nicequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef AlohA het volgende:
Nou ja, Theo en Natalie roken dus allebei. Het klinkt alsof ze in de quarantaine voordat ze het huis in gingen al niet mochten roken.
Klinkt alsof ze discussie willen uitlokken tijdens de boodschappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef AlohA het volgende:
Nou ja, Theo en Natalie roken dus allebei. Het klinkt alsof ze in de quarantaine voordat ze het huis in gingen al niet mochten roken.
Het zou zomaar kunnen dat het een stuk minder is dan thuis. Thuis zat hij ook vooral achter de computer. Dat is nu niet zo. Er wordt hier en daar al uitgedaagd om te bewegen (spellen, dansjes, etc.). Het is bewuster, maar ook onbewusterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Hij loopt wel alsnog flink te bikken.
Maar als ik daar zou zijn, in dat huis. En er was een gymruimte, zou ik het wel weten als dikkerd. Je kan ongestoord sporten. Perfect om het dan aan te pakken!
wat een ransbak die manquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Het hield al nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat bedje hem houd.
Ik heb het idee dat big brother daar wel een oplossing voor heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk, weer een COS!
Theo heeft het moeilijk met het niet-roken volgens mij.
Nee. Ze mogen de tijd niet weten. Die klok staat expres zoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
De magnetron staat op 16.02...dat zal toch niet de tijd zijn he
Ik denk dat het serieus verboden is. Zou wel iets met rookvrije werkplek te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze discussie willen uitlokken tijdens de boodschappen.
In de ochtend zei een van die gasten dat ze geen exacte tijd mogen weten. Oven loopt ook 2.5 uur achter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nathalie en Thomas hebben niet op Theo gestemd
Er is geen tijd daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ze wilden vroeger liever niet dat er rokenden in beeld kwamen en de ontwenning geeft ook spanning natuurlijk..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat big brother daar wel een oplossing voor heeft.
Ik denk dat Nathalie op Liese heeft gestem.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Nathalie hoort Thomas uit over op wie hij gestemd heeft.
Iig niet op Theo.
Je mag altijd buiten roken. Ik ga er vanuit dat sigaretten een machtsmiddels is om de groep te splijten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieus verboden is. Zou wel iets met rookvrije werkplek te maken hebben ofzo.
Als ze mochten roken, dan hadden ze het toch allang gedaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je mag altijd buiten roken. Ik ga er vanuit dat sigaretten een machtsmiddels is om de groep te splijten.
Pakkie peuken tegenover vega ballenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je mag altijd buiten roken. Ik ga er vanuit dat sigaretten een machtsmiddels is om de groep te splijten.
Ze mochten geen sigaretten meenemen naar binnen, ik vermoed dat het een optie wordt komende dagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze mochten roken, dan hadden ze het toch allang gedaan?
Ja of een touw als ie geen riem heeft of een knijper of iets en anders gewoon heisen heel de tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Thomas heeft het lopen opgegeven omdat zijn broek de hele tijd afzakte.
Ik herken mezelf in hem, de smoesjes
DOE, GEWOON, EEN, RIEM, OM.
Precies!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja of een touw als ie geen riem heeft of een knijper of iets en anders gewoon heisen heel de tijd.
een sportbroek met riem, inventief wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Thomas heeft het lopen opgegeven omdat zijn broek de hele tijd afzakte.
Ik herken mezelf in hem, de smoesjes
DOE, GEWOON, EEN, RIEM, OM.
Een sportbroek heeft touwtjes, die kan je strakker trekken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:32 schreef yaello het volgende:
[..]
een sportbroek met riem, inventief wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |