quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gewon die loopband op in je blote niks
ff tv maken
pielemuis woond voorlopig onder een afdak
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gewon die loopband op in je blote niks
ff tv maken
pielemuis woond voorlopig onder een afdak
Zou het hem wel gunnen als hij deze maanden in BB aanpakt om 20-30 kilo kwijt te raken. Dan door het nieuwe zelfvertrouwen door te gaan in de sportschool en #FITBOY te wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel tof voor hem dat ie afvalt, hopen dat ie het hierna volhoud. Dit zou ie als begin kunnen gebruiken als ie dat wil.
Ja ik gun het hem ook wel, is ook wel een liefie denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:34 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zou het hem wel gunnen als hij deze maanden in BB aanpakt om 20-30 kilo kwijt te raken. Dan door het nieuwe zelfvertrouwen door te gaan in de sportschool en #FITBOY te worden
Waarom niet doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Thomas heeft het lopen opgegeven omdat zijn broek de hele tijd afzakte.
Ik herken mezelf in hem, de smoesjes
DOE, GEWOON, EEN, RIEM, OM.
Dat is zo'n gast die nu omdat 'ie te dik is geen vriendin krijgt. Maar die door diezelfde mensen opeens wél gezien gaat worden als hij is afgevallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik gun het hem ook wel, is ook wel een liefie denk ik.
Ik dacht jowiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Iemand moest naar de dagboekkamer maar die stem is te ruk, dus kon niet horen wie.
Naomiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Iemand moest naar de dagboekkamer maar die stem is te ruk, dus kon niet horen wie.
Ja, treurig wel maar de harde werkelijkheid voor veel dikke mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dat is zo'n gast die nu omdat 'ie te dik is geen vriendin krijgt. Maar die door diezelfde mensen opeens wél gezien gaat worden als hij is afgevallen.
Puur omdat mensen oppervlakkig zijn en dik zijn niet mooi is, terwijl het karakter dan niet veranderd.
Volgens mij ben je een van de weinige.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef DKUp het volgende:
Nathalie vindt Liese en Ziggo niet zo leuk.
Bij die twee heb ik ook geen fijn gevoel bij.
michelin mannetjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
Gevaarlijk bij die nylon jassen
[ afbeelding ]
Is koud vuurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
Gevaarlijk bij die nylon jassen
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, treurig wel maar de harde werkelijkheid voor veel dikke mensen.
Met een paar simpele handelingen kunnen ze het geluid van BB rechtstreeks op de stream afspelen ipv indirect. Maarja waarom zou je.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja dat zijn dan geen vrienden he. Dumpen die handel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:39 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Klopt.
Zie het bij mezelf..
Een aantal vriendinnen van mij hebben letterlijk gezegd dat als ik slanker zou zijn ik veel interessanter voor ze zou zijn.
Ergens is dat natuurlijk motivatie om er wat aan te doen, en ik doe er ook wel wat aan, maar ergens anders is het kolder.
Maar oke, laten we het maar hebben over ThomasDie jongen gaat dit gebruiken om te knallen.
weet je wel ... snap je..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:39 schreef waxmask het volgende:
zender check en meteen de jas er weer over
Als dat zo is, dan mogen ze die Belgische Big Brother stem ontslaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Ah BB leest mee. Fijn" Jowi, controleer uw zender"
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:40 schreef DKUp het volgende:
Wat een vreselijke stem heeft Big Brother.
Zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef DKUp het volgende:
Jowi verwacht dat er nog vier mensen voor de eliminatie komen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mogen ze die Belgische Big Brother stem ontslaan.
Ik gok donderdag tijdens de liveshow.quote:
Dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok donderdag tijdens de liveshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |