SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
@mazaru Heb jij het gehoord?quote:
ik begrijp is het het niet te doen om met pfizer om ouderen die thuis wonen de enten.
Wat ik er uit begrijp tussen de telefoontjes door hier meende ik te begrijpen dat de jongeren nu de pfizer gaan krijgen de zwakkere ouderen boven de 60 dat andere, wat eigenlijk voor de wat jongere bestemd was. Daarom vroeg ik jou of ij het gehoord had en ik het goed had gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ow dat Pfizer vaccin moet geloof ik bij honderdmiljoenmiljard graden onder nul opgeslagen worden he? Ja dat is nogal moeilijk te transporteren naar de oudjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Mazaru Heb jij het gehoord?
ik begrijp is het het niet te doen om met pfizer om ouderen die thuis wonen de enten.
Wat ik er uit begrijp tussen de telefoontjes door hier meende ik te begrijpen dat de jongeren nu de pfizer gaan krijgen de zwakkere ouderen boven de 60 dat andere, wat eigenlijk voor de wat jongere bestemd was. Daarom vroeg ik jou of ij het gehoord had en ik het goed had gehoord.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef maily het volgende:
BB / [COS #6] Intratuin
Braddie is terug? Zie laatste post ...Blijkbaar!
![]()
Ja en het komt niet in ampullen binnen het moet zelf opgezogen wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat Pfizer vaccin moet geloof ik bij honderdmiljoenmiljard graden onder nul opgeslagen worden he? Ja dat is nogal moeilijk te transporteren naar de oudjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had hem al gezien in BB vanmiddagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef maily het volgende:
BB / [COS #6] Intratuin
Braddie is terug? Zie laatste post ...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het komt niet in ampullen binnen het moet zelf opgezogen wordenGodverdomme, wat gaat er nog meer mis met dat vaccineren?
![]()
Sorry, ik kom net thuis. Ik heb het niet gevolgd verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Mazaru Heb jij het gehoord?
Wat ik er uit begrijp tussen de telefoontjes door hier meende ik te begrijpen dat de jongeren nu de pfizer gaan krijgen de zwakkere ouderen boven de 60 dat andere, wat eigenlijk voor de wat jongere bestemd was. Daarom vroeg ik jou of ij het gehoord had en ik het goed had gehoord.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik snap het niet hoor, is in andere landen toch ook geluktquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme, wat gaat er nog meer mis met dat vaccineren?
Maar goed we gaan het wel zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ophalen is nou niet echt het grootste obstakel lijkt mijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme, wat gaat er nog meer mis met dat vaccineren?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry, ik kom net thuis. Ik heb het niet gevolgd verder.
Maar voor jou beter, lekker de hort opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ach als we niet het braafste jongetje van de klas in de EU zijn, zijn we wel het domste jochie ervan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor, is in andere landen toch ook gelukt
Maar goed we gaan het wel zien![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach als we niet het braafste jongetje van de klas in de EU zijn, zijn we wel het domste jochie ervan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om met de woorden van Wilders te spreken, we zijn de dorpsgek van Europaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach als we niet het braafste jongetje van de klas in de EU zijn, zijn we wel het domste jochie ervan.
Gaat aan lang debat worden denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om met de woorden van Wilders te spreken, we zijn de dorpsgek van Europa
De GGD was nog niet klaar om eerder te enten maar Rutte zei dat de GGD niets te verwijten was maar dat het zijn 'fout'was
Dan denk ik de GGD wist toch ook wat er aan kwam die hadden zich ook zo moeten gebeuren
En Rutte was nog niet zo hoopvol over een versoepeling 19 janWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een vriend van mij is pas met pensioen gegaan en heeft zijn hele leven op de ambulance gewerkt. Hij heeft zich aangemeld om te helpen met vaccineren en heeft nog steeds niets gehoord op zijn aanmelding.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat aan lang debat worden denk ik
De GGD was nog niet klaar om eerder te enten maar Rutte zei dat de GGD niets te verwijten was maar dat het zijn 'fout'was
Dan denk ik de GGD wist toch ook wat er aan kwam die hadden zich ook zo moeten gebeuren
En Rutte was nog niet zo hoopvol over een versoepeling 19 janIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Kan je nagaan, ik hoorde gisteren wel dat er genoeg mensen zouden zijn om te entenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vriend van mij is pas met pensioen gegaan en heeft zijn hele leven op de ambulance gewerkt. Hij heeft zich aangemeld om te helpen met vaccineren en heeft nog steeds niets gehoord op zijn aanmelding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onze oosterburen moeten nog wat langer thuisblijven.
Dat meldt de Duitse krant Bild vandaag. Duitsland zit sinds december in een strenge lockdown, maar de cijfers dalen niet hard genoeg om over te gaan op versoepelingen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja en de lockdown daar wordt nog strenger dan nuquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Onze oosterburen moeten nog wat langer thuisblijven.
Dat meldt de Duitse krant Bild vandaag. Duitsland zit sinds december in een strenge lockdown, maar de cijfers dalen niet hard genoeg om over te gaan op versoepelingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe streng dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de lockdown daar wordt nog strenger dan nu
Bild: Duitsers in 'besmette' Duitse gebieden kunnen reisbeperking tot 15 kilometer krijgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
corona dit corona dat corona daar
het is nog lang niet klaarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo heb de uitnodiging voor vaccinatie. Aangemeld 1 ste prik 3 weken tweede prik. Nu krijg ik thuis de brief die je moet overhandigen als bewijs
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
corona dit corona dat corona daar
het is nog lang niet klaarFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Al gelezenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)tie.html?jwsource=cl
Ik wou het filmpje plaatsen maar dat wil dus nietquote:
Wedden dat ze straks gaan roepen dat ze personeel tekort komen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik hoorde gisteren wel dat er genoeg mensen zouden zijn om te enten
Nr 3 goeie zaken gedaan vandaagquote:![]()
Het is een complot!!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wou het filmpje plaatsen maar dat wil dus niet
Kan de NL media niet uit iets beters citeren dan Bild
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 3 goeie zaken gedaan vandaag![]()
[ afbeelding ]
O dat gaat zeker gebeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ze straks gaan roepen dat ze personeel tekort komen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo heb de uitnodiging voor vaccinatie. Aangemeld 1 ste prik 3 weken tweede prik. Nu krijg ik thuis de brief die je moet overhandigen als bewijs![]()
krijg geen halveringen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wou het filmpje plaatsen maar dat wil dus nietActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ernst Kuipers pleitte gisteren wel voor uitstel van de tweede vaccinatiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ah, beter. Want daar was wél sprake van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krijg geen halveringen hoor![]()
![]()
1ste 3 weken later tweedequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat ze willen doen is die twee injectie uitstellenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?
De Jong denkt er ook al over zeiden ze in het debat vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die inderdaadquote:
heb brief hier gewoon twee meteen twee afspraken maken. ben nu aan bellenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja geen idee wat het meest efficiënt is voor het menselijk afweersysteem, maar ik heb mijn vermoedens dat het meer is om alvast zo veel mogelijk mensen die eerste shot te kunnen geven, en wie dan leeft die dan zorgt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ernst Kuipers pleitte gisteren wel voor uitstel van de tweede vaccinatie
Maar voorlopig staat het dus op 3 weken.
Ff afwachten dus.![]()
ik moet nu meteen 2 afspraken makenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geen idee wat het meest efficiënt is voor het menselijk afweersysteem, maar ik heb mijn vermoedens dat het meer is om alvast zo veel mogelijk mensen die eerste shot te kunnen geven, en wie dan leeft die dan zorgt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Eigenlijk is zo'n mRNA wel een stuk veiliger dan een verzwakt virus. Het geeft eigenlijk alleen een boodschap om antistoffen te makenUw ADH vitamine Worst
Beter!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik moet nu meteen 2 afspraken makenHopelijk komt daar geen verandering in.
![]()
Wij vragen je deze afspraak zoveel mogelijk buiten je ingeplande diensten te plannen en hierover af te stemmen met collega’s.
Zo zorgen we er met elkaar voor dat de zorg aan cliënten gewoon doorgaat.
Twee vaccinaties
Je krijgt twee keer een vaccinatie. Wanneer je een afspraak maakt bij het callcenter krijg je meteen een afspraak voor de eerste én de tweede vaccinatie.
De tweede vaccinatie volgt drie weken na de eerste. Houd daar rekening mee bij het maken van de afspraak.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk is zo'n mRNA wel een stuk veiliger dan een verzwakt virus. Het geeft eigenlijk alleen een boodschap om antistoffen te makenDus in principe ZOU het vaccin hartstikke veilig moeten zijn en ik begin daar ook wel meer en meer vertrouwen in te krijgen, maar toch.....
![]()
![]()
O in debat hadden ze het er ook al overquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ernst Kuipers pleitte gisteren wel voor uitstel van de tweede vaccinatie
ALleen las ik gisteren dat degene die het gemaakt hebben het er niet mee eens zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze is ook interessant.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Tjah en als degenen die het vaccin een bijsluiter maken, moet de regering niet ineens gaan denken het beter te weten dan de makers zelf!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O in debat hadden ze het er ook al over
ALleen las ik gisteren dat degene die het gemaakt hebben het er niet mee eens zijn![]()
![]()
Registratie van je gegevens
Ook vraagt het callcenter of zij je vaccinatiegegevens mogen doorgeven aan het RIVM.
In de bijlage Toestemming voor landelijke registratie bij het RIVM lees je hier meer over.
Daarnaast vraagt het callcenter of zij je vaccinatiegegevens mogen doorgeven aan je huisarts.
Bezoek aan de priklocatie
Voor een veilig en vlot bezoek aan de priklocatie is het belangrijk om:
- Een mondkapje te dragen en 1,5 meter afstand te houden van anderen.
- Kleding te dragen waarbij je je bovenarm gemakkelijk bloot kunt maken.
- De afspraakbevestiging bij je te hebben.
- Uw identificatiebewijs bij je te hebben.
- Een brief vanuit een werkgever of opdrachtgever te overhandigen.
LET OP!:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Even checkenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nog steeds gebanned?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker 10 ur chill plezier als fruitmans meeleestIs bekend voor hoelang?
![]()
Twee vaccinaties
Je krijgt twee keer een vaccinatie. Wanneer je een afspraak maakt bij het callcenter krijg je meteen een afspraak voor de eerste én de tweede vaccinatie.
De tweede vaccinatie volgt drie weken na de eerste. Houd daar rekening mee bij het maken van de afspraak.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dit is de officiele tekstFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb echt helemaal geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds gebanned?Is bekend voor hoelang?
Uw ADH vitamine Worst
@ToT dus gewoon binnen 3 weken twee
Omdat andere landen hem ook willen uitstellen, gaat Nederland daar ook over denkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah en als degenen die het vaccin een bijsluiter maken, moet de regering niet ineens gaan denken het beter te weten dan de makers zelf!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIe?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk een week een ban of misschien langerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fresh neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal die niet zelf een ban hebben aangevraagd?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zal per vaccin kunnen gaan verschillen (we weten nog niks van de vaccins die nog niet helemaal klaar zijn)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dit is de officiele tekst![]()
Beter!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Tot dus gewoon binnen 3 weken tweeMaar goed; je weet maar nooit wanneer de betrokken ministers weer de kolder in de kop gaan krijgen.
![]()
Totale daglichtperiode is 07:58 uur. Dat is 9 minuten langer dan vorige week.
Uw ADH vitamine Worst
Het is allemaal zo onzeker als ik weet niet wat heb ik vandaag wel begrepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:30 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Zal per vaccin kunnen gaan verschillen (we weten nog niks van de vaccins die nog niet helemaal klaar zijn)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeahh we gaan de goede kant opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
Totale daglichtperiode is 07:58 uur. Dat is 9 minuten langer dan vorige week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje dom om het advies van de maker van het vaccin in de wind te slaan lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allemaal zo onzeker als ik weet niet wat heb ik vandaag wel begrepen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
heb drie dingen extra als bijlage kan die niet copieren maar staat veel info inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!Maar goed; je weet maar nooit wanneer de betrokken ministers weer de kolder in de kop gaan krijgen.
is echt niet zoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker, kan best zo zijn..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja mijn idee Mazaruquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje dom om het advies van de maker van het vaccin in de wind te slaan lijkt mij.
Vraag mij af hoeft het dan wel zijn effect heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
je krijgt er binnen drie weken 2Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
We gaan het zien. Volgende week nemen ze een besluit erover:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee Mazaru
Vraag mij af hoeft het dan wel zijn effect heeft
Het Outbreak Management Team (OMT) en de Gezondheidsraad onderzoeken het uitstel van de eerste prik ook op verzoek van het kabinet. Ze komen waarschijnlijk volgende week met een advies.
Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding, zei er gisteren in Jinek ook iets over: "Laten we beginnen met het protocol zoals het bedoeld is. Dan kunnen we het later misschien aanpassen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ie-weken-negen-wekenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je hebt wel meegekregen dat de regering zat te denken over halveringen van doseringen en het uitstellen van het 2e vaccin?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
je krijgt er binnen drie weken 2![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat de regering zat te denken over halveringen van doseringen en het uitstellen van het 2e vaccin?![]()
![]()
![]()
Uitstel van de EERSTE prik?!?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Volgende week nemen ze een besluit erover:
Het Outbreak Management Team (OMT) en de Gezondheidsraad onderzoeken het uitstel van de eerste prik ook op verzoek van het kabinet. Ze komen waarschijnlijk volgende week met een advies.
Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding, zei er gisteren in Jinek ook iets over: "Laten we beginnen met het protocol zoals het bedoeld is. Dan kunnen we het later misschien aanpassen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ie-weken-negen-wekenNOG langer wachten dus???
![]()
Dus dat, en zo denken meerdere landen er over. Vanmiddag nog in debat geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Volgende week nemen ze een besluit erover:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ie-weken-negen-wekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die brief zegt niets. Als ze volgende week besluiten om iedereen te gaan vaccineren en de tweede vaccinatie uit te stellen dan komt er gewoon een nieuwe brief.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat de regering zat te denken over halveringen van doseringen en het uitstellen van het 2e vaccin?
Kuipers zei het gisteren al. We gaan beginnen zoals ze adviseren en dan kunnen we dat later nog wel aanpassen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, uitstel van de tweede vaccinatiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitstel van de EERSTE prik?!?NOG langer wachten dus???
Ja dus mogelijk tegen de adviezen in gaan, met allerlei mogelijke gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die brief zegt niets. Als ze volgende week besluiten om iedereen te gaan vaccineren en de tweede vaccinatie uit te stellen dan komt er gewoon een nieuwe brief.
Kuipers zei het gisteren al. We gaan beginnen zoals ze adviseren en dan kunnen we dat later nog wel aanpassen.![]()
Is dit dan een typfout?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, uitstel van de tweede vaccinatiequote:Het Outbreak Management Team (OMT) en de Gezondheidsraad onderzoeken het uitstel van de eerste prik ook op verzoek van het kabinet![]()
En men pleit in dit debat ook om toch de zwakkere ouderen boven de 60 eerder te gaan enten. Het kan alle kanten nog op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die brief zegt niets. Als ze volgende week besluiten om iedereen te gaan vaccineren en de tweede vaccinatie uit te stellen dan komt er gewoon een nieuwe brief.
Kuipers zei het gisteren al. We gaan beginnen zoals ze adviseren en dan kunnen we dat later nog wel aanpassen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze dat doen dan kiezen ze voor een lagere kans voor besmetting voor meer mensen in plaats van grotere weerstand bij een kleinere groep.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dus mogelijk tegen de adviezen in gaan, met allerlei mogelijke gevolgen van dien.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ben snel aan de beurtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat de regering zat te denken over halveringen van doseringen en het uitstellen van het 2e vaccin?
Oh dat had ik niet eens gezien. Lijkt me wel een typefout anders staan we helemaal voor lulquote:
Tja en wat is dan wijsheid?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan kiezen ze voor een lagere kans voor besmetting voor meer mensen in plaats van grotere weerstand bij een kleinere groep.
In ieder geval NIET ingaan tegen de handleiding van dat prutje!![]()
Ladingen onderzoek gedaan naar hoe het het beste werkt: "Neuh, negeer die wetenschappers maar! Gewoon het vaccin op de bon doen!"![]()
Ben ik wel met je eens. De makers zullen het wel het beste wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en wat is dan wijsheid?
In ieder geval NIET ingaan tegen de handleiding van dat prutje!![]()
Ladingen onderzoek gedaan naar hoe het het beste werkt: "Neuh, negeer die wetenschappers maar! Gewoon het vaccin op de bon doen!"Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja het is allemaal gebaseerd op hoe snel het menselijk immuunsysteem antilichamen kan aanmaken en wanneer het een extra boost nodig heeft om zich langdurig te wapenen tegen deze indringers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. De makers zullen het wel het beste weten
Nu zal 1 of 2 weekjes verschil misschien niet zo GEK veel uitmaken, maar optimaal zal het vast niet zijn, en je moet niet halfslachtig bezig willen zijn in deze situatie.![]()
Nee de eerste wordt niet uitgesteld dat is de tweedequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet eens gezien. Lijkt me wel een typefout anders staan we helemaal voor lulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch en die raden het af.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. De makers zullen het wel het beste wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat het vaccin ook voldoende beschermd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is allemaal gebaseerd op hoe snel het menselijk immuunsysteem antilichamen kan aanmaken en wanneer het een extra boost nodig heeft om zich langdurig te wapenen tegen deze indringers.
Nu zal 1 of 2 weekjes verschil misschien niet zo GEK veel uitmaken, maar optimaal zal het vast niet zijn, en je moet niet halfslachtig bezig willen zijn in deze situatie.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goeie vraag idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat het vaccin ook voldoende beschermd.
Ja er is sowieso nog veel onbekend.![]()
Na de laatste injectie 1 maandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat het vaccin ook voldoende beschermd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
U heeft 2 vaccinaties nodig om goedquote:
beschermd te zijn tegen het coronavirus.
Vanaf 7 dagen na de tweede vaccinatie
bent u beschermd tegen het coronavirusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zucht heb alle info hier maar is bijlageFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
man3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zat het net op te zoeken 2-4 weken.quote:quote:Wie wordt gevaccineerd, is niet direct beschermd. "Het duurt twee weken totdat je volledig bent beschermd", zegt immunoloog Ger Rijks, verbonden aan het Elisabeth TweeSteden-ziekenhuis. De werking ervan verschilt per persoon. "Het hangt onder meer af van de werking van je immuunsysteem."
Hoogleraar vaccinologie Ben van der Zeijst houdt liever een periode van een maand aan voordat het vaccin na toediening volledige bescherming biedt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Uit de eerste onderzoeken blijkt
dat dit vaccin de kans op COVID-19
met 95% verlaagt. Dit betekent dat
van de 100 mensen die zonder vaccin
COVID-19 zouden krijgen, er na
vaccinatie nog maar 5 mensen
COVID-19 krijgen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als de regering de kolder in de kop krijgt en alle adviezen van de producent in de wind wil slaan......ach we gaan het allemaal wel merken. Als je volkomen vertrouwt op die bijsluiter, dan komt het vast wel goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zucht heb alle info hier maar is bijlage![]()
![]()
Hoe is dit vaccin goedgekeurd?
Dit vaccin is sneller ontwikkeld
en goedgekeurd. Hoe kan dat?
• Er is in de hele wereld gewerkt aan
een vaccin tegen het coronavirus.
De kennis hierover is snel gedeeld.
• Veel onderzoeken naar de veiligheid
en werkzaamheid van het vaccin zijn
nu tegelijkertijd uitgevoerd, in plaats
van na elkaar. Dit scheelt veel tijd.
• Deze onderzoeken zijn direct
beoordeeld op het moment
dat de resultaten bekend waren.
• Hierdoor kon het coronavaccin zo snel
worden ontwikkeld en goedgekeurd.
Zonder dat er belangrijke stappen
zijn overgeslagen.
Dit vaccin is goedgekeurd door het
Europees Medicijn Agentschap (EMA).
Het College ter Beoordeling van
Geneesmiddelen (CBG) is hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Belangrijkste bijwerkingen
Net zoals bij andere vaccins
kunt u last krijgen van bijwerkingen. Dit
komt omdat het vaccin ervoor zorgt dat
de afweer van uw lichaam gaat werken.
Afweer zorgt voor bescherming tegen
het coronavirus.
Uit onderzoeken zijn de volgende meest
voorkomende bijwerkingen bekend:
• Pijn op de plek van de prik (75%).
• Hoofdpijn (39%).
• Moe zijn (37%).
• Spierpijn (25%).
• Koorts (8%).
Dit zijn bijwerkingen die bij andere
vaccins ook voorkomen. Alle genoemde
bijwerkingen duren meestal 1 of 2 dagen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee dat bedoel ik niet lees wat ik nu gecopieerd heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de regering de kolder in de kop krijgt en alle adviezen van de producent in de wind wil slaan......ach we gaan het allemaal wel merken. Als je volkomen vertrouwt op die bijsluiter, dan komt het vast wel goed!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
7 dagen lees mijn postenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken 2-4 weken.
[..]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O vorige week was Gommers op tv en die zei een maandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken 2-4 weken.
[..]
Het veranderd ook met de dag
Maar je kan even goed nog het virus krijgen zei Kuipers gisteren en je kan ook nog mensen besmetten. DUs even goed tgelt dat als je verkouden bent telt thuisblijven en testen. Je zal wel minder ziek zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo dit zijn de officiele stukken heb het gecopieerd amenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De regering wil dat soort stukjes tekst dus negeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
7 dagen lees mijn posten![]()
Hoe werkt dit vaccin?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vorige week was Gommers op tv en die zei een maand
Het veranderd ook met de dag
Maar je kan even goed nog het virus krijgen zei Kuipers gisteren en je kan ook nog mensen besmetten. DUs even goed tgelt dat als je verkouden bent telt thuisblijven en testen. Je zal wel minder ziek zijn.
Als u na de vaccinatie
in aanraking komt met het
coronavirus, dan herkent uw
lichaam dit virus. Uw lichaam
heeft dan al antistoffen
aangemaakt die het virus dood
kunnen maken. Hierdoor wordt
u niet ziek of veel minder ziek.
U heeft 2 vaccinaties nodig om goed
beschermd te zijn tegen het coronavirus.
Vanaf 7 dagen na de tweede vaccinatie
bent u beschermd tegen het coronavirus.
Uit de eerste onderzoeken blijkt
dat dit vaccin de kans op COVID-19
met 95% verlaagt. Dit betekent dat
van de 100 mensen die zonder vaccin
COVID-19 zouden krijgen, er na
vaccinatie nog maar 5 mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik geef t op
Ik hoor ook steeds verschillen, ik heb gisteren Kuipers gehoord, ik heb van de week Gommers gehoord. Daar hou ik mij aan vastquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de regering de kolder in de kop krijgt en alle adviezen van de producent in de wind wil slaan......ach we gaan het allemaal wel merken. Als je volkomen vertrouwt op die bijsluiter, dan komt het vast wel goed!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als je na vaccin nog besmet kan raken of anderen kan besmetten heeft het vaccin geen nut tochMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik wacht af wat voor flaters de regering de komende tijd nog meer gaat maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds verschillen, ik heb gisteren Kuipers gehoord, ik heb van de week Gommers gehoord. Daar hou ik mij aan vast
Of dat ze ineens spontaan toch gezond verstand gaan krijgen en de bijsluiter niet zomaar wegpleuren om vervolgens hun eigen ding te gaan doen.![]()
ik geef t op moon gaf net de officiele teksten enz uit mijn bijlagequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat heb je ook met een griepspuit hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als je na vaccin nog besmet kan raken of anderen kan besmetten heeft het vaccin geen nut toch
Je kan altijd nog lichtelijk ziek worden.
Het is ook niet 100%Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een lichaam moet eerst antistoffen aanmaken en elk lichaam is anders en dus niet even snel daarin. Vandaar de verschillen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds verschillen, ik heb gisteren Kuipers gehoord, ik heb van de week Gommers gehoord. Daar hou ik mij aan vastActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kan je net zo goed niet doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik geef t op moon gaf net de officiele teksten enz uit mijn bijlage![]()
![]()
Dat hoop ik met je mee ToTquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik wacht af wat voor flaters de regering de komende tijd nog meer gaat maken.
Of dat ze ineens spontaan toch gezond verstand gaan krijgen en de bijsluiter niet zomaar wegpleuren om vervolgens hun eigen ding te gaan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt wel besmet raken, maar je bent dan grotendeels beschermd tegen echt ziek worden ervan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als je na vaccin nog besmet kan raken of anderen kan besmetten heeft het vaccin geen nut toch
Voor een percentage zal het helaas toch weinig uitmaken, maar de meesten zullen dan in ieder geval niet meer ziek worden. In theorie kun je nog wel anderen besmetten met als het virus oppervlakkig op je zit, maar in je lichaam zal het vernietigd worden.![]()
Nee klopt 90% maarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je ook met een griepspuit he
Je kan altijd nog lichtelijk ziek worden.
Het is ook niet 100%Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja en bij de een slaat het aan en bij een ander niet, dat is ook altijd afwachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lichaam moet eerst antistoffen aanmaken en elk lichaam is anders en dus niet even snel daarin. Vandaar de verschillen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus beter dat iedereen zich laat vaccinerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt wel besmet raken, maar je bent dan grotendeels beschermd tegen echt ziek worden ervan.
Voor een percentage zal het helaas toch weinig uitmaken, maar de meesten zullen dan in ieder geval niet meer ziek worden. In theorie kun je nog wel anderen besmetten met als het virus oppervlakkig op je zit, maar in je lichaam zal het vernietigd worden.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En het is prima als mensen op officiële teksten vertrouwen natuurlijk, maar dan heb je wel de kans gefrustreerd of teleurgesteld te raken als de regering ineens toch weer wat anders beslist.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik geef t op moon gaf net de officiele teksten enz uit mijn bijlage![]()
Precies, zolang het maar niet al te rare bijwerkingen oplevert en vooralsnog lijkt dat wel goed te zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus beter dat iedereen zich laat vaccineren![]()
![]()
Denk het ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, zolang het maar niet al te rare bijwerkingen oplevert en vooralsnog lijkt dat wel goed te zitten.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb t over inhoud na 7 dagen werkt t lees erna maand en nog asntal x zulke teksten daar doel ik op. Ik poste info over t vaccinquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is prima als mensen op officiële teksten vertrouwen natuurlijk, maar dan heb je wel de kans gefrustreerd of teleurgesteld te raken als de regering ineens toch weer wat anders beslist.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja nou ja, het is sowieso wel positief als je er op vertrouwt dat alles goed komt en iedereen zich aan de officiële richtlijnen van de fabrikant houdt!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik heb t over inhoud na 7 dagen werkt t lees erna maand en nog asntal x zulke teksten daar doel ik op. Ik poste info over t vaccin![]()
![]()
Het is hier alweer aardig donker.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Killekesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier zijn de gordijnen al weer dicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier alweer aardig donker.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is sowieso wel positief als je er op vertrouwt dat alles goed komt en iedereen zich aan de officiële richtlijnen van de fabrikant houdt!Geef het nou maar op
de experts zitten hier en de officiele stukken zijn foutFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Yup, de fabrikanten van het spul weten totaal niet waar ze het over hebben en wij hier op FOK! weten het idd allemaal beter!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de experts zitten hier en de officiele stukken zijn fout![]()
![]()
https://ibb.co/3hht87K rivm enzFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar het is al weer 7 min langer licht zei Hema netquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier alweer aardig donker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor je het weet schijnt de zon ook weer en is het nog langer licht
je blok mij best bewust. succes ermeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik wil eerst winterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
voor je het weet schijnt de zon ook weer en is het nog langer licht
hoppa daar gaan we weer ppffffffff Je wilde niet meer mee doen, je wilde geen punten meer. Je wilde niet meer zo vaak hier zijn. Wat wil je nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er komt morgen sneeuw zegt de weermanquote:![]()
![]()
![]()
ben er minder klopt. heb gezegd ga me best niet meer voor doen.. check.... maar prima.. ik ben gewoon vriendelijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat zei die voor vandaag ook. Ik heb een hagelbui op mijn hoofd gehad en dat was het.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt morgen sneeuw zegt de weerman![]()
![]()
kreeg vanmorgen bericht komt sneeuw niets gezienFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey!! Het is een complot! De Jonge wordt ineens bevroren!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja tussen het sneren door wel en je bent hier gewoon iedere vrije minuut die hebt ook tijdens je werk
Geef niet mag maar hou eens op steeds te zeiken over wat anderen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De 5G nanobots hebben hem dus nog niet volledig onder controle?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ah op een andere stream doet hij het weer![]()
tijdens mijn werk als ik koffie pauze heb ja klop...... en ik sneer niet . stop aub met alles op jezelf te betrekken. ik post gewoon vriendelijk mee en ook met jouquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Ja tussen het sneren door wel en je bent hier gewoon iedere vrije minuut die hebt ook tijdens je werk
Geef niet mag maar hou eens op steeds te zeiken over wat anderen doen.![]()
![]()
![]()
'
Nee, ik heb een aluminiumhoedje opgezet dat helpt tegen de straling. Mij mindcontrollen ze nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De 5G nanobots hebben hem dus nog niet volledig onder controle?
Ach jeequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef mazaru het volgende:
Hey!! Het is een complot! De Jonge wordt ineens bevroren!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zal ook weer eens niet he altijd maar weer die wappiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb streams aan
Zou het helpen denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aluminiumhoedje opgezet dat helpt tegen de straling. Mij mindcontrollen ze nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ga ik er ook een aanschaffenquote:
Bij mij niet want ik heb soms toch al een zieke geest.quote:
Nou dat zou ik niet zeggen, je hebt droge humorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij niet want ik heb soms toch al een zieke geest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms wel he.
Zit herhaling van gisteren te kijken, had niet alles gekeken gisteren avond
Hebt het over bb
Ik kijk het niet.
Ik alleen op tv voorlopig als ik er zin in hebquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ben ook met streamen gestopt, vind er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik alleen op tv voorlopig als ik er zin in heb
Weet ook niet of ik het op tv ga volgens, we weten hoe dat gemanipuleerd wordt altijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom kijk ik het ook niet.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nja ik kijk het voor de fun..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook met streamen gestopt, vind er niet zoveel aan
Weet ook niet of ik het op tv ga volgens, we weten hoe dat gemanipuleerd wordt altijd.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet je ex meid is je ex valentijn.quote:
Smilie tijd?
Hij noemt mij ook exquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is niet je ex meid is je ex valentijn.
i know maar voor jou is het je valentijn hoop ikquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
i know maar voor jou is het je valentijn hoop ik
oke je ex ook goedquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan had je wel een relatie genomen of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je wel een relatie genomen of niet
spelen rummikub in bb
eerste keer gehad toch?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Komen genoeg andere nog op je pad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt toen welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eerste keer gehad toch?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey Bradgequote:
quote:
Wat leuk je weer eens te zienquote:
gaat vriezen
![]()
quote:
Nee ik was er toen echt te jong voor, 1999-2000. Nu wil ik het wel gaan volgen. Althans, poging totquote:
Vaarwel FOK! 2007-2021.![]()
heerlijk pastei gegeten![]()
![]()
![]()
Ah ok, heb toen wel wat van gezien..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nee ik was er toen echt te jong voor, 1999-2000. Nu wil ik het wel gaan volgen. Althans, poging tot
Nu ga ik het niet echt meer volgen alleen af en toe op tvMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zit achter een VPN te kijken naar de Belgische streamquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, heb toen wel wat van gezien..
Nu ga ik het niet echt meer volgen alleen af en toe op tv
Ik ben er al mee gestoptquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nee ik was er toen echt te jong voor, 1999-2000. Nu wil ik het wel gaan volgen. Althans, poging totWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb de gewone streams videolandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Verstandig, dan kost je het ook verder niksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:56 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zit achter een VPN te kijken naar de Belgische streamMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nicequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb de gewone streams videoland
Heb zelf alleen Videoland bij KPN, en daar word het niet uitgezonden
Ja, keek vanmiddag even en heb gisteren avond ook gekeken maar ik kom er niet in.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dat was snel? Zag je vanmiddag in het topic even voorbij komen.
MIsschien later nog een keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
had al heel lang videolandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verstandig, dan kost je het ook verder niksFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zoals nu als ze te zitten rummikubben vind ik er ook geen fluit aan nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, keek vanmiddag even en heb gisteren avond ook gekeken maar ik kom er niet in.
MIsschien later nog een keer
Gewoon vanavond op RTL de uitzending kijken.Vaarwel FOK! 2007-2021.![]()
IK GING ACHTER EEN BELGISCH VPN EN WAS TOEN INGELOGD MET DIT ACCOUNT.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ HIER? JE GING VOOR ALTIJD VAN FOK
DACHT DAT DIT ACCOUNT AL WEG WAS
Zit hier vooral voor BB. Maar wilde wel even mijn gezicht laten zienVaarwel FOK! 2007-2021.![]()
Wel op je pc of laptop tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:58 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nice
Heb zelf alleen Videoland bij KPN, en daar word het niet uitgezondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag toen ik keek ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:59 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zoals nu als ze te zitten rummikubben vind ik er ook geen fluit aan nee.
Gewoon vanavond op RTL de uitzending kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zit er ook nog niet echt in het pakt mij nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, keek vanmiddag even en heb gisteren avond ook gekeken maar ik kom er niet in.
MIsschien later nog een keerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Sorryquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:01 schreef shiitake het volgende:
Ik dacht even dat het anders was, maar het is weer gezellig vertrouwd zie ik.![]()
Denk dat mensen sowieso een andere verwachting hadden of zo.quote:
Misschien een soort Big Brother meets Gouden Kooi.. Maar dan komen ze natuurlijk bedrogen uitVaarwel FOK! 2007-2021.![]()
vind het nu saai en lastig in te komenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mmmmmm jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:02 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ja, maar heb alleen de KPN Videoland, en niet de "Echte"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had geen verwachtingen hoor. Maar vond BB 1 ook niets aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:03 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Denk dat mensen sowieso een andere verwachting hadden of zo.
Misschien een soort Big Brother meets Gouden Kooi.. Maar dan komen ze natuurlijk bedrogen uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vond eerste bb cool maar denk nu minder omdat goudenkooi enzo eraan kwamFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geen BB voor mij![]()
braddie weer terugquote:
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
heb streams nog aanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Mikeyttquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De enige echtequote:
Revolutions are the locomotives of history.
hallootjesquote:Revolutions are the locomotives of history.
Heb nog steeds een appeltje met Braddie te schillen...Revolutions are the locomotives of history.
WAt voor appelptje hebben we te schillen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef Mikeytt het volgende:
Heb nog steeds een appeltje met Braddie te schillen...Vaarwel FOK! 2007-2021.![]()
Door jou gebruik ik nu al weken 'boh'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef TheBradgeTV het volgende:
W
[..]
At voor appelptje hebben we te schillen?Revolutions are the locomotives of history.
BOH! Dat is irritant zegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Door jou gebruik ik nu al weken 'boh'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pfff nu zin in ijskoffie... snel naar de starbucks rennen, brbquote:Revolutions are the locomotives of history.
Boh tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Door jou gebruik ik nu al weken 'boh'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mag de starbucks verkopen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
![]()
![]()
![]()
avond aloa
Hey Aloa daar ben je dan.quote:
Braddie is terug op FOK!Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
val bijna in slaap van bbFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
![]()
![]()
![]()
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
Braddie is terug op FOK!
quote:
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: