Een vriend van mij is pas met pensioen gegaan en heeft zijn hele leven op de ambulance gewerkt. Hij heeft zich aangemeld om te helpen met vaccineren en heeft nog steeds niets gehoord op zijn aanmelding.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat aan lang debat worden denk ik
De GGD was nog niet klaar om eerder te enten maar Rutte zei dat de GGD niets te verwijten was maar dat het zijn 'fout'was
Dan denk ik de GGD wist toch ook wat er aan kwam die hadden zich ook zo moeten gebeuren
En Rutte was nog niet zo hoopvol over een versoepeling 19 jan
Kan je nagaan, ik hoorde gisteren wel dat er genoeg mensen zouden zijn om te entenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vriend van mij is pas met pensioen gegaan en heeft zijn hele leven op de ambulance gewerkt. Hij heeft zich aangemeld om te helpen met vaccineren en heeft nog steeds niets gehoord op zijn aanmelding.
Ja en de lockdown daar wordt nog strenger dan nuquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Onze oosterburen moeten nog wat langer thuisblijven.
Dat meldt de Duitse krant Bild vandaag. Duitsland zit sinds december in een strenge lockdown, maar de cijfers dalen niet hard genoeg om over te gaan op versoepelingen.
Hoe streng dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de lockdown daar wordt nog strenger dan nu
Bild: Duitsers in 'besmette' Duitse gebieden kunnen reisbeperking tot 15 kilometer krijgenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
corona dit corona dat corona daar
het is nog lang niet klaar
Al gelezenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)tie.html?jwsource=cl
Ik wou het filmpje plaatsen maar dat wil dus nietquote:
Wedden dat ze straks gaan roepen dat ze personeel tekort komen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik hoorde gisteren wel dat er genoeg mensen zouden zijn om te enten
Nr 3 goeie zaken gedaan vandaagquote:
Het is een complot!!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wou het filmpje plaatsen maar dat wil dus niet
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 3 goeie zaken gedaan vandaag![]()
[ afbeelding ]
O dat gaat zeker gebeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ze straks gaan roepen dat ze personeel tekort komen?
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo heb de uitnodiging voor vaccinatie. Aangemeld 1 ste prik 3 weken tweede prik. Nu krijg ik thuis de brief die je moet overhandigen als bewijs
krijg geen halveringen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |