is niet je ex meid is je ex valentijn.quote:
Hij noemt mij ook exquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is niet je ex meid is je ex valentijn.
i know maar voor jou is het je valentijn hoop ikquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
i know maar voor jou is het je valentijn hoop ik
oke je ex ook goedquote:
Dan had je wel een relatie genomen of nietquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je wel een relatie genomen of niet
eerste keer gehad toch?quote:
Komen genoeg andere nog op je pad.quote:
Klopt toen welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eerste keer gehad toch?
Hey Bradgequote:
quote:
Wat leuk je weer eens te zienquote:
quote:
Nee ik was er toen echt te jong voor, 1999-2000. Nu wil ik het wel gaan volgen. Althans, poging totquote:
Ah ok, heb toen wel wat van gezien..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nee ik was er toen echt te jong voor, 1999-2000. Nu wil ik het wel gaan volgen. Althans, poging tot
Zit achter een VPN te kijken naar de Belgische streamquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, heb toen wel wat van gezien..
Nu ga ik het niet echt meer volgen alleen af en toe op tv
Ik ben er al mee gestoptquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nee ik was er toen echt te jong voor, 1999-2000. Nu wil ik het wel gaan volgen. Althans, poging tot
Verstandig, dan kost je het ook verder niksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:56 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zit achter een VPN te kijken naar de Belgische stream
Nicequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb de gewone streams videoland
Ja, keek vanmiddag even en heb gisteren avond ook gekeken maar ik kom er niet in.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dat was snel? Zag je vanmiddag in het topic even voorbij komen.
had al heel lang videolandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verstandig, dan kost je het ook verder niks
Zoals nu als ze te zitten rummikubben vind ik er ook geen fluit aan nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, keek vanmiddag even en heb gisteren avond ook gekeken maar ik kom er niet in.
MIsschien later nog een keer
IK GING ACHTER EEN BELGISCH VPN EN WAS TOEN INGELOGD MET DIT ACCOUNT.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ HIER? JE GING VOOR ALTIJD VAN FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |