quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wou het filmpje plaatsen maar dat wil dus niet
Ernst Kuipers pleitte gisteren wel voor uitstel van de tweede vaccinatiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?
Ah, beter. Want daar was wél sprake van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krijg geen halveringen hoor
1ste 3 weken later tweedequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit of ze de eerste dosering willen halveren of niet, en of ze de 2e dosering willen uitstellen of niet?
Wat ze willen doen is die twee injectie uitstellenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die inderdaadquote:
Ja geen idee wat het meest efficiënt is voor het menselijk afweersysteem, maar ik heb mijn vermoedens dat het meer is om alvast zo veel mogelijk mensen die eerste shot te kunnen geven, en wie dan leeft die dan zorgt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ernst Kuipers pleitte gisteren wel voor uitstel van de tweede vaccinatie
ik moet nu meteen 2 afspraken makenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geen idee wat het meest efficiënt is voor het menselijk afweersysteem, maar ik heb mijn vermoedens dat het meer is om alvast zo veel mogelijk mensen die eerste shot te kunnen geven, en wie dan leeft die dan zorgt.
Beter!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik moet nu meteen 2 afspraken maken
idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk is zo'n mRNA wel een stuk veiliger dan een verzwakt virus. Het geeft eigenlijk alleen een boodschap om antistoffen te maken
O in debat hadden ze het er ook al overquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ernst Kuipers pleitte gisteren wel voor uitstel van de tweede vaccinatie
Deze is ook interessant.quote:
Tjah en als degenen die het vaccin een bijsluiter maken, moet de regering niet ineens gaan denken het beter te weten dan de makers zelf!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O in debat hadden ze het er ook al over
ALleen las ik gisteren dat degene die het gemaakt hebben het er niet mee eens zijn
Even checkenquote:
Nog steeds gebanned?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker 10 ur chill plezier als fruitmans meeleest
Ik heb echt helemaal geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds gebanned?Is bekend voor hoelang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |