Die brief zegt niets. Als ze volgende week besluiten om iedereen te gaan vaccineren en de tweede vaccinatie uit te stellen dan komt er gewoon een nieuwe brief.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat de regering zat te denken over halveringen van doseringen en het uitstellen van het 2e vaccin?
Nee, uitstel van de tweede vaccinatiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitstel van de EERSTE prik?!?NOG langer wachten dus???
Ja dus mogelijk tegen de adviezen in gaan, met allerlei mogelijke gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die brief zegt niets. Als ze volgende week besluiten om iedereen te gaan vaccineren en de tweede vaccinatie uit te stellen dan komt er gewoon een nieuwe brief.
Kuipers zei het gisteren al. We gaan beginnen zoals ze adviseren en dan kunnen we dat later nog wel aanpassen.
Is dit dan een typfout?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, uitstel van de tweede vaccinatie
quote:Het Outbreak Management Team (OMT) en de Gezondheidsraad onderzoeken het uitstel van de eerste prik ook op verzoek van het kabinet
En men pleit in dit debat ook om toch de zwakkere ouderen boven de 60 eerder te gaan enten. Het kan alle kanten nog op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die brief zegt niets. Als ze volgende week besluiten om iedereen te gaan vaccineren en de tweede vaccinatie uit te stellen dan komt er gewoon een nieuwe brief.
Kuipers zei het gisteren al. We gaan beginnen zoals ze adviseren en dan kunnen we dat later nog wel aanpassen.
Als ze dat doen dan kiezen ze voor een lagere kans voor besmetting voor meer mensen in plaats van grotere weerstand bij een kleinere groep.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dus mogelijk tegen de adviezen in gaan, met allerlei mogelijke gevolgen van dien.
ben snel aan de beurtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat de regering zat te denken over halveringen van doseringen en het uitstellen van het 2e vaccin?
Oh dat had ik niet eens gezien. Lijkt me wel een typefout anders staan we helemaal voor lulquote:
Tja en wat is dan wijsheid?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan kiezen ze voor een lagere kans voor besmetting voor meer mensen in plaats van grotere weerstand bij een kleinere groep.
Ben ik wel met je eens. De makers zullen het wel het beste wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en wat is dan wijsheid?
In ieder geval NIET ingaan tegen de handleiding van dat prutje!![]()
Ladingen onderzoek gedaan naar hoe het het beste werkt: "Neuh, negeer die wetenschappers maar! Gewoon het vaccin op de bon doen!"
Ja het is allemaal gebaseerd op hoe snel het menselijk immuunsysteem antilichamen kan aanmaken en wanneer het een extra boost nodig heeft om zich langdurig te wapenen tegen deze indringers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. De makers zullen het wel het beste weten
Nee de eerste wordt niet uitgesteld dat is de tweedequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet eens gezien. Lijkt me wel een typefout anders staan we helemaal voor lul
Ja toch en die raden het af.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. De makers zullen het wel het beste weten
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat het vaccin ook voldoende beschermd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is allemaal gebaseerd op hoe snel het menselijk immuunsysteem antilichamen kan aanmaken en wanneer het een extra boost nodig heeft om zich langdurig te wapenen tegen deze indringers.
Nu zal 1 of 2 weekjes verschil misschien niet zo GEK veel uitmaken, maar optimaal zal het vast niet zijn, en je moet niet halfslachtig bezig willen zijn in deze situatie.
Goeie vraag idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat het vaccin ook voldoende beschermd.
Na de laatste injectie 1 maandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat het vaccin ook voldoende beschermd.
U heeft 2 vaccinaties nodig om goedquote:
Ik zat het net op te zoeken 2-4 weken.quote:
quote:Wie wordt gevaccineerd, is niet direct beschermd. "Het duurt twee weken totdat je volledig bent beschermd", zegt immunoloog Ger Rijks, verbonden aan het Elisabeth TweeSteden-ziekenhuis. De werking ervan verschilt per persoon. "Het hangt onder meer af van de werking van je immuunsysteem."
Hoogleraar vaccinologie Ben van der Zeijst houdt liever een periode van een maand aan voordat het vaccin na toediening volledige bescherming biedt.
Als de regering de kolder in de kop krijgt en alle adviezen van de producent in de wind wil slaan......ach we gaan het allemaal wel merken. Als je volkomen vertrouwt op die bijsluiter, dan komt het vast wel goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zucht heb alle info hier maar is bijlage
nee dat bedoel ik niet lees wat ik nu gecopieerd heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de regering de kolder in de kop krijgt en alle adviezen van de producent in de wind wil slaan......ach we gaan het allemaal wel merken. Als je volkomen vertrouwt op die bijsluiter, dan komt het vast wel goed!
7 dagen lees mijn postenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken 2-4 weken.
[..]
O vorige week was Gommers op tv en die zei een maandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken 2-4 weken.
[..]
De regering wil dat soort stukjes tekst dus negeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
7 dagen lees mijn posten
Hoe werkt dit vaccin?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vorige week was Gommers op tv en die zei een maand
Het veranderd ook met de dag
Maar je kan even goed nog het virus krijgen zei Kuipers gisteren en je kan ook nog mensen besmetten. DUs even goed tgelt dat als je verkouden bent telt thuisblijven en testen. Je zal wel minder ziek zijn.
Ik hoor ook steeds verschillen, ik heb gisteren Kuipers gehoord, ik heb van de week Gommers gehoord. Daar hou ik mij aan vastquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de regering de kolder in de kop krijgt en alle adviezen van de producent in de wind wil slaan......ach we gaan het allemaal wel merken. Als je volkomen vertrouwt op die bijsluiter, dan komt het vast wel goed!
En ik wacht af wat voor flaters de regering de komende tijd nog meer gaat maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds verschillen, ik heb gisteren Kuipers gehoord, ik heb van de week Gommers gehoord. Daar hou ik mij aan vast
ik geef t op moon gaf net de officiele teksten enz uit mijn bijlagequote:
Dat heb je ook met een griepspuit hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als je na vaccin nog besmet kan raken of anderen kan besmetten heeft het vaccin geen nut toch
Een lichaam moet eerst antistoffen aanmaken en elk lichaam is anders en dus niet even snel daarin. Vandaar de verschillen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds verschillen, ik heb gisteren Kuipers gehoord, ik heb van de week Gommers gehoord. Daar hou ik mij aan vast
Kan je net zo goed niet doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik geef t op moon gaf net de officiele teksten enz uit mijn bijlage
Dat hoop ik met je mee ToTquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik wacht af wat voor flaters de regering de komende tijd nog meer gaat maken.
Of dat ze ineens spontaan toch gezond verstand gaan krijgen en de bijsluiter niet zomaar wegpleuren om vervolgens hun eigen ding te gaan doen.
Je kunt wel besmet raken, maar je bent dan grotendeels beschermd tegen echt ziek worden ervan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als je na vaccin nog besmet kan raken of anderen kan besmetten heeft het vaccin geen nut toch
Nee klopt 90% maarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je ook met een griepspuit he
Je kan altijd nog lichtelijk ziek worden.
Het is ook niet 100%
Ja en bij de een slaat het aan en bij een ander niet, dat is ook altijd afwachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lichaam moet eerst antistoffen aanmaken en elk lichaam is anders en dus niet even snel daarin. Vandaar de verschillen.
Dus beter dat iedereen zich laat vaccinerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt wel besmet raken, maar je bent dan grotendeels beschermd tegen echt ziek worden ervan.
Voor een percentage zal het helaas toch weinig uitmaken, maar de meesten zullen dan in ieder geval niet meer ziek worden. In theorie kun je nog wel anderen besmetten met als het virus oppervlakkig op je zit, maar in je lichaam zal het vernietigd worden.
En het is prima als mensen op officiële teksten vertrouwen natuurlijk, maar dan heb je wel de kans gefrustreerd of teleurgesteld te raken als de regering ineens toch weer wat anders beslist.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik geef t op moon gaf net de officiele teksten enz uit mijn bijlage
Precies, zolang het maar niet al te rare bijwerkingen oplevert en vooralsnog lijkt dat wel goed te zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus beter dat iedereen zich laat vaccineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |