De 5G nanobots hebben hem dus nog niet volledig onder controle?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ah op een andere stream doet hij het weer
tijdens mijn werk als ik koffie pauze heb ja klop...... en ik sneer niet . stop aub met alles op jezelf te betrekken. ik post gewoon vriendelijk mee en ook met jouquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Ja tussen het sneren door wel en je bent hier gewoon iedere vrije minuut die hebt ook tijdens je werk
Geef niet mag maar hou eens op steeds te zeiken over wat anderen doen.
Nee, ik heb een aluminiumhoedje opgezet dat helpt tegen de straling. Mij mindcontrollen ze nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De 5G nanobots hebben hem dus nog niet volledig onder controle?
Ach jeequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef mazaru het volgende:
Hey!! Het is een complot! De Jonge wordt ineens bevroren!
Het zal ook weer eens niet he altijd maar weer die wappiesquote:
Zou het helpen denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aluminiumhoedje opgezet dat helpt tegen de straling. Mij mindcontrollen ze niet
Dan ga ik er ook een aanschaffenquote:
Bij mij niet want ik heb soms toch al een zieke geest.quote:
Nou dat zou ik niet zeggen, je hebt droge humorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij niet want ik heb soms toch al een zieke geest.
Ik alleen op tv voorlopig als ik er zin in hebquote:
Ben ook met streamen gestopt, vind er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik alleen op tv voorlopig als ik er zin in heb
Nja ik kijk het voor de fun..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook met streamen gestopt, vind er niet zoveel aan
Weet ook niet of ik het op tv ga volgens, we weten hoe dat gemanipuleerd wordt altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |