SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Er mag er maar eentje met C in.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Heel apart dat Cross er wel in zit en Chisnall niet
Price wint op regelmatige basis majors, laten we even niet doen of Wright/Cross dat aan de lopende band doen.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:57 schreef KennyPowers het volgende:
Cross, Wright, Price
dagjeswkwinnaars
Alleen Cross.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:57 schreef KennyPowers het volgende:
Cross, Wright, Price
dagjeswkwinnaars
quote:Op zondag 3 januari 2021 22:57 schreef BB-King het volgende:
Barney gaat dadelijk meneer Hearn bellen of hij die 10de plek mag hebben.
WLR is ook een zeer warm bad!quote:Op zondag 3 januari 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan weer naar het kansloos smerige bad van VBL waar KingRoland en Tong80 ook zijn
Pas na Masters beslissen zequote:Op zondag 3 januari 2021 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is de 10e plek nog niet vergeven??
R O B was wel de leukste bandwagon ooitquote:Op zondag 3 januari 2021 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Price wint op regelmatige basis majors, laten we even niet doen of Wright/Cross dat aan de lopende band doen.
Je weet z’n naam niet eens blijkbaar?quote:Op zondag 3 januari 2021 22:58 schreef mikieu het volgende:
Wat een pannenkoek zit er naast Barney zeg
Dan maar Wade want Chizzy en Smiss hebben nog nooit wat gewonnen.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chizzy Wade Smiss
Wie het best presteert op Masters mag mee
lol watquote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chizzy Wade Smiss
Gurney hoor ik ookquote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chizzy Wade Smiss
Nee, geen idee.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet z’n naam niet eens blijkbaar?
Zoiets ongeveer hoor.quote:
Maak daar gewoon z’n hele leven van.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Maijer is helemaal de weg kwijt het afgelopen half uur
de afgelopen halve eeuw bedoel jequote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vier had hij het aan het begin overquote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Fedder staat echt meters zeg, zo te zien in die beker.
Durrant zat er al bij toch?? Als winnaar ook logisch lijkt mij.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan net zo goed Durrant worden als hij Masters wint
Hij voelt de slechte adem van Koert in zijn nek hijgen.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lijkt Smiley welquote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede weerkaatsing van Price in die beker.
Zat die er niet al bijquote:Op zondag 3 januari 2021 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Z’n buik is al gauw anderhalve meter dichterbij.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Fedder staat echt meters zeg, zo te zien in die beker.
Durrant zit er al bijquote:Op zondag 3 januari 2021 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die zit er al bij?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ik zag door jouw post pas dat ze de 10e niet bekend gingen makenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer hoor.
Meer van wie het meest constant presteert bla bla. Maar een winnaar buiten genoemde 9 bij Masters zou eventueel mee kunnen. Dan zijn er niet veel opties over.
Nou, volle bak spektakel met De Sousa en Aspinall. Man man man, wat een treurnis.quote:
Goeiemorgen maatquote:Op zondag 3 januari 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
DURRANT ZIT ER AL BIJ
STOP DE TIJD
ιιn JOKER!
Dat had ik ookquote:Op zondag 3 januari 2021 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op basis van het silhouet zeg ik Roland Scholten
De finalist van vorig jaar en een winnaar van een major, dat lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, volle bak spektakel met De Sousa en Aspinall. Man man man, wat een treurnis.
Aspinall in de PL-finale, jeetje. Ik dacht dat ik inmiddels wel bij was met de rare shit van 2020.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De finalist van vorig jaar en een winnaar van een major, dat lijkt mij wel ja.
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op basis van het silhouet zeg ik Roland Scholten
Paar weekjes mediatraining heeft hem goed gedaan.quote:
LANGZAME EN PIJNLIJKE DOODquote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop dat de irritante klootzak Maijer elk bot in zijn lijf breekt en dat we hem nooit meer bij RTL Darts zien.
smeerkaas bedoel je.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef BB-King het volgende:
DAKAR?!!
Die gooien nog geen pijl in een pakje boter.
Waarom doet DImi niet mee aan de Masters?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdBergh doet niet mee aan de Masters lijkt mij dus dat gaat de loting daar wel aanpassen
Denk trouwens dat als Gando had gewonnen er twee plekken open waren gelaten
Operatie.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom doet DImi niet mee aan de Masters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Was het niet een lucht elleboogje naar de commentatorenquote:
Basketbal is alleen leuk als Bugs Bunny meedoet.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Negers die een balletje gooien is geen sport.
Een warme bad is voorbij.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rick Smiss was wel goed toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij moet zich nog laten opererenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom doet DImi niet mee aan de Masters?
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef KennyPowers het volgende:
10e plek
A NEW CHALLENGER APPEARSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
RTL afzeiken hoort er wel gewoon bijquote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind, ondanks het vele gezeur (ook van mijn kant) toch wel dat RTL het weer prima gedaan heeft.
Denk dat we bij SKY een stuk meer hadden lopen zeikenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind, ondanks het vele gezeur (ook van mijn kant) toch wel dat RTL het weer prima gedaan heeft.
Was prima. Afgezien van Marcel natuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zenden alles uit, jammer van al die reclames tussendoor, en Marcel M.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeer zekerquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
RTquote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan heel DRT (met name mod @:tagliano maar ook aan al mijn DRT-vrienden) : bedankt voor het warme bad de afgelopen drie weken. Het WK was zoals gebruikelijk weer een feestje, zeker een mooie afleiding tijdens de lockdown en alles er omheen. Tot volgend jaar, of tot de UK Open, en aan de diehard-fans, ik zie jullie weer bij de masters of bij de vloertoernooien.
Mr Bean rijdt soms ook in een autootje.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk liever Mr Bean dan autootje rijden.
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk liever Mr Bean dan autootje rijden.
Oh ja, dan sta ik schaakmat, dat is namelijk een mooie bak, daar geniet ik wel van ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mr Bean rijdt soms ook in een autootje.
Masters is cruciaal als afkicktoernooi!quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan heel DRT (met name mod @:tagliano maar ook aan al mijn DRT-vrienden) : bedankt voor het warme bad de afgelopen drie weken. Het WK was zoals gebruikelijk weer een feestje, zeker een mooie afleiding tijdens de lockdown en alles er omheen. Tot volgend jaar, of tot de UK Open, en aan de diehard-fans, ik zie jullie weer bij de masters of bij de vloertoernooien.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel elk weekend bij je VBL vrienden.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Wat zal morgenavond leeg zijn
Ik ga het weer missen
De grote dartskennerquote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r al een tijdje niet meer gezien trouwens.
Die moet de MVG klap nog verwerkenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r al een tijdje niet meer gezien trouwens.
Echte Feyenoorder Marijnissen wil dat het voetbal stopt. (lol)quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zie je zondag in het Feyenoord-topic als je durft debiel
1 is genoeg.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel posts in DRT heb ik nodig om in het lijstje te komen dat je qua hoeveelheid posts gekoppeld wordt aan een darter?
Feyenoord was daar toch al langer mee gestoptquote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echte Feyenoorder Marijnissen wil dat het voetbal stopt. (lol)
Tot december!quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Dank iedereen hier in DRT voor de afgelopen drie fantastische weken. Zonder jullie was kerst en nieuwjaar nog kutter geweest dan het nu al was.
Speciaal dankwoord aan @:tagliano die zonder in te hoeven grijpen dit subforum in goede banen heeft geleid.
Waarschijnlijk tot bij de Q-School en voor het dagjesvolk: tot in december!
Ik heb daar niet zoveel zin in.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef Caland het volgende:
Oja zondag weer gewoon voetbal
Erg mooi
Sparta is een club uit Rotterdam
En komt op ESPN 1. Net als die b-pot om 16:45.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef Caland het volgende:
Oja zondag weer gewoon voetbal
Erg mooi
Sparta is een club uit Rotterdam
Gadverdamme..... Wel lekker dichtbij!quote:Op zondag 3 januari 2021 23:20 schreef Szura het volgende:
Nog eentje dan
Na lang mailen en veel geduld kon ik eindelijk terecht bij Bernadette.
Ze woont wijk Heerlerheide de dame is echte Hollandse opleeftijd en kleine en mollige
Bij binnen komst meteen trap op na de kamertje waar ijzeren bed staat klein lampje aan.
Op bed zij ze geen anaal want ze had een gevoelige stoelgang kan zijn dat ontlasting uit komt .
Maar goed daar had ook geen zin in dus eerst lekker getongzoend en haar kale vagina gevingerd 1 daarna 4 vingers in.
Na tijdje was vagina zeer nat (als ik wilde kon ik me gerief zo in stekken) maar ik had voor condoom gevraagd en die omgedaan.
Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken.
@:de_boswachter
Aanwezig.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zie je zondag in het Feyenoord-topic als je durft debiel
Niks ervanquote:Op zondag 3 januari 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn nog steeds in een warm bad.
Die spits gaat er volgens @Koffieplanter 20 maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het voor Feyenoorders is.
Moet je weer werreke morgen?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks ervan
Wk is voorbij
Vanaf nu is @:tagliano weer gewoon een kut forum admin en @:de_boswachter een lamp met down
En anders niks
Dit is in real-time geschreven. Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken duurde 5 seconden.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:20 schreef Szura het volgende:
Nog eentje dan
Na lang mailen en veel geduld kon ik eindelijk terecht bij Bernadette.
Ze woont wijk Heerlerheide de dame is echte Hollandse opleeftijd en kleine en mollige
Bij binnen komst meteen trap op na de kamertje waar ijzeren bed staat klein lampje aan.
Op bed zij ze geen anaal want ze had een gevoelige stoelgang kan zijn dat ontlasting uit komt .
Maar goed daar had ook geen zin in dus eerst lekker getongzoend en haar kale vagina gevingerd 1 daarna 4 vingers in.
Na tijdje was vagina zeer nat (als ik wilde kon ik me gerief zo in stekken) maar ik had voor condoom gevraagd en die omgedaan.
Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken.
@:de_boswachter
Ai, dat is minder. Ik dacht vanochtend dat het maandag was en ik me verslapen had (lol).quote:Op zondag 3 januari 2021 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas wel makker, en nog laat ook. 11 uur beginnen.
Ja, en Linssen maakt er nog 11.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spits gaat er volgens @:koffieplanter 20 maken.
Okee. En ik?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks ervan
Wk is voorbij
Vanaf nu is @:tagliano weer gewoon een kut forum admin en @:de_boswachter een lamp met down
En anders niks
Ik heb ook ιrg weinig zin in januari.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ugh, de afgelopen vier jaar ontvluchtte ik direct Nederland de dag na de WK-finale om af te kunnen kicken. Nu moet ik gewoon morgen aan het werk. Ik vind dit helemaal niks.
Gelukkig begint zaterdag Lakeside al weer.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ugh, de afgelopen vier jaar ontvluchtte ik direct Nederland de dag na de WK-finale om af te kunnen kicken. Nu moet ik gewoon morgen aan het werk. Ik vind dit helemaal niks.
Gebruiker @Mani89 liet het ook afweten.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bingo weer kansloos gefaald door uilskuiken Scholten.
Nouja ik heb mijn rooster zo ingesteld dat ik op maandag nooit voor 11 uur begin (en om de week op maandag vrij ben), dus ik moet ook niet zeiken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Ik dacht vanochtend dat het maandag was en ik me verslapen had (lol).
Was al kansloos na de snelle uitschakeling van Adriaantje.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bingo weer kansloos gefaald door uilskuiken Scholten.
Ik heb gewoon ontslag genomen en ben per morgen vrij man. #truestoryquote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tagliano is geen forum admin.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks ervan
Wk is voorbij
En anders niks
Ik begin maandag ook altijd om 11 uur als ik moet werken, al is dat tegenwoordig niet per se meer nodig want ik drink zondag toch zelden meer.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb mijn rooster zo ingesteld dat ik op maandag nooit voor 11 uur begin (en om de week op maandag vrij ben), dus ik moet ook niet zeiken.
Lekker man, de dartsleef.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ontslag genomen en ben per morgen vrij man. #truestory
Had toch casual even het verhaal over Price als uitsmijter/rugbyer/whatever kunnen beginnen en dan nog als voorbeeld van mooie verhalen Snackpot en Aspinall kunnen noemen?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was al kansloos na de snelle uitschakeling van Adriaantje.
Kan je niet in dienst bij Fok?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een echte Dakar fan.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker rijk worden jeweetzquote:Op zondag 3 januari 2021 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je niet in dienst bij Fok?
Precies. Normaal gesproken dus direct een weekje/weekendje weg en dan zoveel speciaalbier zuipen dat ik eenmaal terug er naar uitkijk om weer normaal aan het werk te kunnen. Nu meer dan ooit een leeg gevoel na de finale. Komt nog bij dat alles dicht is.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook ιrg weinig zin in januari.
Je houdt van speciaalbier ja? Kan je daar wat meer over vertellen.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Normaal gesproken dus direct een weekje/weekendje weg en dan zoveel speciaalbier zuipen dat ik eenmaal terug er naar uitkijk om weer normaal aan het werk te kunnen. Nu meer dan ooit een leeg gevoel na de finale. Komt nog bij dat alles dicht is.
Ach ja, het is wat het is. Vanaf april wordt het leven weer leuk, vast
Gecancelde vriendenweekenden zijn echt rukquote:Op zondag 3 januari 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Normaal gesproken dus direct een weekje/weekendje weg en dan zoveel speciaalbier zuipen dat ik eenmaal terug er naar uitkijk om weer normaal aan het werk te kunnen. Nu meer dan ooit een leeg gevoel na de finale. Komt nog bij dat alles dicht is.
Ach ja, het is wat het is. Vanaf april wordt het leven weer leuk, vast
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Einde vakansiequote:Op zondag 3 januari 2021 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen uitslapen als een baby![]()
tot binnenkort weer DRT, het was me een genoegen
HET KAN NOGquote:Op zondag 3 januari 2021 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Die 194 moeten we even aantikken allen.
Ik ook Bob, ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie op tegen werken, man![]()
We gaan er weer tegen aan
Ik schrik hiervan.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Terwijl ze soms best normaal overkomt. Hoe kan dat @:aloa?
Kleine glimlach.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
170 uitgooi. Zoals elk jaar.
Ik heb eigenlijk niks tegen jouquote:Op zondag 3 januari 2021 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks gaan we elkaar nog liggen
Dit interview was tenenkrommend.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:46 schreef F.M.D. het volgende:
Precies mooi dat uitgerekend Price Van Gerwen van de nummer 1 stoot. Karma van de bovenste plank natuurlijk na dit arrogante interview. Typisch Van Gerwen. Hoogmoed komt ten val.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:46 schreef F.M.D. het volgende:
Precies mooi dat uitgerekend Price Van Gerwen van de nummer 1 stoot. Karma van de bovenste plank natuurlijk na dit arrogante interview. Typisch Van Gerwen. Hoogmoed komt ten val.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |