RTquote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan heel DRT (met name mod @:tagliano maar ook aan al mijn DRT-vrienden) : bedankt voor het warme bad de afgelopen drie weken. Het WK was zoals gebruikelijk weer een feestje, zeker een mooie afleiding tijdens de lockdown en alles er omheen. Tot volgend jaar, of tot de UK Open, en aan de diehard-fans, ik zie jullie weer bij de masters of bij de vloertoernooien.
Mr Bean rijdt soms ook in een autootje.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk liever Mr Bean dan autootje rijden.
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk liever Mr Bean dan autootje rijden.
Oh ja, dan sta ik schaakmat, dat is namelijk een mooie bak, daar geniet ik wel van ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mr Bean rijdt soms ook in een autootje.
Masters is cruciaal als afkicktoernooi!quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan heel DRT (met name mod @:tagliano maar ook aan al mijn DRT-vrienden) : bedankt voor het warme bad de afgelopen drie weken. Het WK was zoals gebruikelijk weer een feestje, zeker een mooie afleiding tijdens de lockdown en alles er omheen. Tot volgend jaar, of tot de UK Open, en aan de diehard-fans, ik zie jullie weer bij de masters of bij de vloertoernooien.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel elk weekend bij je VBL vrienden.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Wat zal morgenavond leeg zijn
Ik ga het weer missen
De grote dartskennerquote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r al een tijdje niet meer gezien trouwens.
Die moet de MVG klap nog verwerkenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r al een tijdje niet meer gezien trouwens.
Echte Feyenoorder Marijnissen wil dat het voetbal stopt. (lol)quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zie je zondag in het Feyenoord-topic als je durft debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |