Basketbal is alleen leuk als Bugs Bunny meedoet.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Negers die een balletje gooien is geen sport.
Een warme bad is voorbij.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rick Smiss was wel goed toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij moet zich nog laten opererenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom doet DImi niet mee aan de Masters?
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef KennyPowers het volgende:
10e plek
A NEW CHALLENGER APPEARSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
RTL afzeiken hoort er wel gewoon bijquote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind, ondanks het vele gezeur (ook van mijn kant) toch wel dat RTL het weer prima gedaan heeft.
Denk dat we bij SKY een stuk meer hadden lopen zeikenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind, ondanks het vele gezeur (ook van mijn kant) toch wel dat RTL het weer prima gedaan heeft.
Was prima. Afgezien van Marcel natuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zenden alles uit, jammer van al die reclames tussendoor, en Marcel M.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeer zekerquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |