LANGZAME EN PIJNLIJKE DOODquote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop dat de irritante klootzak Maijer elk bot in zijn lijf breekt en dat we hem nooit meer bij RTL Darts zien.
smeerkaas bedoel je.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef BB-King het volgende:
DAKAR?!!
Die gooien nog geen pijl in een pakje boter.
Waarom doet DImi niet mee aan de Masters?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdBergh doet niet mee aan de Masters lijkt mij dus dat gaat de loting daar wel aanpassen
Denk trouwens dat als Gando had gewonnen er twee plekken open waren gelaten
Operatie.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom doet DImi niet mee aan de Masters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Was het niet een lucht elleboogje naar de commentatorenquote:
Basketbal is alleen leuk als Bugs Bunny meedoet.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Negers die een balletje gooien is geen sport.
Een warme bad is voorbij.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rick Smiss was wel goed toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij moet zich nog laten opererenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom doet DImi niet mee aan de Masters?
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef KennyPowers het volgende:
10e plek
A NEW CHALLENGER APPEARSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
RTL afzeiken hoort er wel gewoon bijquote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind, ondanks het vele gezeur (ook van mijn kant) toch wel dat RTL het weer prima gedaan heeft.
Denk dat we bij SKY een stuk meer hadden lopen zeikenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind, ondanks het vele gezeur (ook van mijn kant) toch wel dat RTL het weer prima gedaan heeft.
Was prima. Afgezien van Marcel natuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zenden alles uit, jammer van al die reclames tussendoor, en Marcel M.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeer zekerquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
RTquote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan heel DRT (met name mod @:tagliano maar ook aan al mijn DRT-vrienden) : bedankt voor het warme bad de afgelopen drie weken. Het WK was zoals gebruikelijk weer een feestje, zeker een mooie afleiding tijdens de lockdown en alles er omheen. Tot volgend jaar, of tot de UK Open, en aan de diehard-fans, ik zie jullie weer bij de masters of bij de vloertoernooien.
Mr Bean rijdt soms ook in een autootje.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk liever Mr Bean dan autootje rijden.
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk liever Mr Bean dan autootje rijden.
Oh ja, dan sta ik schaakmat, dat is namelijk een mooie bak, daar geniet ik wel van ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mr Bean rijdt soms ook in een autootje.
Masters is cruciaal als afkicktoernooi!quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan heel DRT (met name mod @:tagliano maar ook aan al mijn DRT-vrienden) : bedankt voor het warme bad de afgelopen drie weken. Het WK was zoals gebruikelijk weer een feestje, zeker een mooie afleiding tijdens de lockdown en alles er omheen. Tot volgend jaar, of tot de UK Open, en aan de diehard-fans, ik zie jullie weer bij de masters of bij de vloertoernooien.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel elk weekend bij je VBL vrienden.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Wat zal morgenavond leeg zijn
Ik ga het weer missen
De grote dartskennerquote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r al een tijdje niet meer gezien trouwens.
Die moet de MVG klap nog verwerkenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r al een tijdje niet meer gezien trouwens.
Echte Feyenoorder Marijnissen wil dat het voetbal stopt. (lol)quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zie je zondag in het Feyenoord-topic als je durft debiel
1 is genoeg.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel posts in DRT heb ik nodig om in het lijstje te komen dat je qua hoeveelheid posts gekoppeld wordt aan een darter?
Feyenoord was daar toch al langer mee gestoptquote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echte Feyenoorder Marijnissen wil dat het voetbal stopt. (lol)
Tot december!quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Dank iedereen hier in DRT voor de afgelopen drie fantastische weken. Zonder jullie was kerst en nieuwjaar nog kutter geweest dan het nu al was.
Speciaal dankwoord aan @:tagliano die zonder in te hoeven grijpen dit subforum in goede banen heeft geleid.
Waarschijnlijk tot bij de Q-School en voor het dagjesvolk: tot in december!
Ik heb daar niet zoveel zin in.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef Caland het volgende:
Oja zondag weer gewoon voetbal
Erg mooi
Sparta is een club uit Rotterdam
En komt op ESPN 1. Net als die b-pot om 16:45.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef Caland het volgende:
Oja zondag weer gewoon voetbal
Erg mooi
Sparta is een club uit Rotterdam
Gadverdamme..... Wel lekker dichtbij!quote:Op zondag 3 januari 2021 23:20 schreef Szura het volgende:
Nog eentje dan
Na lang mailen en veel geduld kon ik eindelijk terecht bij Bernadette.
Ze woont wijk Heerlerheide de dame is echte Hollandse opleeftijd en kleine en mollige
Bij binnen komst meteen trap op na de kamertje waar ijzeren bed staat klein lampje aan.
Op bed zij ze geen anaal want ze had een gevoelige stoelgang kan zijn dat ontlasting uit komt .
Maar goed daar had ook geen zin in dus eerst lekker getongzoend en haar kale vagina gevingerd 1 daarna 4 vingers in.
Na tijdje was vagina zeer nat (als ik wilde kon ik me gerief zo in stekken) maar ik had voor condoom gevraagd en die omgedaan.
Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken.
@:de_boswachter
Aanwezig.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zie je zondag in het Feyenoord-topic als je durft debiel
Niks ervanquote:Op zondag 3 januari 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn nog steeds in een warm bad.
Die spits gaat er volgens @Koffieplanter 20 maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het voor Feyenoorders is.
Moet je weer werreke morgen?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks ervan
Wk is voorbij
Vanaf nu is @:tagliano weer gewoon een kut forum admin en @:de_boswachter een lamp met down
En anders niks
Dit is in real-time geschreven. Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken duurde 5 seconden.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:20 schreef Szura het volgende:
Nog eentje dan
Na lang mailen en veel geduld kon ik eindelijk terecht bij Bernadette.
Ze woont wijk Heerlerheide de dame is echte Hollandse opleeftijd en kleine en mollige
Bij binnen komst meteen trap op na de kamertje waar ijzeren bed staat klein lampje aan.
Op bed zij ze geen anaal want ze had een gevoelige stoelgang kan zijn dat ontlasting uit komt .
Maar goed daar had ook geen zin in dus eerst lekker getongzoend en haar kale vagina gevingerd 1 daarna 4 vingers in.
Na tijdje was vagina zeer nat (als ik wilde kon ik me gerief zo in stekken) maar ik had voor condoom gevraagd en die omgedaan.
Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken.
@:de_boswachter
Ai, dat is minder. Ik dacht vanochtend dat het maandag was en ik me verslapen had (lol).quote:Op zondag 3 januari 2021 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas wel makker, en nog laat ook. 11 uur beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |