Lijkt Smiley welquote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede weerkaatsing van Price in die beker.
Zat die er niet al bijquote:Op zondag 3 januari 2021 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan net zo goed Durrant worden als hij Masters wint
Z’n buik is al gauw anderhalve meter dichterbij.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Fedder staat echt meters zeg, zo te zien in die beker.
Durrant zit er al bijquote:Op zondag 3 januari 2021 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die zit er al bij?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ik zag door jouw post pas dat ze de 10e niet bekend gingen makenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer hoor.
Meer van wie het meest constant presteert bla bla. Maar een winnaar buiten genoemde 9 bij Masters zou eventueel mee kunnen. Dan zijn er niet veel opties over.
Nou, volle bak spektakel met De Sousa en Aspinall. Man man man, wat een treurnis.quote:
Goeiemorgen maatquote:Op zondag 3 januari 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
DURRANT ZIT ER AL BIJ
STOP DE TIJD
één JOKER!
Dat had ik ookquote:Op zondag 3 januari 2021 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op basis van het silhouet zeg ik Roland Scholten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |