Aanwezig.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zie je zondag in het Feyenoord-topic als je durft debiel
Niks ervanquote:Op zondag 3 januari 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn nog steeds in een warm bad.
Die spits gaat er volgens @Koffieplanter 20 maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het voor Feyenoorders is.
Moet je weer werreke morgen?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks ervan
Wk is voorbij
Vanaf nu is @:tagliano weer gewoon een kut forum admin en @:de_boswachter een lamp met down
En anders niks
Dit is in real-time geschreven. Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken duurde 5 seconden.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:20 schreef Szura het volgende:
Nog eentje dan
Na lang mailen en veel geduld kon ik eindelijk terecht bij Bernadette.
Ze woont wijk Heerlerheide de dame is echte Hollandse opleeftijd en kleine en mollige
Bij binnen komst meteen trap op na de kamertje waar ijzeren bed staat klein lampje aan.
Op bed zij ze geen anaal want ze had een gevoelige stoelgang kan zijn dat ontlasting uit komt .
Maar goed daar had ook geen zin in dus eerst lekker getongzoend en haar kale vagina gevingerd 1 daarna 4 vingers in.
Na tijdje was vagina zeer nat (als ik wilde kon ik me gerief zo in stekken) maar ik had voor condoom gevraagd en die omgedaan.
Van missionaris na doggy gepenetreerd en daarna laten aftrekken.
@:de_boswachter
Ai, dat is minder. Ik dacht vanochtend dat het maandag was en ik me verslapen had (lol).quote:Op zondag 3 januari 2021 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas wel makker, en nog laat ook. 11 uur beginnen.
Ja, en Linssen maakt er nog 11.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spits gaat er volgens @:koffieplanter 20 maken.
Okee. En ik?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks ervan
Wk is voorbij
Vanaf nu is @:tagliano weer gewoon een kut forum admin en @:de_boswachter een lamp met down
En anders niks
Ik heb ook érg weinig zin in januari.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ugh, de afgelopen vier jaar ontvluchtte ik direct Nederland de dag na de WK-finale om af te kunnen kicken. Nu moet ik gewoon morgen aan het werk. Ik vind dit helemaal niks.
Gelukkig begint zaterdag Lakeside al weer.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ugh, de afgelopen vier jaar ontvluchtte ik direct Nederland de dag na de WK-finale om af te kunnen kicken. Nu moet ik gewoon morgen aan het werk. Ik vind dit helemaal niks.
Gebruiker @Mani89 liet het ook afweten.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bingo weer kansloos gefaald door uilskuiken Scholten.
Nouja ik heb mijn rooster zo ingesteld dat ik op maandag nooit voor 11 uur begin (en om de week op maandag vrij ben), dus ik moet ook niet zeiken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Ik dacht vanochtend dat het maandag was en ik me verslapen had (lol).
Was al kansloos na de snelle uitschakeling van Adriaantje.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bingo weer kansloos gefaald door uilskuiken Scholten.
Ik heb gewoon ontslag genomen en ben per morgen vrij man. #truestoryquote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tagliano is geen forum admin.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks ervan
Wk is voorbij
En anders niks
Ik begin maandag ook altijd om 11 uur als ik moet werken, al is dat tegenwoordig niet per se meer nodig want ik drink zondag toch zelden meer.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb mijn rooster zo ingesteld dat ik op maandag nooit voor 11 uur begin (en om de week op maandag vrij ben), dus ik moet ook niet zeiken.
Lekker man, de dartsleef.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ontslag genomen en ben per morgen vrij man. #truestory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |