We gaan weer naar het kansloos smerige bad van VBL waar KingRoland en Tong80 ook zijnquote:
Ik overweeg een FOK! breek.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan weer naar het kansloos smerige bad van VBL waar KingRoland en Tong80 ook zijn
Zou zonde zijnquote:Op zondag 3 januari 2021 22:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We throw the baby out with the bad water
Feyenoord topic nietquote:Op zondag 3 januari 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan weer naar het kansloos smerige bad van VBL waar KingRoland en Tong80 ook zijn
Met je collega.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar met wie moet ik dan de Feyenoorders trollen
Tijd voor een DRT SC @Taglianoquote:Op zondag 3 januari 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat ik weer een half jaartje wegblijf.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf wel in het Feyenoord-topic (en speciaalbier-topic) rondhangenquote:
Weer weinig 9 darters dan.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Weer geen WadeWaar slaat dat toch steeds op?
Dat Wade niemand.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Weer geen WadeWaar slaat dat toch steeds op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |