In de achterbakquote:
Hij ligt nu op m'n salontafel. Morgen per IC en sprinter verder naar nieuwe bestemming.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij ligt nu op m'n salontafel. Morgen per IC en sprinter verder naar nieuwe bestemming.
Dit was wel een 'eens maar nooit meer' onderneming hoorquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit was wel een 'eens maar nooit meer' onderneming hoorwat een tyfus end rijden was dit.
Was Rob zo erg?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit was wel een 'eens maar nooit meer' onderneming hoorwat een tyfus end rijden was dit.
Ja nogal. Ik kan me niet voorstellen dat DJMO voor Rob voelt als ik voor jou.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hopelijk ervaar je mij als minder onplezierig dan @:Djmo @:rob ervaart
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik kan me niet voorstellen dat DJMO voor Rob voelt als ik voor jou.
Want idd we werken niet samen, maar dat samenwonen is een kwestie van tijd. Lieve mede FOK!stokkers, hier gaan we t voor t eerst wereldkundig maken, maar t zal jullie ongetwijfeld niet verbazen, maar @:kapiteiniglo en ik zijn misschien een heel klein beetje heel erg verliefd op elkaar![]()
![]()
Gebrek aan lekkere koffie onderweg maakt kribbigquote:
Hou op, schei uit.... De hele tijd dat gezeik onderweg.. Rechtdoor, linksaf, keer om en bestemming bereikt...quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 januari 2021 23:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik kan me niet voorstellen dat DJMO voor Rob voelt als ik voor jou.
Want idd we werken niet samen, maar dat samenwonen is een kwestie van tijd. Lieve mede FOK!stokkers, hier gaan we t voor t eerst wereldkundig maken, maar t zal jullie ongetwijfeld niet verbazen, maar @:kapiteiniglo en ik zijn misschien een heel klein beetje heel erg verliefd op elkaar![]()
![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Het verbaasd niet maar wel superleuk voor julliequote:Op zondag 3 januari 2021 23:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
![]()
En met dit soort gejank duurt het alleen maar langer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 4 januari 2021 08:05 schreef iamredleader het volgende:
Elke keer dat iemand "duurt lang" roept, kost het DJMO 5 minuten langer om de stok te plaatsen. Aangezien ze eerst de post moet lezen, dan moet bedenken of ze gaat reageren, dan de reactie zelf, dan wachten op een repons...
Geduld
quote:Op maandag 4 januari 2021 07:37 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Het verbaasd niet maar wel superleuk voor jullieen niets zo gezellig dan lange autoritten samen
maar alleen de stok verplaatsen is ook leuk
![]()
Trouwens.... duurt lang(die stok)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mijn volgende verplaatsing wordt een uitdaging voor een FOK!kerquote:Op maandag 4 januari 2021 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb even geduld,
je wens zal snel worden vervuld.
Wellicht niet door mij,
hoewel, dit is wel een stuk dichterbij.
Iedereen staat hier toch wel paf,
Want de stok legt ineens flinke afstanden af.
De vraag is hoe dat nu kan.
Is er een bepaald plan?
Ik denk dat de FOK!ker in kwestie idd zal weigerenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus je denkt dat een bepaalde FOK!ker de stok gaat halen
En ook nog dat hij of zij gaat falen?
Misschien nog even een weet:
hints zijn aan mannen meestal niet besteed.
We zijn nu best wel geïnteresseerd
waar de stok dan door jou wordt gepositioneerd.
Als het zover is moet je huilen van het lachenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is echt in een mysterie gehuld
maar goed, dus nog even geduld.
We gaan nog wel zien
wat je voor ons in petto hebt, mischien.
Probleem is dat dit een normale werkweek is, dus moet ik 's avonds al op en neer rijden. En het is toch nog een paar uur aan snelweg.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als het zover is moet je huilen van het lachen
Dan ligt hij bij een paar mooie rooie vlaggen
Te wachten tot hij weer wordt opgehaald
En opnieuw ergens wordt vast gepaald.
ach het nadeel van landelijk wonenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probleem is dat dit een normale werkweek is, dus moet ik 's avonds al op en neer rijden. En het is toch nog een paar uur aan snelweg.
Ja ik weet Dago dat jij een mooi tripje had gemaakt 2 weken terug, 's avonds.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:
Rob, je doet net of je gechoqueerd bent.quote:
Begrijp mij niet verkeerdquote:Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rob, je doet net of je gechoqueerd bent.
Crepeert of cremeert?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:27 schreef Rob het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd
ik word niet door één rijmpje gechoqueerd
Maar !Stok ligt maar te wachten
en ligt naar een verplaatsing te smachten.
Doe daar wat aan voor hij crepeert
Ik noem maar een Anne Faber die werd vermoordquote:Op maandag 4 januari 2021 19:03 schreef Rob het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd in Den Dolder
Geweldig.quote:
Zei iemand vlaggen?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2021 23:05 schreef DW457 het volgende:
Hela wat komt er nu voorbij?
De stok is opeens vlakbij!
Morgen stap ik op mijn stalen ros,
En ga ik zoeken bij het bos.
Ik zal hem vervolgens een slinger geven,
Jaja, jullie zullen nu wat gaan beleven...
De code heb je in DMquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef DW457 het volgende:
Momenteel is t de exacte locatie nog die ik zoek,
Ook de code is nog een gesloten boek.
Graag ontvang ik hierover een bericht
Anders is hier t eind van dit gedicht.
DJMO niet kennenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Kappen met het vervuilen van dit topic. Grapje was gisteren even leuk...
Eens. Moet ik nog vaker de wiki gaan bijwerken omdat er weer nieuwe topics zijn. En dat zonder verplaatsingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Kappen met het vervuilen van dit topic. Grapje was gisteren even leuk...
Ik wil niet spammen, ik heb haast met m'n volgende verplaatsingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:16 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Als je topics vol wil spammen dan zijn er andere plekken op dit forum.
Hier svp niet doen.
quote:
Rustig Fien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil niet spammen, ik heb haast met m'n volgende verplaatsing
Jij weet heul niet wat ik van plan benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:07 schreef DW457 het volgende:
HENK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:07 schreef DW457 het volgende:
HENK
godgloeiendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar ben ik als 't goed is zo goed als voorbijgekomen met het waterliniepad
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou, dan ken je de wegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
godgloeiendedaar ben ik als 't goed is zo goed als voorbijgekomen met het waterliniepad
Ja, probleem, ik mag nog nietquote:
@DJMO mag niet opschieten ( en ik ook niet) want er moeten twee verplaatsingen tussen zitten. Dus ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Als je niet opschiet, ga ik hem vanavond wel halen. Weet ook waar dit is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:53 schreef DW457 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de volgende kandidaat de sloot in lazert...dat gebeurde mij net ook bijna.
Tegen de tijd dat ik daar zou kunnen zijn, ben ik in slaap gevallen in de trein naar Njimegenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Als je niet opschiet, ga ik hem vanavond wel halen. Weet ook waar dit is
Je hebt DMquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:12 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga na het eten wel kijken. Als iemand me even de cijfercode kan dm'en, graag.
Ligt er aan wat we eten dan kom ik de code even brengenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:12 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga na het eten wel kijken. Als iemand me even de cijfercode kan dm'en, graag.
Eigenlijk heb ik wel trek in KFCquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Ligt er aan wat we eten dan kom ik de code even brengen
Ik zag de foto's en had er toen geen zin meer in. Die kant lijkt me net wat te stijl.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:53 schreef DW457 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de volgende kandidaat de sloot in lazert...dat gebeurde mij net ook bijna.
Je hebt wat vertraging, zie ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 18:57:57 ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:13 schreef Starflyer het volgende:
Hebbes!
En niet in het water gevallen
Rofl! nou in de startblokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik van plan ben
T grootste probleem is dat ik morgen tot half vier in rotterdam ben en dus niet kan pinpointen. Als ik 'm op de weg naar huis zou willen ophalen zou iemand anders dat voor me moeten doen.quote:
Ik zal wel kijken of ik je een handje kan helpenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
T grootste probleem is dat ik morgen tot half vier in rotterdam ben en dus niet kan pinpointen. Als ik 'm op de weg naar huis zou willen ophalen zou iemand anders dat voor me moeten doen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik zal wel kijken of ik je een handje kan helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:06 schreef Starflyer het volgende:
Ik was eerst van plan de stok in een duivels gehucht te plaatsen, maar daar bleken geen plaatsnaamborden te zijn. Toen had ik iets anders in gedachten, maar daar bleek de stok al een paar keer geweest te zijn, dus dit is het uiteindelijk geworden.Een duivels gehucht zonder plaatsnaamborden, nu ben ik wel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:06 schreef Starflyer het volgende:
Ik was eerst van plan de stok in een duivels gehucht te plaatsen, maar daar bleken geen plaatsnaamborden te zijn. Toen had ik iets anders in gedachten, maar daar bleek de stok al een paar keer geweest te zijn, dus dit is het uiteindelijk geworden.Ha! Daar ben ik morgen (maar ik mag nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Vanaf waar ga je rijden? Want wij willen ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:33 schreef Puala het volgende:
Als ik ga rijden, ligt ie er dan nog? Of is er al iemand onderweg?
Dichterbij dan jullie iigquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Vanaf waar ga je rijden? Want wij willen ook
Oh dan win jij. Al zijn we niet in Zeeland nu hoorquote:
Denk ik niet. DJMO zou nog in Rotterdam zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
T grootste probleem is dat ik morgen tot half vier in rotterdam ben en dus niet kan pinpointen. Als ik 'm op de weg naar huis zou willen ophalen zou iemand anders dat voor me moeten doen.
Klopt. Ik heb m niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Denk ik niet. DJMO zou nog in Rotterdam zijn.
[..]
Dit dus....quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik begin dit spel minder en minder leuk te vinden moet ik bekennen...
Dat valt wel mee. Hij is verplaatst naar:quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:14 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Nu verdwijnt de stok vast en zeker voor onbepaalde tijd..
Die eerste is gewoon aan het werk, ik had gisteren al aangegeven dat ik met het ov zou gaan. Ben niet gehandicapt ofzoquote:
En u bent de kloon van?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:35 schreef FokdieStok het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Hij is verplaatst naar:
[ afbeelding ]
Oh ik kan je wel vertellen waar dit is. Als ik t eerder had geweten had ik hem hier ook wel op kunnen halen. Heb er om de hoek gewerkt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:55 schreef DJMO het volgende:
Het is dat ik mobiel niet kan pinpointen. Had er met een uurtje kunnen zijn
Wat een gezeik over die rijmpjes zeg, stelletje azijnpissers...quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:14 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Dit dus....
Nu verdwijnt de stok vast en zeker voor onbepaalde tijd.. ha ha wat grappig.. je zou bijna denken dat De Sint hem mee heeft genomen naar Spanje met al zijn rijmpjes
Goeie vraag volgende. Ik zal even een Kloonscan aanvragen.quote:
Ik ben onderwegquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:15 schreef DW457 het volgende:
Als ie er morgenmiddag/-avond nog ligt pik ik hem op
Ik was al onderweg, als je zin hebt zeg het dan nu, want dat scheelt mij twee uur omreizen en buskosten.quote:
gaan we dan morgen (want ik gok dat t vandaag niks meer wordtquote:
Ik beloof niks, maar heel misschien wordt het vanavond nog. Anders morgenmiddagquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gaan we dan morgen (want ik gok dat t vandaag niks meer wordt) de met veel bombarie zien waar die mysterieuze plek is?
Eerst even brunchen.quote:
Stop met het vervuilen van dit topic!!!1!!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Makkelijker kun je het niet maken.
(of je moet hem bij de volgende speler aan de deurknop hangen)
Theoretisch zou ik daar met 25 minuten kunnen zijn..
Helaas. Ik heb een straatverbod van 50 meter rondom alle kippevleesverneukende bedrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 11:57:21 ]
Dat valt mij nou weer tegen @m1st1gquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb een straatverbod van 50 meter rondom alle kippevleesverneukende bedrijven.
Weet ik tochquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oftewel Rob is nu onderweg naar Alkmaar dus de rest hoeft geen moeite te doen?
Dit was t?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij ging t meer om de deceptie omdat je aangaf een groots plan te hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:18 schreef DJMO het volgende:
Volgende keer zal ik hem wel weer ergens neerleggen waar ie nog niet geweest is (ook al moet ik er bijna tien uur voor in het OV ziten)
Nou ja, punt is, @m1st1g heeft een hekel aan de KFC. En vrijwel altijd als @Rob mij thuisbrengt gaan we even langs KFC. De laatste keer dat we daar stonden viel mijn oog ineens op dat bord. En toen schoot ik hardop in de lach en besloot m1st1g te plagen. Ik heb zelf de grootste voorpret gehad van deze verplaatsing, op sommige momenten liepen de tranen echt over m'n wangen van het lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Volgens mij ging t meer om de deceptie omdat je aangaf een groots plan te hebben
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ROFL zolang er maar geen treinstel ineens naast de dijk staat hahah
nou alles? Ik doe een hoop gekke dingen, maar echt niet alles hoorquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles voor de FOK!Stok
Als je maar plezier hebt gehadquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, punt is, @:m1st1g heeft een hekel aan de KFC. En vrijwel altijd als @:Rob mij thuisbrengt gaan we even langs KFC. De laatste keer dat we daar stonden viel mijn oog ineens op dat bord. En toen schoot ik hardop in de lach en besloot m1st1g te plagen. Ik heb zelf de grootste voorpret gehad van deze verplaatsing, op sommige momenten liepen de tranen echt over m'n wangen van het lachen.Zoals op het moment dat @:Viv mij appte met de vraag of ik weer van plan was om m'n honderd kilometer te herkansen dat ik die stok zo graag wilde hebben
![]()
Dat heb ik zeker, zelfs nu nog. Ik zat met @ToT op messenger te kletsen en zei dat ik de stok ergens had neergelegd om @m1st1g te plagen. Direct de reactie: oh, ligt er een KFC naast een plaatsnaambord dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:00 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt gehad
Niet meer helaas:quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
Er was/is ook een filmpje van Fien zelfs dat ze dijk afreed. Die was wel bijzonder
Oh.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet meer helaas:
Wel nieuwsbericht: https://112westfriesland.(...)ulpdiensten-ingezet/
Nee, ze heeft meegedaan van 08-2015 t/m 02-2016.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh.
Is ze er toen ook mee gekapt? Want ineens was ze weg, met die stokverplaatsingen.
Dat was ook wel echt een !@#$ dijk hoorquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet meer helaas:
Een stuk of drie van die bermreflectiepaaltjes daar in de bocht zouden geen overbodige luxe zijn nee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een !@#$ dijk hoor
Nee, ik zou omlopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
zou jij op een voor jou onbekende weg, pikkedonker en langs het water ruim 65km per uur gaan rijden? Want dat deed ze op dat moment. iets met ervaring e.d..
Gevaarlijk spel spelen jullie!quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet meer helaas:
Ik heb geen rijbewijs of autoquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef DW457 het volgende:
Wacht even, is DJMO gecrasht destijds of iemand anders?
Ten eerste, ik ben 41, ten tweede ken ik rob pas 3,5 maand ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dus het was Rob zijn auto die je zonder rijbewijs reed.
Ik mag niet liegenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
zou jij op een voor jou onbekende weg, pikkedonker en langs het water ruim 65km per uur gaan rijden? Want dat deed ze op dat moment. iets met ervaring e.d..
Fien1989.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef DW457 het volgende:
Wacht even, is DJMO gecrasht destijds of iemand anders?
Jawel hoor. Ik ben wel zo lief dat ik zelfs jou een bak koffie aanbiedt!quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Sorry ik eet niet in mijn auto en bij jou mag ik waarschijnlijk niet meer op de koffie komen.
En heb je 'm al?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:25 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga zo wel even kijken of ie er nog ligt
Alleen zonder koffiemelk/creamerquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik ben wel zo lief dat ik zelfs jou een bak koffie aanbiedt!
aangezien koffie mijn eerste levensbehoefte is, ben ik gisterenmiddag opnieuw boodschappen gaan doen om creamer te halen jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Alleen zonder koffiemelk/creamer![]()
(of heb je al boodschappen gedaan)
Ik zou het niet weten. Sta op Utrecht cs.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:43 schreef iamredleader het volgende:
Stok ligt nog altijd naast de KFC?
Je zou de kinderen vanavond op kfc kunnen trakteren? :pquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:30 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, mijn vrouw heeft de auto mee en is pas eind van de middag weer thuis. Vandaag gaat 'm dus niet worden
Helaas, ik heb voor vanavond al heel mooie etensplanning staan. Ga daar nu mee aan de slagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:15 schreef DJMO het volgende:
Je zou de kinderen vanavond op kfc kunnen trakteren? :p
daar kan je ook wel de stok achterlatenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Sta op Utrecht cs.
op dat spoor kom ik nooit. Enkel de sporen 18/19, 20/21, 5/7 , 8/9 en 1 tm 4quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
daar kan je ook wel de stok achterlaten
Utrecht CS Spoor 11B
keuze zatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
op dat spoor kom ik nooit. Enkel de sporen 18/19, 20/21, 5/7 , 8/9 en 1 tm 4
dan zou ik voor spoor 5/7 gaan. de geboortedatum van m'n paquote:
denk alleen dat ze hem binnen recordtijd verwijderenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan zou ik voor spoor 5/7 gaan. de geboortedatum van m'n pa
Het was er zelfs druk vandaagquote:
Dus het heeft geen zin meer om nog even te gaan ...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het was er zelfs druk vandaag
De KFC is gewoon openquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het heeft geen zin meer om nog even te gaan ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De KFC is gewoon openWatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De KFC is gewoon openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed van mij he?quote:
.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:44 schreef iamredleader het volgende:
Wacht, je reed er langs, hebt de stok gezien.... en 'm niet meegenomen?
Ah, in de nacht is het niet zo druk.quote:
Rustig genoeg om even te kijkenquote:Op zondag 10 januari 2021 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, in de nacht is het niet zo druk.
Heb je hemquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 07:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aangezien het maar tien minuten rijden was, stok lag er nog steeds. Nu dus maar meegenomen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
De provincies waar de stok sowieso NIET heengaat.
Noord-Holland
Zuid-Holland
Noord-Brabant
Limburg
Zeeland
Utrecht
Of Gelderlandquote:
Zo komt ie nooit vol.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
De provincies waar de stok sowieso NIET heengaat.
Noord-Holland
Als het dan maar aan de goede kant isquote:
Eindelijk Flevoland eens vol maken?quote:
Is er een provincie die Team NH komend voorjaar eens binnen een dag vol kan maken??quote:Op zondag 10 januari 2021 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eindelijk Flevoland eens vol maken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Utrecht?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Is er een provincie die Team NH komend voorjaar eens binnen een dag vol kan maken??
Heeft ie nog niet in Sexbierum gelegen?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:56 schreef Rob het volgende:
Hebbes. De FOK!stok gaat onderweg naar een plaats waar 99,8% van de FOK!ers van dromen.
Daar droomt maar 0,1% van.... @wolfrolfquote:
Zolder?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:56 schreef Rob het volgende:
Hebbes. De FOK!stok gaat onderweg naar een plaats waar 99,8% van de FOK!ers van dromen.
Go..erdomme jij mag nooit meer raden.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet in Sexbierum gelegen?
Daar hoeven FOK!kers niet van te dromen, dat hebben ze al!quote:
Was het de stok wel :0quote:Op zondag 10 januari 2021 07:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aangezien het maar tien minuten rijden was, stok lag er nog steeds. Nu dus maar meegenomen.
Duurt langquote:Op zondag 10 januari 2021 13:56 schreef Rob het volgende:
quote:
jullie missen me hequote:Op zondag 10 januari 2021 14:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar droomt maar 0,1% van.... @:wolfrolf
Breng naar Zoetermeer danquote:Op zondag 10 januari 2021 16:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
Sla rechtsaf en voeg in op de A7 richting Sneek
900 m
Ga verder op de A7. Neem de N31 naar de Zuidwalweg/N390 in Midlum. Neem afrit 19-Harlingen-Havens vanaf de N31
26 min. (41,7 km)
Voeg in op de A7
8,6 km
Weg vervolgen naar de E22
120 m
Weg vervolgen naar de E22/de N7
4,9 km
Weg vervolgen naar de A7
15,0 km
Neem afslag Knooppunt Zurich en voeg in op de N31
12,6 km
Neem afslag 19-Harlingen-Havens naar N390 richting Harlingen-Havens/Midlum/Herbaijum
600 m
Rijd naar de N393 in Sexbierum
maar #geen zin
Wat schuift dat?quote:
pallets vol met eer en je krijgt een supermooie stad te zienquote:
daar koop ik niets voor.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pallets vol met eer en je krijgt een supermooie stad te zien
Leuk weetje, het Zoetermeer boord bij het Noord Aa waar ik ooit de stok heb gelegd bestaat niet meer
En ik ken mooiere plaatsen als Zoetermeerquote:
leugenaar, heerlijk cruisen tussen de flats van palensteinquote:Op maandag 11 januari 2021 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik ken mooiere plaatsen als Zoetermeer
Ik ga nog eerder met het ov de stok in Sexbierum halen dan dat ik hem ooit in Zoetermeer ga wegleggenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:18 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader bekijkt Palenstein op google maps.
Nope, not gonna happen.
Ga je ook niet doenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga nog eerder met het ov de stok in Sexbierum halen dan dat ik hem ooit in Zoetermeer ga wegleggen
Klopt. 5 uur enkele reis is me te gek. Maar ik zou het eerder doen dan naar zoetermeer te gaan. Over zoetermeer kan ik geen leuke limerick verzinnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes :p
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes :p
Haters can be so lame and vicious
Heeft me toch zo'n 20 minuutjes gekost.quote:
Hoe kwam je opt idee om in die richting te zoeken?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft me toch zo'n 20 minuutjes gekost.
Misschien maar weer eens meedoen aan: MEN / [NL] Street View Quiz [#87] Ook vanuit Corona-taine zoeken we door...
Vijf uur enkele reis dus ik passeerquote:
Om te beginnen in Fryslân, want 'Wolkom'. Toen bij Harry's Plaatsnamen gezocht naar een gemeente met exact zulke blauwe palen, dat was Sudwest Fryslân. Zag het bord er zelf op die website niet bij staan. Toen op Google Maps gaan zoeken naar dorpjes in die gemeente met bosjes/bomen en een klein beetje in de buurt van de A7. Toen zag ik bij Arum ineens die slinger in de weg.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Hoe kwam je opt idee om in die richting te zoeken?
des ondanks wel respect voor het zo snel pinnen! denk doe eens lekker moeilijk.. (en onderweg naar huis al mogelijke hints zitten verzinnen... ist heul weer niet nodigquote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om te beginnen in Fryslân, want 'Wolkom'. Toen bij Harry's Plaatsnamen gezocht naar een gemeente met exact zulke blauwe palen, dat was Sudwest Fryslân. Zag het bord er zelf op die website niet bij staan. Toen op Google Maps gaan zoeken naar dorpjes in die gemeente met bosjes/bomen en een klein beetje in de buurt van de A7. Toen zag ik bij Arum ineens die slinger in de weg.
Dat. Ik zou 'm nooit gevonden hebbenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
des ondanks wel respect voor het zo snel pinnen! denk doe eens lekker moeilijk.. (en onderweg naar huis al mogelijke hints zitten verzinnen... ist heul weer niet nodig! )
zetten we je op een Arriva Station.. 8)quote:Op maandag 11 januari 2021 15:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat. Ik zou 'm nooit gevonden hebben(Nou ben ik ook een geografische ramp hoor, daar niet van
)
Zet me op een NS-station naar keuze neer en ik vind bijna blind m'n weg naar huis, maar weg-technisch? Ik ben nog in staat om te verdwalen op een route die ik al twee keer eerde heb gelopen, omdat ik aan de verkeerde kant van de weg liep en google me dus anders stuurde dan ik gepland had![]()
Ook dan vind ik m'n weg wel hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zetten we je op een Arriva Station.. 8)
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook dan vind ik m'n weg wel hoor![]()
Of ik bel @:Rob om me op te halen
Wel een NL station hequote:
is gewoon bereikbaar met NL vervoerbewijs :wquote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wel een NL station hemet mijn abo mag ik de grens niet over
Wellicht, maar met een dalvrij abo kennelijk niet als ik NS international moet geloven. Dus dan zou het sowieso Rob worden om me op te halenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is gewoon bereikbaar met NL vervoerbewijs :w
weet je dan al welk station t is?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wellicht, maar met een dalvrij abo kennelijk niet als ik NS international moet geloven. Dus dan zou het sowieso Rob worden om me op te halen
Dat was niet zo moeilijk. Staat gewoon op de fotoquote:Op maandag 11 januari 2021 16:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
weet je dan al welk station t is?
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmmmm...quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wellicht, maar met een dalvrij abo kennelijk niet als ik NS international moet geloven. Dus dan zou het sowieso Rob worden om me op te halen
Je weet dat ik dat ten enemale verdom zolang het niet nodig isquote:
Ik denk dat jij die moet sturen. Of je moet ook nog eens extra willen betalenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:20 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
hmmmm...![]()
![]()
![]()
![]()
Leer. 2u54 minuten.
enkele reis aan benzine ¤ 37,76
Stuur maar een tikkie
Hij bedoelt dat ik een tikkie moet sturen om de ov-kosten te dekkenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die moet sturen. Of je moet ook nog eens extra willen betalen
Ah zoquote:Op maandag 11 januari 2021 18:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ik een tikkie moet sturen om de ov-kosten te dekken
even op zn nattepoes style? met Updates!quote:Op maandag 11 januari 2021 18:31 schreef DJMO het volgende:
Ach fuck it ook. Ik ga morgen wel op pad. Leuk dagje weg met het OV
Hanteer liever m'n eigen stijl.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
even op zn nattepoes style? met Updates!
Vrouwen en niet zeikenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vrouwen en niet zeikenik zal echt wel wat te zeuren hebben morgen denk ik. Zoals: duurt lang, smerig geen toilet in de trein, overstap gemist, het is koud, kutweer, waar ben ik aan begonnen, ben ik al thuis? etc.
Wanneer komen jij en @Rob er eigenlijk voor uit dat jullie verliefd zijn?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wanneer komen jij en @:rob er eigenlijk voor uit dat jullie verliefd zijn?
@:superkimmi en ik hebben ook eerlijk toegegeven dat we elkaar leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |