Goeie vraag volgende. Ik zal even een Kloonscan aanvragen.quote:
Ik ben onderwegquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:15 schreef DW457 het volgende:
Als ie er morgenmiddag/-avond nog ligt pik ik hem op
Ik was al onderweg, als je zin hebt zeg het dan nu, want dat scheelt mij twee uur omreizen en buskosten.quote:
gaan we dan morgen (want ik gok dat t vandaag niks meer wordtquote:
Ik beloof niks, maar heel misschien wordt het vanavond nog. Anders morgenmiddagquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gaan we dan morgen (want ik gok dat t vandaag niks meer wordt) de met veel bombarie zien waar die mysterieuze plek is?
Eerst even brunchen.quote:
Stop met het vervuilen van dit topic!!!1!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Makkelijker kun je het niet maken.
(of je moet hem bij de volgende speler aan de deurknop hangen)
Theoretisch zou ik daar met 25 minuten kunnen zijn..
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef DJMO het volgende:
Helaas. Ik heb een straatverbod van 50 meter rondom alle kippevleesverneukende bedrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 11:57:21 ]
Dat valt mij nou weer tegen @m1st1gquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb een straatverbod van 50 meter rondom alle kippevleesverneukende bedrijven.
Weet ik tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |