In de achterbakquote:
Hij ligt nu op m'n salontafel. Morgen per IC en sprinter verder naar nieuwe bestemming.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij ligt nu op m'n salontafel. Morgen per IC en sprinter verder naar nieuwe bestemming.
Dit was wel een 'eens maar nooit meer' onderneming hoorquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit was wel een 'eens maar nooit meer' onderneming hoorwat een tyfus end rijden was dit.
Was Rob zo erg?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit was wel een 'eens maar nooit meer' onderneming hoorwat een tyfus end rijden was dit.
Ja nogal. Ik kan me niet voorstellen dat DJMO voor Rob voelt als ik voor jou.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hopelijk ervaar je mij als minder onplezierig dan @:Djmo @:rob ervaart
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik kan me niet voorstellen dat DJMO voor Rob voelt als ik voor jou.
Want idd we werken niet samen, maar dat samenwonen is een kwestie van tijd. Lieve mede FOK!stokkers, hier gaan we t voor t eerst wereldkundig maken, maar t zal jullie ongetwijfeld niet verbazen, maar @:kapiteiniglo en ik zijn misschien een heel klein beetje heel erg verliefd op elkaar![]()
![]()
Gebrek aan lekkere koffie onderweg maakt kribbigquote:
Hou op, schei uit.... De hele tijd dat gezeik onderweg.. Rechtdoor, linksaf, keer om en bestemming bereikt...quote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 januari 2021 23:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik kan me niet voorstellen dat DJMO voor Rob voelt als ik voor jou.
Want idd we werken niet samen, maar dat samenwonen is een kwestie van tijd. Lieve mede FOK!stokkers, hier gaan we t voor t eerst wereldkundig maken, maar t zal jullie ongetwijfeld niet verbazen, maar @:kapiteiniglo en ik zijn misschien een heel klein beetje heel erg verliefd op elkaar![]()
![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Het verbaasd niet maar wel superleuk voor julliequote:Op zondag 3 januari 2021 23:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
![]()
En met dit soort gejank duurt het alleen maar langer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 4 januari 2021 08:05 schreef iamredleader het volgende:
Elke keer dat iemand "duurt lang" roept, kost het DJMO 5 minuten langer om de stok te plaatsen. Aangezien ze eerst de post moet lezen, dan moet bedenken of ze gaat reageren, dan de reactie zelf, dan wachten op een repons...
Geduld
quote:Op maandag 4 januari 2021 07:37 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Het verbaasd niet maar wel superleuk voor jullieen niets zo gezellig dan lange autoritten samen
maar alleen de stok verplaatsen is ook leuk
![]()
Trouwens.... duurt lang(die stok)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mijn volgende verplaatsing wordt een uitdaging voor een FOK!kerquote:Op maandag 4 januari 2021 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb even geduld,
je wens zal snel worden vervuld.
Wellicht niet door mij,
hoewel, dit is wel een stuk dichterbij.
Iedereen staat hier toch wel paf,
Want de stok legt ineens flinke afstanden af.
De vraag is hoe dat nu kan.
Is er een bepaald plan?
Ik denk dat de FOK!ker in kwestie idd zal weigerenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus je denkt dat een bepaalde FOK!ker de stok gaat halen
En ook nog dat hij of zij gaat falen?
Misschien nog even een weet:
hints zijn aan mannen meestal niet besteed.
We zijn nu best wel geïnteresseerd
waar de stok dan door jou wordt gepositioneerd.
Als het zover is moet je huilen van het lachenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is echt in een mysterie gehuld
maar goed, dus nog even geduld.
We gaan nog wel zien
wat je voor ons in petto hebt, mischien.
Probleem is dat dit een normale werkweek is, dus moet ik 's avonds al op en neer rijden. En het is toch nog een paar uur aan snelweg.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als het zover is moet je huilen van het lachen
Dan ligt hij bij een paar mooie rooie vlaggen
Te wachten tot hij weer wordt opgehaald
En opnieuw ergens wordt vast gepaald.
ach het nadeel van landelijk wonenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probleem is dat dit een normale werkweek is, dus moet ik 's avonds al op en neer rijden. En het is toch nog een paar uur aan snelweg.
Ja ik weet Dago dat jij een mooi tripje had gemaakt 2 weken terug, 's avonds.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:
Rob, je doet net of je gechoqueerd bent.quote:
Begrijp mij niet verkeerdquote:Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rob, je doet net of je gechoqueerd bent.
Crepeert of cremeert?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:27 schreef Rob het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd
ik word niet door één rijmpje gechoqueerd
Maar !Stok ligt maar te wachten
en ligt naar een verplaatsing te smachten.
Doe daar wat aan voor hij crepeert
Ik noem maar een Anne Faber die werd vermoordquote:Op maandag 4 januari 2021 19:03 schreef Rob het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd in Den Dolder
Geweldig.quote:
Zei iemand vlaggen?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2021 23:05 schreef DW457 het volgende:
Hela wat komt er nu voorbij?
De stok is opeens vlakbij!
Morgen stap ik op mijn stalen ros,
En ga ik zoeken bij het bos.
Ik zal hem vervolgens een slinger geven,
Jaja, jullie zullen nu wat gaan beleven...
De code heb je in DMquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef DW457 het volgende:
Momenteel is t de exacte locatie nog die ik zoek,
Ook de code is nog een gesloten boek.
Graag ontvang ik hierover een bericht
Anders is hier t eind van dit gedicht.
DJMO niet kennenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Kappen met het vervuilen van dit topic. Grapje was gisteren even leuk...
Eens. Moet ik nog vaker de wiki gaan bijwerken omdat er weer nieuwe topics zijn. En dat zonder verplaatsingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Kappen met het vervuilen van dit topic. Grapje was gisteren even leuk...
Ik wil niet spammen, ik heb haast met m'n volgende verplaatsingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:16 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Als je topics vol wil spammen dan zijn er andere plekken op dit forum.
Hier svp niet doen.
quote:
Rustig Fien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil niet spammen, ik heb haast met m'n volgende verplaatsing
Jij weet heul niet wat ik van plan benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:07 schreef DW457 het volgende:
HENK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:07 schreef DW457 het volgende:
HENK
godgloeiendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar ben ik als 't goed is zo goed als voorbijgekomen met het waterliniepad
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou, dan ken je de wegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
godgloeiendedaar ben ik als 't goed is zo goed als voorbijgekomen met het waterliniepad
Ja, probleem, ik mag nog nietquote:
@DJMO mag niet opschieten ( en ik ook niet) want er moeten twee verplaatsingen tussen zitten. Dus ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Als je niet opschiet, ga ik hem vanavond wel halen. Weet ook waar dit is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:53 schreef DW457 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de volgende kandidaat de sloot in lazert...dat gebeurde mij net ook bijna.
Tegen de tijd dat ik daar zou kunnen zijn, ben ik in slaap gevallen in de trein naar Njimegenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Als je niet opschiet, ga ik hem vanavond wel halen. Weet ook waar dit is
Je hebt DMquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:12 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga na het eten wel kijken. Als iemand me even de cijfercode kan dm'en, graag.
Ligt er aan wat we eten dan kom ik de code even brengenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:12 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga na het eten wel kijken. Als iemand me even de cijfercode kan dm'en, graag.
Eigenlijk heb ik wel trek in KFCquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Ligt er aan wat we eten dan kom ik de code even brengen
Ik zag de foto's en had er toen geen zin meer in. Die kant lijkt me net wat te stijl.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:53 schreef DW457 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de volgende kandidaat de sloot in lazert...dat gebeurde mij net ook bijna.
Je hebt wat vertraging, zie ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 18:57:57 ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:13 schreef Starflyer het volgende:
Hebbes!
En niet in het water gevallen
Rofl! nou in de startblokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik van plan ben
T grootste probleem is dat ik morgen tot half vier in rotterdam ben en dus niet kan pinpointen. Als ik 'm op de weg naar huis zou willen ophalen zou iemand anders dat voor me moeten doen.quote:
Ik zal wel kijken of ik je een handje kan helpenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
T grootste probleem is dat ik morgen tot half vier in rotterdam ben en dus niet kan pinpointen. Als ik 'm op de weg naar huis zou willen ophalen zou iemand anders dat voor me moeten doen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik zal wel kijken of ik je een handje kan helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |