Ik lig liever hierom de komende week in het logeerbed dan ruzie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik darten maar het kijken waard , Rip gezelligheid
En sterkte meneer Niek.
Ze mag wel komen logeren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik lig liever hierom de komende week in het logeerbed dan ruzie.
Effe zappen. Een Nederlander aan het gooie?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen is een echte sport aan het bekijken Herman.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Effe zappen. Een Nederlander aan het gooie?
Post opgezocht en een like gegeven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige zondag, @Karina
quote:Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige zondag, @:Karinamaar jij ook hoor.
Ja is goed.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf de eerste like dus claim 8% van de viralroyalties.
Kwaad. Ziedend.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VBL SC is ook echt een rare plek. Inhoudelijke opmerkingen over voetbal zijn daar ongewenst![]()
Nu gaan ze mij mentionen in de SC om mij daar neer te zetten als een enorme teringdebiel. En ze plaatsen daar nog een leuk gifje bij. Of iets als WOEDEND, ZIEDEND en een YouTube-filmpje.
In DRT en WLR word je meer gewaardeerd in ieder geval
Wat heeft dat met doneren te maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VBL SC is ook echt een rare plek. Inhoudelijke opmerkingen over voetbal zijn daar ongewenst![]()
Nu gaan ze mij mentionen in de SC om mij daar neer te zetten als een enorme teringdebiel. En ze plaatsen daar nog een leuk gifje bij. Of iets als WOEDEND, ZIEDEND en een YouTube-filmpje.
Dus hebben we het vaak over feyenoord.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met doneren te maken.
Er is al jaren een ongeschreven regel dat er geen voetbal in de SC besproken wordt inderdaad. Dan bloedt de rest van VBL niet dood
Die user post ook gewoon vaak mee in VBL. Lekker mensen naar de mond praten genot.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met doneren te maken.
Er is al jaren een ongeschreven regel dat er geen voetbal in de SC besproken wordt inderdaad. Dan bloedt de rest van VBL niet dood
Wordt tijd dat ik weer topics ga openen.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die user post ook gewoon vaak mee in VBL. Lekker mensen naar de mond praten genot.
Kansloos.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die user post ook gewoon vaak mee in VBL. Lekker mensen naar de mond praten genot.
Eens. We staan al 8 minuten droog.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik weer topics ga openen.
Wat ben ik blij dat deze sc niet zo politiek geladen is of een plek om alle psychische mankementen te delen met een hang naar medelijden.quote:
Prima. Zorg je wel dat de grap in de openingspost staat en niet al in de topictitel.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik weer topics ga openen.
WITHEETquote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
VBL / Prima. Zorg je wel dat de grap in de openingspost staat.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Zorg je wel dat de grap in de openingspost staat en niet al in de topictitel.
Dat is wel waar jaquote:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op zondag 3 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
VBL-SC niet
Maar dat zien mensen en dan gaan ze er toch posten dat snap ik nooit. Als je de sfeer van een SC niks vindt waarom ga je er dan toch posten en proberen de hele toon van de SC aan te passen.
Ik drink koffie
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
Je moet iets als de kroegen dicht zijnquote:Op zondag 3 januari 2021 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Twitter is wel jouw ding geworden sinds de lockdown.
volgens mij zag ik je in de AH (stadionplein) een tijdje geleden maar met die mondkapjes op dacht ik laat maar even zitten om het te vragen.quote:
Eens.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
VBL-SC niet
Maar dat zien mensen en dan gaan ze er toch posten dat snap ik nooit. Als je de sfeer van een SC niks vindt waarom ga je er dan toch posten en proberen de hele toon van de SC aan te passen.
Ik drink koffie
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
Gelukkig zie ik jou hier maatquote:Op zondag 3 januari 2021 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je zult mij er nimmer treffen, makker.
HALLO BEN JIJ KARINA VAN HET FOKFORUMquote:Op zondag 3 januari 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij zag ik je in de AH (stadionplein) een tijdje geleden maar met die mondkapjes op dacht ik laat maar even zitten om het te vragen.
quote:Op zondag 3 januari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
HALLO BEN JIJ KARINA VAN HET FOKFORUM
quote:Op zondag 3 januari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
HALLO BEN JIJ KARINA VAN HET FOKFORUM
Als het een AFC mondkapje was dan was ik het.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij zag ik je in de AH (stadionplein) een tijdje geleden maar met die mondkapjes op dacht ik laat maar even zitten om het te vragen.
Karina zal dat heus niet raar vindenquote:Op zondag 3 januari 2021 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]ja zoiets inderdaad en had een kar vol met drank en chips dat doet m'n image geen goed
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgenochtend coronatestje doen, hopen dat ik @:elan tegen ga komen
kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 3 januari 2021 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een AFC mondkapje was dan was ik het.
Je Aussie er bij aan?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een AFC mondkapje was dan was ik het.
Ik weet niet wat een Aussie met AFC te maken heeft hoor dat is niet echt iets voor hunquote:
Ik leg dat verband toch niet?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een Aussie met AFC te maken heeft hoor dat is niet echt iets voor hunin tegendeel
Dan begreep ik je verkeerdquote:Op zondag 3 januari 2021 16:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik leg dat verband toch niet?
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Voor 275 euro ben je al miljonair, heb je 1 miljoen satoshi's
is goedquote:Op zondag 3 januari 2021 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met crypto betaal je geen rekeningen
ik kan niet meer goed terecht in het subforumquote:
Hier blijf je welkom makker. Onderwijs ons Vertel ons meer over Bitcoin aub.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan niet meer goed terecht in het subforum
een zekere mod heeft de SC daar omgebouwd naar iets anders
klagen kan in feedback
Mwah. Crypto is wel de oplossing voor de inflatie die gaat komen nu de persen 24/7 draaien in USA.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren
"Iedereen" zit in crypto om meer fiat te vergaren
BTC is geen warm bad.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan niet meer goed terecht in het subforum
een zekere mod heeft de SC daar omgebouwd naar iets anders
klagen kan in feedback
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren
"Iedereen" zit in crypto om meer fiat te vergaren
En hoe weet je dat hij inmiddels niet al aan het cashen is?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dan mag je dit effe gaan kijken
Kijktip sowieso wel
deze knakker heeft voor $1 miljard aan vermogen van zijn bedrijf in BTC gestopt vorig jaardie is er niet voor dollars
omdat zijn bedrijf beursgenoteerd is (aan de NASDAQ geloof ik) en hij zijn holdings moet rapporteren?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hoe weet je dat hij inmiddels niet al aan het cashen is?
ik denk niet dat ik dat wil zienquote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
Dat VI programma van gisteren moet wel heel erg slecht geweest zijn als ik dat topic moet geloven.
Heb het 5 minuten volgehoudenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
Dat VI programma van gisteren moet wel heel erg slecht geweest zijn als ik dat topic moet geloven.
Ik ga het ook zeker niet terugkijken.quote:
Wie zaten er eigenlijk aan tafel?quote:
Wilfred, René en Johanquote:Op zondag 3 januari 2021 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker niet terugkijken.
[..]
Wie zaten er eigenlijk aan tafel?
Dat is wel erg karig.quote:
Erg benieuwd naar James Webb.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)land-staan~a8cc90cf/
@:Scrummie
Wat was er in COR? Kan de mention niet terugvinden.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat zijn bedrijf beursgenoteerd is (aan de NASDAQ geloof ik) en hij zijn holdings moet rapporteren?
@Caland was opzoek naar de woordvoerder voor mensen met diabetes in Nederlandquote:Op zondag 3 januari 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was er in COR? Kan de mention niet terugvinden.
Obesitasquote:Op zondag 3 januari 2021 18:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:caland was opzoek naar de woordvoerder voor mensen met diabetes in Nederland
Oh, rot maar op dan.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:caland was opzoek naar de woordvoerder voor mensen met diabetes in Nederland
Hallo danquote:
GOEIEDAG ZEGquote:
Niet naar Twitter surfen.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Hoe kan je woorden negeren op Twitter zodat ze niet in je trending topics zooi komen?
Bij de woorden negeren functiequote:Op zondag 3 januari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Hoe kan je woorden negeren op Twitter zodat ze niet in je trending topics zooi komen?
Ja, handig is die.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:51 schreef aTypisch het volgende:
@:GGMM hoeveel bitcoin kost FOK! denk je?
Hebben ze ook nog een kleine piemel?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Alleen mensen die de boot gemist hebben maar toch graag interessant gevonden worden houden zich met bitcoin bezig.
Dat moest haast wel jaquote:Op zondag 3 januari 2021 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog een kleine piemel?
Waarom zou je die ook niet willen zien in de trending topics. Wat heeft dat nou weer voor meerwaardequote:Op zondag 3 januari 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Twitter doet die alleen je tijdlijn en meldingen, niet trending topics.
Waarom interesseert dat jou?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog een kleine piemel?
Omdat ik geen zin heb om op plek 2, 3 en 4 die walgelijke K-pop onzin te zien.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je die ook niet willen zien in de trending topics. Wat heeft dat nou weer voor meerwaarde
Stel je godverdomme niet zo aan
scrummie is nogal snel getriggerdquote:Op zondag 3 januari 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je die ook niet willen zien in de trending topics. Wat heeft dat nou weer voor meerwaarde
Stel je godverdomme niet zo aan
Caland ook.quote:
Alles voor de likes.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland ook.
En dat is vrij vervelend kan ik je zeggen. Bij elke post zit ik me af te vragen of hij nou serieus is of niet.
Vanwege die reactie op dat kakhiel of heb je iets zinnigs gezegd?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Sta op 250 likes op twitter @:ggmm
Dit even ter info
Hij heeft me vandaag weer geretweet maatquote:Op zondag 3 januari 2021 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege die reactie op dat kakhiel of heb je iets zinnigs gezegd?
Mijn kroegen tweet kreeg vandaag niet 1 like.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft me vandaag weer geretweet maat
Ik ben inmiddels een grootheid op heel dat twitter
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
tijd om te monetizen!quote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is van @wateropmarsquote:Op zondag 3 januari 2021 19:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
tijd om te monetizen!
kroegen.open.nu mokken en shirts
Kroegen.Open.Nu. is van JC.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
tijd om te monetizen!
kroegen.open.nu mokken en shirts
Jouw antwoord wordt ook altijd verborgen onder 'meer antwoorden weergeven'.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn kroegen tweet kreeg vandaag niet 1 like.
Ik denk dat ik er mee stop.
Ik haat Twitter.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw antwoord wordt ook altijd verborgen onder 'meer antwoorden weergeven'.
Volgens mij doet Twitter dit bij users die wel eens een ban gehad hebben.
Ik zal jou eens invoeren.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:14 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wil ik die functie op FOK ook invoeren
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn moeder het overleefd.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een van zijn laatste posts zal zijn.
Lijkt me sterk dat je relevant werk doet.quote:
Morgen weer beginnen na ruim 2 weken vakantie. Dat wordt een dramaandag.quote:
En dan straks weer klagen als mensen je bewuste voorzetje afstraffen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je relevant werk doet.
Altijd nog beter dan geen werk, Herman.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Zit niet voor niets 100 % in de WAO. Geen vrijwillige keuze.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geen werk, Herman.
Inmiddels zal dat vast het geval zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Zit niet voor niets 100 % in de WAO. Geen vrijwillige keuze.
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Zit niet voor niets 100 % in de WAO. Geen vrijwillige keuze.
Klopt ook. Al die werkende snotneuzen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels zal dat vast het geval zijn.
Is dit een voetballer ?quote:
@GGMM stort zich niet voor niks dagelijks in deze ellende mag ik hopen.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:15 schreef aTypisch het volgende:
wtf, zit FOK! in geld nood?
hoeveel mensen moeten leven van deze site?
Betaal godverdomme jouw WAO vriend.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh 'user weet zeker dat hij met FOK wel dikke winst had gemaakt' deel 56quote:Op zondag 3 januari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:ggmm stort zich niet voor niks dagelijks in deze ellende mag ik hopen.
uurtje factuurtje lijkt mequote:Op zondag 3 januari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:ggmm stort zich niet voor niks dagelijks in deze ellende mag ik hopen.
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:59 schreef aTypisch het volgende:
FB / Reclame levert niets op?
typfout in de tt @:ggmm help
Als marketingstudent begrijp ik jou volkomen.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:02 schreef aTypisch het volgende:
om donaties vragen maar je ad campagnes niet eens goed instellen
fokgoden
quote:Op zondag 3 januari 2021 22:02 schreef aTypisch het volgende:
om donaties vragen maar je ad campagnes niet eens goed instellen
fokgoden
We hebben DRT veilig achtergelaten.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:55 schreef Zipportal het volgende:
Net terug uit DRT.
[ afbeelding ]
@:fetX
@:Caland
@:Lenny_Leonard
Ik weet het niet eens meer.quote:Op maandag 4 januari 2021 07:31 schreef onlogisch het volgende:
Een mention van mijn zéér goede vriend @:Wereldgozer in de voormalige BTC SC is niet te lezen.
Als ik moet gokken is het vast iets geweest met Choochooo.
quote:Op maandag 4 januari 2021 09:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet nu een banaan met een erg ondeugende espresso.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet nu een banaan met een erg ondeugende espresso.
Je moet gewoon jezelf blijven buitendamquote:Op maandag 4 januari 2021 09:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik zal voortaan wel gewoon ‘Tijd voor kofffie’ zeggen. Maar stiekem denk ik dan bij mezelf: Buitendam, dit is een pittig ondeugende espresso die jij hier hebt getrokken.
Genot idd, alhoewel nu ieder teams bericht eerst met "beste wensen he" gaat.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:47 schreef Caland het volgende:
Erg prettig dat ik straks niet al mijn collega's hoef af te gaan om ze de beste wensen te wensen.
Coronagod.
dat is zeker 1 van de voordelen van dit nadeel al had ik voor het voor de kroegen open wel over gehad zo'n halve kus op de mond van Gerda de kantinejuffrouw met het snorretje.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:47 schreef Caland het volgende:
Erg prettig dat ik straks niet al mijn collega's hoef af te gaan om ze de beste wensen te wensen.
Coronagod.
Dat is beter dan iemand met overgewicht te moeten hoeven zoenenquote:Op maandag 4 januari 2021 09:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Genot idd, alhoewel nu ieder teams bericht eerst met "beste wensen he" gaat.
@RensAjacied lacht hierom.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
Ik ga even schijten en ondertussen bedenken hoe ik vandaag weer viraal ga op het internet.
Brb.
Eens. Vooral omdat ik er helemaal geen kut van meen.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind ‘beste wensen’ zo kut om te zeggen.
Hopen dat kakhiel de meme die jancees verzonnen heeft weer retweet?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
Ik ga even schijten en ondertussen bedenken hoe ik vandaag weer viraal ga op het internet.
Brb.
Dit kloptquote:Op maandag 4 januari 2021 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is beter dan iemand met overgewicht te moeten hoeven zoenen
Ik ga er even vanuit dat caland collega's heeft met overgewicht.
Op het kantoor van @Scrummie is @Scrummie die collega.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen die op een kantoor werkt heeft minimaal één collega met overgewicht.
Like gegeven (al was het maar omdat ik bang was dat iemand dit over mij zou zeggen)quote:Op maandag 4 januari 2021 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op het kantoor van @:Scrummie is @:Scrummie die collega.
Het is niet @tong80 zijn sterkste week zullen we maar zeggen. Nadat hij eerst een mokerslag in het FB topic te verwerken kreeg, krijgt hij nu een veeg uit de pan van de gerespecteerde user @Bolasiequote:
Jeetje zeg, daar heeft user @Bolasie hem goed te pakken!quote:Op maandag 4 januari 2021 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet @:tong80 zijn sterkste week zullen we maar zeggen. Nadat hij eerst een mokerslag in het FB topic te verwerken kreeg, krijgt hij nu een veeg uit de pan van de gerespecteerde user @:Bolasie
Ik heb wederom een like uitgedeeld
Ik heb een pittige mening over users die zomaar met likes strooien.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:04 schreef Buitendam het volgende:
Er wordt hier stevig uitgedeeld, dan strooi ik met likes.
Noem het maar zomaar. Het zijn stevige sneren en dat bevalt mij.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die zomaar met likes strooien.
@onlogischquote:Op zondag 3 januari 2021 23:32 schreef aTypisch het volgende:
Heb mijn zegje gedaan en vindt het een gare move waar je dit forum heen stuurt.
Je kan hem gewoon uitlachen in dit topic tochquote:Op maandag 4 januari 2021 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier probeert te doen. Ik trap hier niet in.
Waarom zit jij in dat cryptogeneuzel topic?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:12 schreef GGMM het volgende:
het was ik vindt niet ik wordt
[..]
@:onlogisch
Jemig, wat een gezeik om een nietszeggend forumpje als BTC.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:12 schreef GGMM het volgende:
het was ik vindt niet ik wordt
[..]
@:onlogisch
In de post die hij quote vindt ik (haha) ook wat grappige tekstuele tegenstrijdighedenquote:Op maandag 4 januari 2021 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon uitlachen in dit topic toch
quote:Op maandag 4 januari 2021 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de post die hij quote vindt ik (haha) ook wat grappige tekstuele tegenstrijdigheden
Ik pak zo ook nummer 2.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:15 schreef GGMM het volgende:
Dan schenk ik nog een kop koffie in
@:caland @:wereldgozer @:jojoortje
5?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel seizoenen zijn daar inmiddels van?
Ik kom er niet in. Eerste keer dat ik zie dat een serie echt goed is, maar toch niets voor mij.quote:
Welk seizoen zat je?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kom er niet in. Eerste keer dat ik zie dat een serie echt goed is, maar toch niets voor mij.
Bedankt, dat is een duidelijke uitlegquote:Op maandag 4 januari 2021 10:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kom er niet in. Eerste keer dat ik zie dat een serie echt goed is, maar toch niets voor mij.
Ik kijk nu Cobra Kai.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat is een duidelijke uitleg
Dat had ik met House of Cards seizoen 1
Gelukkig werd die serie daarna ook kut dus heb ik mooi een hoop tijd bespaard.
Hollywoordquote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
Ik had precies hetzelfde maar dan met een film genaamd once upon a time in Hollywoord
Wat een ongekende bagger was dat zeg
Hollywoord.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
Ik had precies hetzelfde maar dan met een film genaamd once upon a time in Hollywoord
Dat je zag dat iets goed was en jij er niet inkwam?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
Tarantino heeft inmiddels ook wel enorm veel shit gemaakt.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
Jammer dat blinde Tarantino-fanboys zoals René dat nooit zullen toegeven.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tarantino heeft inmiddels ook wel enorm veel shit gemaakt.
In Brazilië is het nooit gestopt, die zitten nu aan seizoen 19 meen ik.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:57 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar heeft men big brother weer uit het stof gehaald
Met Belgen (lol)
Jij bent gewoon bozig omdat Once upon a time in Hollywoord niet leuk was.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat blinde Tarantino-fanboys zoals René dat nooit zullen toegeven.
Nee ook voor mij is het een dramaandagquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
Ook Scrummie heeft principesquote:Op maandag 4 januari 2021 11:03 schreef Buitendam het volgende:
Aan de ene kant ben ik blij dat ik ‘Hollywoord ligt toch niet ver van Hollyklinker?’ niet heb gemaakt. Anderzijds loop ik nu hoogstwaarschijnlijk wel een like van Scrummie mis.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:03 schreef Buitendam het volgende:
Aan de ene kant ben ik blij dat ik ‘Hollywoord ligt toch niet ver van Hollyklinker?’ niet heb gemaakt. Anderzijds loop ik nu hoogstwaarschijnlijk wel een like van Scrummie mis.
Had ik eerst ook en toen een tijdje gestopt, maar daarna las ik de reviews van S3 en S4 en ben ik weer begonnen en dat was nog beter zelfs (S2 het minste seizoen)quote:Op maandag 4 januari 2021 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook best wel leuk, maar 2 seizoenen van gezien geloof ik.
Vrienden noemen me Herm.quote:
Goede keuze.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:13 schreef GGMM het volgende:
Mr. Robot is wel helemaal afgelopen zie ik nu
Dat is wel fijn, dan kan ik hem in één keer kijken
Goed nieuws jongens, ik ga mr. Robot kijken binnenkort.
Mark my words.quote:
Doe haar de groeten.quote:
Morningquote:
Nadat Elliot en Angela doodgingen vond ik daar het beste wel van af.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:13 schreef GGMM het volgende:
Mr. Robot is wel helemaal afgelopen zie ik nu
Dat is wel fijn, dan kan ik hem in één keer kijken
Goed nieuws jongens, ik ga mr. Robot kijken binnenkort.
Wat kijk jij momenteel voor serie of wat overweeg je?quote:Op maandag 4 januari 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadat Elliot en Angela doodgingen vond ik daar het beste wel van af.
Maar veel plezier.
Hier trap ik niet in.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kijk jij momenteel voor serie of wat overweeg je?
Ik moet nog aan Mr Robot beginnen.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar veel plezier.
Een Robot die doodgaatquote:Op maandag 4 januari 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar veel plezier.
Angela is wel een lekker wijf.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet nog aan Mr Robot beginnen.
Gelukkig weet ik dus niet wie Elliot en Angela zijn
Dat hoor ik van meer mensen ja.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet dat eigenlijk niet zo goed. Ze heeft ook iets onaantrekkelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |