Ik lig liever hierom de komende week in het logeerbed dan ruzie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik darten maar het kijken waard , Rip gezelligheid
En sterkte meneer Niek.
Ze mag wel komen logeren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik lig liever hierom de komende week in het logeerbed dan ruzie.
Effe zappen. Een Nederlander aan het gooie?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen is een echte sport aan het bekijken Herman.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Effe zappen. Een Nederlander aan het gooie?
Post opgezocht en een like gegeven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige zondag, @Karina
quote:Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige zondag, @:Karinamaar jij ook hoor.
Ja is goed.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf de eerste like dus claim 8% van de viralroyalties.
Kwaad. Ziedend.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VBL SC is ook echt een rare plek. Inhoudelijke opmerkingen over voetbal zijn daar ongewenst![]()
Nu gaan ze mij mentionen in de SC om mij daar neer te zetten als een enorme teringdebiel. En ze plaatsen daar nog een leuk gifje bij. Of iets als WOEDEND, ZIEDEND en een YouTube-filmpje.
In DRT en WLR word je meer gewaardeerd in ieder geval
Wat heeft dat met doneren te maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VBL SC is ook echt een rare plek. Inhoudelijke opmerkingen over voetbal zijn daar ongewenst![]()
Nu gaan ze mij mentionen in de SC om mij daar neer te zetten als een enorme teringdebiel. En ze plaatsen daar nog een leuk gifje bij. Of iets als WOEDEND, ZIEDEND en een YouTube-filmpje.
Dus hebben we het vaak over feyenoord.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met doneren te maken.
Er is al jaren een ongeschreven regel dat er geen voetbal in de SC besproken wordt inderdaad. Dan bloedt de rest van VBL niet dood
Die user post ook gewoon vaak mee in VBL. Lekker mensen naar de mond praten genot.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met doneren te maken.
Er is al jaren een ongeschreven regel dat er geen voetbal in de SC besproken wordt inderdaad. Dan bloedt de rest van VBL niet dood
Wordt tijd dat ik weer topics ga openen.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die user post ook gewoon vaak mee in VBL. Lekker mensen naar de mond praten genot.
Kansloos.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die user post ook gewoon vaak mee in VBL. Lekker mensen naar de mond praten genot.
Eens. We staan al 8 minuten droog.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik weer topics ga openen.
Wat ben ik blij dat deze sc niet zo politiek geladen is of een plek om alle psychische mankementen te delen met een hang naar medelijden.quote:
Prima. Zorg je wel dat de grap in de openingspost staat en niet al in de topictitel.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik weer topics ga openen.
WITHEETquote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
VBL / Prima. Zorg je wel dat de grap in de openingspost staat.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Zorg je wel dat de grap in de openingspost staat en niet al in de topictitel.
Dat is wel waar jaquote:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op zondag 3 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
VBL-SC niet
Maar dat zien mensen en dan gaan ze er toch posten dat snap ik nooit. Als je de sfeer van een SC niks vindt waarom ga je er dan toch posten en proberen de hele toon van de SC aan te passen.
Ik drink koffie
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
Je moet iets als de kroegen dicht zijnquote:Op zondag 3 januari 2021 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Twitter is wel jouw ding geworden sinds de lockdown.
volgens mij zag ik je in de AH (stadionplein) een tijdje geleden maar met die mondkapjes op dacht ik laat maar even zitten om het te vragen.quote:
Eens.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
VBL-SC niet
Maar dat zien mensen en dan gaan ze er toch posten dat snap ik nooit. Als je de sfeer van een SC niks vindt waarom ga je er dan toch posten en proberen de hele toon van de SC aan te passen.
Ik drink koffie
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
Gelukkig zie ik jou hier maatquote:Op zondag 3 januari 2021 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je zult mij er nimmer treffen, makker.
HALLO BEN JIJ KARINA VAN HET FOKFORUMquote:Op zondag 3 januari 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij zag ik je in de AH (stadionplein) een tijdje geleden maar met die mondkapjes op dacht ik laat maar even zitten om het te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |