SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 05-01-2021 14:18:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ook deze er mag zijnIk kan niet zo goed verdedigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Je stond wellicht niet helemaal aan de goede kant, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed verdedigen.
Dus dan maar andermans spelplezier verwoesten. ZIEDEND.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar zonder typen heb ik weinig plezier dus dat lijkt me belangrijker
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:07 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even de mooiste goal van de avondToen typte ik volgens mij even net daarvoor. En 3v1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ook deze er mag zijnOnhoudbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:11 schreef GGMM het volgende:
En slot wil ik jullie ook deze goal niet onthoudenHier lette ik niet goed op, maar kaas’ beweging daar was wel briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Oh je typtequote:Op zaterdag 2 januari 2021 02:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus dan maar andermans spelplezier verwoesten. ZIEDEND.
[..]
Toen typte ik volgens mij even net daarvoor. En 3v1.
[..]
Onhoudbaar.
[..]
Hier lette ik niet goed op, maar kaas’ beweging daar was wel briljant.
Walgelijk!![]()
Ja, host Coco was aardig ziedend nadat dat gebeurde. (lol)quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
"ik ben een betere keeper dan mc-m en GGMM" - ErrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: loop niet op elke bal, hou juist afstand. Jij bent echt een kamikaze-keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en probeer in te schatten waar een bal kan komen als iets fout gaat, dan hoef je er niet naar toe te lopen als dat gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 ik lees dit nu pas
Graag gedaan makker
Graag gedaan.![]()
Flauw dat je nu alle 68 doelpunten hij heeft voorkomen niet laat zien.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zal zo eens een wedstrijd bekijken waar hij spits isquote:Op zaterdag 2 januari 2021 02:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Flauw dat je nu alle 68 doelpunten hij heeft voorkomen niet laat zien.![]()
![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 02:38 schreef GGMM het volgende:
"ik ben een betere keeper dan mc-m en GGMM" - ErrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: loop niet op elke bal, hou juist afstand. Jij bent echt een kamikaze-keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en probeer in te schatten waar een bal kan komen als iets fout gaat, dan hoef je er niet naar toe te lopen als dat gebeurt.Dit laat alleen maar zien hoe triest je bent om hiervan gifjes te posten met weer geframe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, hierbij de verklaring:
- Iedereen rent steeds weg om maar niet te hoeven keepen en dan ben ik de goedzak die het maar gaat doen want anders gaan de potjes sowieso kut (als niemand de taak op zich neemt) en staat het team binnen no time 0-2 achter
- Ik keep als die potjes zo gaan al wel wat minder serieus, neem risico's die ik anders niet zou nemen. Tevens bakken jullie er voorin niks van, er wordt niet gescoord en dan is er steeds ook nog eens balverlies waarbij iedereen voorin staat, niet kan helpen verdedigen of uberhaupt de intentie niet heeft en waardoor ik de boel mag opruimen of 3 tegen 1 kom te staan.
- Als we achter staan, dan moet er sowieso meer risico genomen worden. De tijd dringt soms ook. Jij verliest liever al sukkelend met de bal aan je voeten dan dat je eens werk ervan maakt.![]()
Keepen is een heel ondankbare taak.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit laat alleen maar zien hoe triest je bent om hiervan gifjes te posten met weer geframe.
- Iedereen rent steeds weg om maar niet te hoeven keepen en dan ben ik de goedzak die het maar gaat doen want anders gaan de potjes sowieso kut (als niemand de taak op zich neemt) en staat het team binnen no time 0-2 achter
- Ik keep als die potjes zo gaan al wel wat minder serieus, neem risico's die ik anders niet zou nemen. Tevens bakken jullie er voorin niks van, er wordt niet gescoord en dan is er steeds ook nog eens balverlies waarbij iedereen voorin staat, niet kan helpen verdedigen of uberhaupt de intentie niet heeft en waardoor ik de boel mag opruimen of 3 tegen 1 kom te staan.
- Als we achter staan, dan moet er sowieso meer risico genomen worden. De tijd dringt soms ook. Jij verliest liever al sukkelend met de bal aan je voeten dan dat je eens werk ervan maakt.
Ik vond je gisteren best sterk spelen eigenlijk, en iedereen maakt wel eens foutjes, als ik alleen al kijk hoeveel 100% kansen ik gisteren verneukt heb joh![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit laat alleen maar zien hoe triest je bent om hiervan gifjes te posten met weer geframe.
- Als we achter staan, dan moet er sowieso meer risico genomen worden. De tijd dringt soms ook. Jij verliest liever al sukkelend met de bal aan je voeten dan dat je eens werk ervan maakt.![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Ik ben laatst niet voor niets al eens boos weggegaan toen mijn team in de overtime! niet met mij wilde wisselen als doelman. Toen was ik echt HEEL woest.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
- Iedereen rent steeds weg om maar niet te hoeven keepen en dan ben ik de goedzak die het maar gaat doen want anders gaan de potjes sowieso kut (als niemand de taak op zich neemt) en staat het team binnen no time 0-2 achterGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja jij wilt natuurlijk ook wel eens aanvallen, ik zal dan de volgende keer gaan keepen in zo'n situatie maar dan is wel de eerstvolgende kans voor de tegenpartij meteen raakquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Ik ben laatst niet voor niets al eens boos weggegaan toen mijn team in de overtime! niet met mij wilde wisselen als doelman. Toen was ik echt HEEL woest.![]()
![]()
Gelukkig voor jou was de wedstrijd snel afgelopen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:53 schreef GGMM het volgende:
Laten we vandaag een avond overslaan.
Ik heb @:maxi-mus beloofd darts te gaan kijken
En jeetje, wat nemen die mensjes dit spelletje hier serieus zeg.![]()
Gelukkig nam Coco gisteren de taak van mij over waarna ik de voorzet aan speler Dele kon geven. Dat was een echt fenomenabel moment.
Voor degenen die het gemist hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja eens. Aanvallen ligt mij ook best prima, maar dan wil ik juist dat jij ook voorin staat.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja jij wilt natuurlijk ook wel eens aanvallen, ik zal dan de volgende keer gaan keepen in zo'n situatie maar dan is wel de eerstvolgende kans voor de tegenpartij meteen raak
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig nam Coco gisteren de taak van mij over waarna ik de voorzet aan speler Dele kon geven. Dat was een echt fenomenabel moment.
Voor degenen die het gemist hebben:Dit gifje gaat mij te snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Haxball is a way of lifequote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou was de wedstrijd snel afgelopen.
En jeetje, wat nemen die mensjes dit spelletje hier serieus zeg.
Moderator DIG
Ik wilde ermee laten zien dat de keeperswissel binnen 23 seconden al effect had nadat ik 5 minuten had gekeept.quote:
Maar gelukkig heeft @GGMM de variant op normale snelheid ook even tot GIF verwerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, error vond dat hij hier risico moest nemen maar het stond 0-0 in de overtime, en niet bijvoorbeeld 1-0 achter met nog 30 seconden te gaan. Dus dat is niet helemaal waar. Einde bericht.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh bedankt trouwens nog voor dat balletje JR. (lol)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wilde ermee laten zien dat de keeperswissel binnen 23 seconden al effect had nadat ik 5 minuten had gekeept.
Maar gelukkig heeft @:GGMM de variant op normale snelheid ook even tot GIF verwerktIk vind het gewoon een prachtige assist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, error vond dat hij hier risico moest nemen maar het stond 0-0 in de overtime, en niet bijvoorbeeld 1-0 achter met nog 30 seconden te gaan. Dus dat is niet helemaal waar. Einde bericht.![]()
Erg veel dank vriend. Ik dacht het zelf ook al, maar ik sta hier bekend als een bescheiden jongen. Dus dank.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een prachtige assist!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
- Als we achter staan, dan moet er sowieso meer risico genomen worden. De tijd dringt soms ook. Jij verliest liever al sukkelend met de bal aan je voeten dan dat je eens werk ervan maakt.
Oh je was niet serieus
Oke![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering, iemand is een partij woedendquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
Heb je mijn winnende tegen jou in Rambo ook nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je mijn winnende tegen jou in Rambo ook nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marcel Maijer spreekt dat altijd zo uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, zoals hont?
Wat kinderachtig godverdommeOh.![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]Leuke emoji act van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Zijn probleem toch.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Coco komt zo melden dat je verslaafd bent.![]()
Dat was gister ook. Bovendien zijn alle Nederlanders eruit dus fuck het darten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar er is vanavond pijltjesgooien dus das wel een dingetje vrees ik
Oh vanavond is die VI nieuwjaarsshow ook. Dit gaat een topavond worden. VI + haxball dus.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 16:02:11 ]![]()
You said it best brother.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was gister ook. Bovendien zijn alle Nederlanders eruit dus fuck het darten.
Oh vanavond is die VI nieuwjaarsshow ook. Dit gaat een topavond worden. VI + haxball dus.![]()
Hopelijk is @Coco dan beter in vorm dan gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk is @:coco dan beter in vorm dan gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verslaafdenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Scrummie en ik willen weten hoe laat het neuk uhhh haxballen vanavond begint.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]Hoezo doe jij ineens van die emoji's, terwijl je daar wekenlang steen en been over hebt lopen klagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, laat maarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Met die avatar verdiende ik het ook
Wat dacht ik in godsnaam![]()
Welkom bij GGMM.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hoezo doe jij ineens van die emoji's, terwijl je daar wekenlang steen en been over hebt lopen klagen?![]()
Bij al mijn klachten moet je eigenlijk altijd de volgende zin erachter denken: "Tenzij ik het zelf doe, dan is het wél leuk!"quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hoezo doe jij ineens van die emoji's, terwijl je daar wekenlang steen en been over hebt lopen klagen?![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij al mijn klachten moet je eigenlijk altijd de volgende zin erachter denken: "Tenzij ik het zelf doe, dan is het wél leuk!"![]()
![]()
En voor wat het waard is ik drukte windowstoets+. om te kijken of er een 1-emoji was, maar toen ik aan het kijken was haalde coco hem van pauze en zag ik langzaam die balk aftellen. Toen raakte ik in paniek.![]()
Hij was vast zijn aimbot aan het testen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hoezo doe jij ineens van die emoji's, terwijl je daar wekenlang steen en been over hebt lopen klagen?
(ik negeer de post hierboven met een uitleg gewoon)
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 20:28:12 ]![]()
Emoji's kan je altijd als avatar nemen idiootquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij was vast zijn aimbot aan het testen.
(ik negeer de post hierboven met een uitleg gewoon)![]()
Dat weet ik toch ook wel. Ik heb er meerdere keren 1 gehad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Emoji's kan je altijd als avatar nemen idioot![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel. Ik heb er meerdere keren 1 gehad.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel. Ik heb er meerdere keren 1 gehad.
What can change the nature of a man?![]()
https://www.haxball.com/play?c=kURpG09d62Equote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=kURpG09d62Equote:What can change the nature of a man?![]()
n00b.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Maakt geen verbinding
Connection failed - failed to connect to room host
Hier werkt het gewoon.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=kURpG09d62Equote:![]()
https://www.haxball.com/play?c=kURpG09d62Equote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:komquote:
https://www.haxball.com/play?c=kURpG09d62E![]()
Goed nieuws. Heb nu ook Instant Replay, dus ik kan mooi de laatste paar seconden/minuten van leuke haxballpotjes terughalen.
Dit is echt fantastisch.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Meer goed nieuws: ik heb de lokquote gefixt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hoe gaat @GGMM een hele week doorkomen zonder mensen op hun fouten te wijzen en verrot te schelden?quote:![]()
![]()
Hij heeft @onlogisch als mod, denk je niet dat hij aan z'n trekken komt?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe gaat @:GGMM een hele week doorkomen zonder mensen op hun fouten te wijzen en verrot te schelden?![]()
It's just not the same.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij heeft @:Onlogisch als mod, denk je niet dat hij aan z'n trekken komt?
Denk ik.![]()
Reflecteer je zielige verslaving niet op mijquote:Op maandag 4 januari 2021 18:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe gaat @:GGMM een hele week doorkomen zonder mensen op hun fouten te wijzen en verrot te schelden?![]()
![]()
Hier even een speciaal bericht voor @3rr0r
Ik maakte een paar dagen geleden een werkelijk waar MOKERdomme fout, maar hij redde mij op ongelofelijke wijze.
Wat een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier even een speciaal bericht voor @:3rr0r
Ik maakte een paar dagen geleden een werkelijk waar MOKERdomme fout, maar hij redde mij op ongelofelijke wijze.
Wat een held3rrorGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Wat een heldSowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een heldkoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Wat een heldGoeiedag zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit verdient een like, dus ik zoek even een willekeurige post van @3rr0r op![]()
Heb ik net gedaan (en uiteraard alles gewonnen)quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:
Moderator DIG
Ik rij je zoek in mijn Pariah maat.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan (en uiteraard alles gewonnen)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kom maar op tegen mijn Itali GTO, Krieger of Emerusquote:Op maandag 4 januari 2021 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik rij je zoek in mijn Pariah maat.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als jij ook op PC speelt wil ik je wel een keer alle hoeken van de racebaan laten zienquote:Op maandag 4 januari 2021 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom maar op tegen mijn Itali GTO, Krieger of Emerus
Moderator DIG
Ik speel GTA5 op de PS4..quote:Op maandag 4 januari 2021 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij ook op PC speelt wil ik je wel een keer alle hoeken van de racebaan laten zien
Ik speel alleen Counter-Strike Source en Sim City 4 op mijn PC
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Man man manquote:Op maandag 4 januari 2021 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel GTA5 op de PS4..
Ik speel alleen Counter-Strike Source en Sim City 4 op mijn PC
Gooi die inferieure console toch op de schroothoopGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nou nou nouquote:Op maandag 4 januari 2021 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man man man
Gooi die inferieure console toch op de schroothoop![]()
https://www.haxball.com/play?c=C0T0IL0QxCgquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=C0T0IL0QxCgquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
@:bluedisplay
@:MC-MORGAN
@:t3htommay
@:ettovanbelgiequote:![]()
De eerste Instant Replay is een feitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Scrummie met de eigen goal. Gras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zelfs ik maak weleens een eigen goal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hier, in tegenstelling tot die zooi die chevy laat zien een moment dat wel mooi wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Hier, in tegenstelling tot die zooi die chevy laat zien een moment dat wel mooi wasHeel blauw het bos in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Error is nou juist de enige die geen fout maakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:3rr0r moet daar gewoon niet op @:GGMM aflopen maar de pass die hij gaat geven afdekken.
Je hebt er ook weinig kijk op he![]()
Oke GGMM.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Error is nou juist de enige die geen fout maakt.
Je hebt er ook weinig kijk op he![]()
Klopt, dat was ook niet goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:04 schreef GGMM het volgende:
En zeker omdat jij degene was die 6 meter je goal uitliep![]()
@Scrummie nu je toch zo lekker bezig bent om te analyseren wat er allemaal fout gaat, kan je dit toelichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:10 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie nu je toch zo lekker bezig bent om te analyseren wat er allemaal fout gaat, kan je dit toelichten?Wow 3x DeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:10 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie nu je toch zo lekker bezig bent om te analyseren wat er allemaal fout gaat, kan je dit toelichten?1. Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Te ver in de hoek.
3. Te laat.![]()
Even een test of dit werkt.
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Voor mij wel. Maar je kan het beste die lijst ook even opschonen. Misschien wil @Muskusboktor57 er ook in![]()
Idioot, ik ben aan het werk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]What can change the nature of a man?![]()
Maar dan weet ik niet of @Scrummie een quotemelding krijgt. Die van Coco gister zag er normaal uit maar Scrummie kreeg geen melding raar genoeg.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Doe normaal achterlijke mongoolquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Scrummie zegt wel vaker dat hij geen melding krijgt (ook bij mijn ed baars filmpjes)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar dan weet ik niet of @:scrummie een quotemelding krijgt. Die van Coco gister zag er normaal uit maar Scrummie kreeg geen melding raar genoeg.
Volgens mij is dit een schreeuw om aandacht.![]()
Jezus wat ziedend weerquote:
Ik ben er niks bijGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
De eerste Instant Replay is een feitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan je ook zo instellen in Windows.quote:Excuses voor de cursor.
Op de Mac gaat je cursor altijd weg zodra je 1 toets intypt, dat mis ik een beetje.
DIG mod
Is aimbot van toto.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Te laat.
2. Te ver in de hoek.
3. Te laat.What can change the nature of a man?![]()
Sowieso, de lokquoteDat is van 40/45 jaar terug.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47[nosml]@Der_Mann[/nosml]
@NoBody122
[nosml]@Ponex[/nosml]
@Martgod
@ChevyCaprice
@Max23
[nosml]@Tanden68[/nosml]
@Karelnoord
@Fylax
@Caland
[nosml]@Etsu[/nosml]
@Euribob
@LitmanenAFCA
[nosml]@S0nic[/nosml]
@Ludachrist
[nosml]@paxon[/nosml]
@Mexicanobakker
@deadprez
@Mani89
@GGMM
[nosml]@tralalala[/nosml]
[nosml]@Tchock[/nosml]
@baggerbaas
@opreis
[nosml]@Shreyas[/nosml]
[nosml]@Tyron[/nosml]
[nosml]@Wazaaaaa[/nosml]
[nosml]@Ringbewoner[/nosml]
@EttovanBelgie
@Coco
@banaantjeEE
[nosml]@Sivior[/nosml]
@Dj_Day-V
[nosml]@onlogisch[/nosml]
[nosml]@ZwevendToetsenbord[/nosml]
@JR-Style-93
@Oriente
@IsTochWerelds
@-jos-
@fiktorvischer
[nosml]@Scrummie[/nosml]
@FireFox1
[nosml]@T3hTommay[/nosml]
@MC-Morgan
@br00djekaas54321
@Bluedisplay
@3rr0r![]()
@Der_Mann
@NoBody122
@Ponex
@Martgod
@ChevyCaprice
@Max23
@Tanden68
@Karelnoord
@Fylax
@Caland
@Etsu
@Euribob
@LitmanenAFCA
@S0nic
@Ludachrist
@paxon
@Mexicanobakker
@deadprez
@Mani89
@GGMM
@tralalala
@Tchock
@baggerbaas
@opreis
@Shreyas
@Tyron
@Wazaaaaa
@Ringbewoner
@EttovanBelgie
@Coco
@banaantjeEE
@Sivior
@Dj_Day-V
@onlogisch
@ZwevendToetsenbord
@JR-Style-93
@Oriente
@IsTochWerelds
@-jos-
@fiktorvischer
@Scrummie
@FireFox1
@T3hTommay
@MC-Morgan
@br00djekaas54321
@Bluedisplay
@3rr0r![]()
Je zegt het goed, DIG-"MOD", ja. Geen DIG-expert. xDquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:56 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dat kan je ook zo instellen in Windows.
DIG mod
En waar kan je dat instellen? Ik heb het wel even bekeken in de muisinstellingen en ik heb de optie "Aanwijzer verbergen tijdens het typen" ingeschakeld, maar hij blijft gewoon staan.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Er kunnen maar een x-aantal mentions per postquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef onlogisch het volgende:
@:Der_Mann
@:NoBody122
@:Ponex
@:Martgod
@:ChevyCaprice
@:Max23
@:Tanden68
@:Karelnoord
@:Fylax
@:Caland
@:Etsu
@:Euribob
@:LitmanenAFCA
@:S0nic
@:Ludachrist
@:paxon
@:Mexicanobakker
@:deadprez
@:Mani89
@:GGMM
@:tralalala
@:Tchock
@:baggerbaas
@:opreis
@:Shreyas
@:Tyron
@:Wazaaaaa
@:Ringbewoner
@:EttovanBelgie
@:Coco
@:banaantjeEE
@:Sivior
@:Dj_Day-V
@:onlogisch
@:ZwevendToetsenbord
@:JR-Style-93
@:Oriente
@:IsTochWerelds
@:-jos-
@:fiktorvischer
@:Scrummie
@:FireFox1
@:T3hTommay
@:MC-Morgan
@:br00djekaas54321
@:Bluedisplay
@:3rr0r
Dus dit is nogal dom van je![]()
Dat zegt GGMM toch net.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:00 schreef onlogisch het volgende:
Apart. Waarom doet @:Tyron het hier wel?What can change the nature of a man?![]()
Aha. Waarom pakt ie bijv. @3rr0r wel en @Tyron niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kunnen maar een x-aantal mentions per post
Dus dit is nogal dom van je![]()
Ripperdepip!quote:
Dat zijn trouwens niet allemaal #anoniemen. Je kan maar een max-aantal mensen mentionnen.
Ik dacht ooit slim te zijn en de lokquote te veranderen in een hoop mentions maar dat werkte dus niet.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:00 schreef onlogisch het volgende:
Apart. Waarom doet @:Tyron het hier wel?![]()
![]()
Nu welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar dan weet ik niet of @:scrummie een quotemelding krijgt. Die van Coco gister zag er normaal uit maar Scrummie kreeg geen melding raar genoeg..
Prima gefixt. Dank.![]()
Omdat het op alfabet gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Waarom pakt ie bijv. @:3rr0r wel en @:Tyron niet?![]()
Waarschijnlijk vanwege mensen als @Zipportal:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Beetje jammer dat er een beperking zit op het aantal mentions in één post. Waarom is dat @:Danny ?
VBL / Veronica Inside #1769 Rot op met je vrouwenvoetbal![]()
Ja, daar is ook wel wat voor te zeggen. We zitten hier immers met een hoop leeghoofden (en @Scrummie )quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege mensen als @:zipportal:
VBL / Veronica Inside #1769 Rot op met je vrouwenvoetbal![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef 3rr0r het volgende:
Voor mij wel. Maar je kan het beste die lijst ook even opschonen. Misschien wil @:Muskusboktor57 er ook in
Heb meteen even Paxcon eruit gegooid
Moderator DIG
Wie is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed idee.
Heb meteen even Paxcon eruit gegooid![]()
Deze gebruiker bestaat niet.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je kan best een mentionlijstje maken. Er is toch een vaste kern spelers nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed idee.
Heb meteen even Paxcon eruit gegooid![]()
tegengaan van lolbroekerij. Als iemand 1000 nicks gaat mentionen gaat dat ook op de server wel problemen gevenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Beetje jammer dat er een beperking zit op het aantal mentions in één post. Waarom is dat @:Danny ?Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
YESquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Precies zoals je zei, geen vragen, krijg gewoon een nieuwe.![]()
@Scrummie ownt @GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:scrummie ownt @:ggmmOneens. Ik dwong hem een kant op waar kaas stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas begreep kaas dit niet!![]()
@:scrummie ownt @:ggmmDeze was sick famSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@GGMM zijn aimbot werkte even niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mijn microfoon neemt dus ook op tijdens die Instant Replays dus ik hoor mezelf te hele tijd lachen als ik alles terugkijk
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:ggmm zijn aimbot werkte even niet meeDit moest in één keer omdat ik zo dichtbij stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas was de pass niet goed!![]()
Leuk ErrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Heb je een aanstekelijke lach? Zo ja, maak er een YouTube compilatie vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn microfoon neemt dus ook op tijdens die Instant Replays dus ik hoor mezelf te hele tijd lachen als ik alles terugkijk
Oh.![]()
Met je bochel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit moest in één keer omdat ik zo dichtbij stond
Helaas was de pass niet goed!
Grapje![]()
@FireFox1 @Coco @JR-Style-93SPOILER: een geslaagde aanval!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ChevyCaprice op 05-01-2021 19:55:33 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Op zich wel lachen iddquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je een aanstekelijke lach? Zo ja, maak er een YouTube compilatie van
Moderator DIG
@MC-Morgan @Oriente netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:firefox @:coco @:jr-style-93Boh die pass paste precies.SPOILER: een geslaagde aanval!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
@:scrummie ownt @:ggmmGelukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bal gaat via GGMM naar de muur en daardoor kan ik er simpel omheen.
Maar het ziet er wel leuk uit.
![]()
Hier nog een mooie goal van JRVreemd genoeg was Chevy die vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef GGMM het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef GGMM het volgende:
Wat moest hij op dat moment zo nodig typen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Iets over z'n nieuwe monitorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moest hij op dat moment zo nodig typen?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:ggmm zijn aimbot werkte even niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je dat er niet uitknippen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 @FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 @FireFox1 @Oriente
Deze was chevy ook vergeten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:47 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:firefox1HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:firefox1 @:oriente
Deze was chevy ook vergeten![]()
@Coco maakte de typefout "prico", en ik wilde dat herhalen, maar er kwam "rioc" te staan, en dan weet je dat je in de aap gelogeerd bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moest hij op dat moment zo nodig typen?
Had het wel op beeld staan maar vond het niet grappig genoeg voor een GIF.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Misschien was het niet eens een typefout achteraf gezien.
Dat zou het helemaal lullig maken.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij bedoelde Price, dus het was wel een typfout.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien was het niet eens een typefout achteraf gezien.
Dat zou het helemaal lullig maken.
Neemt niet weg dat je timing om daar iets van te zeggen hoogst ongelukkig was.Oh.![]()
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bedoelde Price, dus het was wel een typfout.
Neemt niet weg dat je timing om daar iets van te zeggen hoogst ongelukkig was.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:firefox1Ik had ook nog een goal na een assist van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:firefox1 @:oriente
Deze was chevy ook vergeten
Met Chevy op doel.Oh.![]()
Dat klopt ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook nog een goal na een assist van jou.
Met Chevy op doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt ja!Bedankt voor de gifjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
SPOILER: ramboOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-MorganSPOILER: dodgeballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ScrummieWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
SPOILER: ramboOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:MC-MORGANIk vind dit zo'n leuke rubriekSPOILER: dodgeballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummie![]()
SPOILER: ramboOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:MC-MORGANDat is ook gewoon echt kut bij DodgeballSPOILER: dodgeballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummie
Oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan kan je uitleggen wat hier de bedoeling was?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hier![]()
SPOILER: ramboOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:MC-MORGANHad die chatlog ook nog wel ff willen lezen na die fout van Scrummie. (lol)SPOILER: dodgeballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:28 schreef GGMM het volgende:
Die kwam ik ook nog tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-morgan kan je uitleggen wat hier de bedoeling was?
GGMM:
Moderator DIG
En nu ik toch bezig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie volgende keer als ik een bal voor jou klaarleg, doe er dan wat mee!![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had die chatlog ook nog wel ff willen lezen na die fout van Scrummie. (lol)
[..]
Die kwam ik ook nog tegen
GGMM: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:firefox1Soms speel ik goed en dan ben ik blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:firefox1 @:oriente
Deze was chevy ook vergeten
quote:
Trouwens, degene die onder "GGMM paay" joinde, je bent een held
Moderator DIG
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trouwens, degene die onder "GGMM paay" joinde, je bent een held![]()
![]()
Dogdeball?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Leuk dat dogdeball tegenwoordig ook wordt geanalyseerd![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ik toch bezig benja baas, andersom dan ook oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie volgende keer als ik een bal voor jou klaarleg, doe er dan wat mee!![]()
@GGMM kijk deze man verslaafd zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:44 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Gaan er vanavond nog meer van zulke smakelijke clips vergaard worden?
Grapje
@Coco![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=UIFSxExFcMgquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=UIFSxExFcMgquote:![]()
En GGMM maar typen.quote:
Makkelijke manier om je verantwoordelijkheid te laten lopen, maar dat zijn we wel van je gewend.quote:
DAN LEERT HIJ HET MAARquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Makkelijke manier om je verantwoordelijkheid te laten lopen, maar dat zijn we wel van je gewend.![]()
Hoe die het überhaupt voor elkaar kreeg. Best knap zelfs.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja, leukquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Coco van hare met de winst in de Rambofinale.
Snap je hem @:bluedisplay?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mocht er wezen @ChevyCaprice![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco kan je dit toelichten?![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Coco van hare met de winst in de Rambofinale.
Snap je hem @:bluedisplay?wat een mokerdomme vent is dat
![]()
Er werd gescoord terwijl coco blijkbaar mc opnieuw in de game zette (die was schijnbaar vastgelopen oid, ik zag het niet, maar oke)quote:
En toen ging Toto een eigen goal maken omdat hij het niet eerlijk vond![]()
![]()
Sportieve jongen die totoquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd gescoord terwijl coco blijkbaar mc opnieuw in de game zette (die was schijnbaar vastgelopen oid, ik zag het niet, maar oke)
En toen ging Toto een eigen goal maken omdat hij het niet eerlijk vond![]()
Klinkt mij wel eerlijk in de orenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd gescoord terwijl coco blijkbaar mc opnieuw in de game zette (die was schijnbaar vastgelopen oid, ik zag het niet, maar oke)
En toen ging Toto een eigen goal maken omdat hij het niet eerlijk vondHeb ik gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef GGMM het volgende:
Maar als je het niet snapt gewoon op frikandellenarm.jpg stemmen![]()
![]()
Hij kan toch gewoon pauzeren?quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Klinkt mij wel eerlijk in de oren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
Idee: Lange hoek panklaar voor MCM intikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Coco kan je dit toelichten?
Uitvoering: Hoek was niet goed.What can change the nature of a man?![]()
Prima idee hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Idee: Lange hoek panklaar voor MCM intikken.
Uitvoering: Hoek was niet goed.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:30 schreef GGMM het volgende:
Dankje vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mocht er wezen @:chevycapricequote:Op donderdag 7 januari 2021 00:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een IDIOOOOOOOOOOT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Moderator DIG
Wilde die zelf ook nog even verwerken maar gelukkig heb jij het al gedaan.
Dat was dus NIET mijn schuld!
Moderator DIG
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
Prima redding. En ongelofelijk dom van blauw dat er niemand achterbleefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Coco kan je dit toelichten?
Moderator DIG
Als ik host komt er niemandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zoek hulp etc.
Kan jij niet meer hosten ofWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dan moet ik helemaal naar de computerkamer aan de andere kant van mijn huis.quote:
Dan is het afwachten of @Coco tot inkeer komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar de computerkamer aan de andere kant van mijn huis.![]()
https://www.haxball.com/play?c=CuIAbnzr2HMquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=CuIAbnzr2HMquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
https://www.haxball.com/play?c=CuIAbnzr2HMquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=CuIAbnzr2HMquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- dolt @3rr0r en scoort op zeer fijne wijzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne teamgoal met @ChevyCaprice en @-jos-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik ook fijn.Ik met risico op @tralala die speelt hem in één keer en @Oriente rondt fraai af
(2x speed anders paste dit niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JosgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich niet zo heel mooi ofzo, maar dit gebeurde ongeveer 2 seconden nadat @Dj_Day-V boos werd dat @3rr0r eerder werd gekozen met captainsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#ZONEOUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 in zo'n geval kan je de bal beter laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r met een errorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie daar had je me bijna te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een FIJNe gifjes vriend. Genoten
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:40 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- dolt @:3rr0r en scoort op zeer fijne wijzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne teamgoal met @:chevycaprice en @:-jos-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik ook fijn.Ik met risico op @:tralala die speelt hem in één keer en @:oriente rondt fraai af
(2x speed anders paste dit niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JosgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich niet zo heel mooi ofzo, maar dit gebeurde ongeveer 2 seconden nadat @:dj_day-v boos werd dat @:3rr0r eerder werd gekozen met captainsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt @:scrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#ZONEOUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 in zo'n geval kan je de bal beter laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r met een errorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie daar had je me bijna te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:40 schreef GGMM het volgende:
boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich niet zo heel mooi ofzo, maar dit gebeurde ongeveer 2 seconden nadat @:dj_day-v boos werd dat @:3rr0r eerder werd gekozen met captains
Vreemd dat jij altijd andere dingen ziet.
Maar aangezien je het hebt opgenomen wil ik wel graag zien in de chat waar ik boos benWe wachten even.
Overigens wat moet ik in dit gifje zien? Dat hij gelukkig via een kaats erin vliegt?![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
boos
Maar aangezien je het hebt opgenomen wil ik wel graag zien in de chat waar ik boos benWe wachten even.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
boos
Overigens wat moet ik in dit gifje zien? Dat hij gelukkig via een kaats erin vliegt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mijn woede uitbarsting al gevonden? Nee he?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
boos
Eens.quote:
Jammer dat ik onder "Scooter" werd geband.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=cu90w7eLz1Equote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILER: en dan mij de schuld geven _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je nog wil dat ik straks Rambo meedoe moet je even de bans clearen
Moderator DIG
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon een briljante doelpunt van mijSPOILER: en dan mij de schuld geven _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljantequote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon een briljante doelpunt van mij
Moderator DIG
Even volposten hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ZAL DEZE TRAINER JOU EENS HELEMAAL VOLPOSTEN?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice