SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- dolt @3rr0r en scoort op zeer fijne wijzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne teamgoal met @ChevyCaprice en @-jos-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik ook fijn.Ik met risico op @tralala die speelt hem in één keer en @Oriente rondt fraai af
(2x speed anders paste dit niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JosgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich niet zo heel mooi ofzo, maar dit gebeurde ongeveer 2 seconden nadat @Dj_Day-V boos werd dat @3rr0r eerder werd gekozen met captainsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#ZONEOUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 in zo'n geval kan je de bal beter laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r met een errorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie daar had je me bijna te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een FIJNe gifjes vriend. Genoten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:40 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- dolt @:3rr0r en scoort op zeer fijne wijzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne teamgoal met @:chevycaprice en @:-jos-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik ook fijn.Ik met risico op @:tralala die speelt hem in één keer en @:oriente rondt fraai af
(2x speed anders paste dit niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JosgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich niet zo heel mooi ofzo, maar dit gebeurde ongeveer 2 seconden nadat @:dj_day-v boos werd dat @:3rr0r eerder werd gekozen met captainsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt @:scrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#ZONEOUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 in zo'n geval kan je de bal beter laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r met een errorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie daar had je me bijna te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:40 schreef GGMM het volgende:
boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich niet zo heel mooi ofzo, maar dit gebeurde ongeveer 2 seconden nadat @:dj_day-v boos werd dat @:3rr0r eerder werd gekozen met captains
Vreemd dat jij altijd andere dingen ziet.
Maar aangezien je het hebt opgenomen wil ik wel graag zien in de chat waar ik boos benWe wachten even.
Overigens wat moet ik in dit gifje zien? Dat hij gelukkig via een kaats erin vliegt?![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
boos
Maar aangezien je het hebt opgenomen wil ik wel graag zien in de chat waar ik boos benWe wachten even.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
boos
Overigens wat moet ik in dit gifje zien? Dat hij gelukkig via een kaats erin vliegt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mijn woede uitbarsting al gevonden? Nee he?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
boos
Eens.quote:
Jammer dat ik onder "Scooter" werd geband.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=cu90w7eLz1Equote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILER: en dan mij de schuld geven _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je nog wil dat ik straks Rambo meedoe moet je even de bans clearen
Moderator DIG
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon een briljante doelpunt van mijSPOILER: en dan mij de schuld geven _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Briljantequote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon een briljante doelpunt van mij
Moderator DIG
Even volposten hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: