quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ik toch bezig benja baas, andersom dan ook oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie volgende keer als ik een bal voor jou klaarleg, doe er dan wat mee!
@GGMM kijk deze man verslaafd zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:44 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Gaan er vanavond nog meer van zulke smakelijke clips vergaard worden?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=UIFSxExFcMgquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=UIFSxExFcMgquote:
En GGMM maar typen.quote:
Makkelijke manier om je verantwoordelijkheid te laten lopen, maar dat zijn we wel van je gewend.quote:
DAN LEERT HIJ HET MAARquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Makkelijke manier om je verantwoordelijkheid te laten lopen, maar dat zijn we wel van je gewend.
Hoe die het überhaupt voor elkaar kreeg. Best knap zelfs.quote:
Ja, leukquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Coco van hare met de winst in de Rambofinale.
Snap je hem @:bluedisplay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mocht er wezen @ChevyCaprice![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco kan je dit toelichten?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Coco van hare met de winst in de Rambofinale.
Snap je hem @:bluedisplay?
Er werd gescoord terwijl coco blijkbaar mc opnieuw in de game zette (die was schijnbaar vastgelopen oid, ik zag het niet, maar oke)quote:
Sportieve jongen die totoquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd gescoord terwijl coco blijkbaar mc opnieuw in de game zette (die was schijnbaar vastgelopen oid, ik zag het niet, maar oke)
En toen ging Toto een eigen goal maken omdat hij het niet eerlijk vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |