quote:
Ik rij je zoek in mijn Pariah maat.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan (en uiteraard alles gewonnen)
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier even een speciaal bericht voor @:3rr0r
Ik maakte een paar dagen geleden een werkelijk waar MOKERdomme fout, maar hij redde mij op ongelofelijke wijze.
Wat een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom maar op tegen mijn Itali GTO, Krieger of Emerusquote:Op maandag 4 januari 2021 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik rij je zoek in mijn Pariah maat.
Als jij ook op PC speelt wil ik je wel een keer alle hoeken van de racebaan laten zienquote:Op maandag 4 januari 2021 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom maar op tegen mijn Itali GTO, Krieger of Emerus
Ik speel GTA5 op de PS4..quote:Op maandag 4 januari 2021 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij ook op PC speelt wil ik je wel een keer alle hoeken van de racebaan laten zien
Man man manquote:Op maandag 4 januari 2021 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel GTA5 op de PS4..
Ik speel alleen Counter-Strike Source en Sim City 4 op mijn PC
Nou nou nouquote:Op maandag 4 januari 2021 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man man man
Gooi die inferieure console toch op de schroothoop
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=C0T0IL0QxCgquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
@:bluedisplay
@:MC-MORGAN
@:t3htommay
@:ettovanbelgie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |