SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mja ik heb die hele harde klappen nooit echt tof gevonden (de, toen nog, legale klappen prima)quote:Op donderdag 31 december 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom ga ik de laatste jaren niet meer graag over straat op oudjaarsavond
https://www.modelmanagement.com/model/anna-kurovski/quote:Op donderdag 31 december 2020 22:51 schreef Makrelis het volgende:
Aan het bladeren naar een andere Kurovski-foto voor het nieuwe jaar.
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:52 schreef mschol het volgende:
en boos @:Mediamarkt
zeggen ze dat ze dezelfde dag leveren mits voor 13:00 besteld.. komen ze gewoon niet langs
Ben met eentje bezig. Is niet voor een heel jaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.modelmanagement.com/model/anna-kurovski/
Bellenquote:Op donderdag 31 december 2020 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Overbuurman heeft iig een nogal groot feestje.
Pas in 2022 weer op vakantie.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Heb het idee dat dit oud en nieuw meer besmettingen gaat opleveren dan kerst.
Laat ik het zo zeggen, voor deze zomer boek ik in ieder geval nog niksquote:Op donderdag 31 december 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas in 2022 weer op vakantie.
Al geboekt.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, voor deze zomer boek ik in ieder geval nog niks
De helft lijkt mij nog vrij optimistischquote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
De helft van de reisbureautjes staat op omvallen
Ik denk dat de zomer toch ongeveer hetzelfde gaat worden als dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, voor deze zomer boek ik in ieder geval nog niks
Maar verder rustig?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Overbuurman heeft iig een nogal groot feestje.
Snel iedereen wat spuitjes halen en hopen dat het eiwitvoetje van Covid-19 niet aan de wandel gaat als het minder te eten vind.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat de zomer toch ongeveer hetzelfde gaat worden als dit jaar
echt hequote:Op donderdag 31 december 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Heb het idee dat dit oud en nieuw meer besmettingen gaat opleveren dan kerst.
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:37 schreef crv het volgende:
Ik wens iedereen alvast het allerbeste voor het komend jaar. Dat al jullie wensen maar uit mogen komen en dat jullie gezond blijven🥂
Voor jou hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2020 23:37 schreef crv het volgende:
Ik wens iedereen alvast het allerbeste voor het komend jaar. Dat al jullie wensen maar uit mogen komen en dat jullie gezond blijven🥂
Nou ja het is de cobra buurman.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar verder rustig?
Zie op zo'n 112 melding site iedere 10 minuten wel een nieuwe melding verschijnen
Daar heeft hij een handeltje in?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja het is de cobra buurman.
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heeft hij een handeltje in?
Ook nog wat gescoord?
Geen idee, ik kijk juist altijd bewust niet naar een aftelklok, word ik zenuwachtig van.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:47 schreef KNAK het volgende:
Wel tv kanaal heeft de leukste “aftel klok” ?
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij gooit ze uit zijn raam. Dus recht voor mijn raam.
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]En dan gaat zo de hele avond door? Lekker bezig.
politie bellen is zinloos?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij gooit ze uit zijn raam. Dus recht voor mijn raam.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig nieuw jaar iedereen [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
awww jij ook liesjesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Lieve iedereen, een heel gelukkig nieuwjaar!
Fles Met veel biljetjes en een leuke nieuwe baan. En reisjes met mij.
Muck – Veel baksels en hopelijk een wat rustigere periode op het werk.
Buda – Met veel wandelingen en bejaardenhotels en dan net niet perfecte foto’s
Uitstraling – Nog meer wilde avonturen al dan niet alleen in je hoofd.![]()
Kwiwi – Veel sneeuwpret en bergtoppen met de Hongaar.
Bitterbal – Hopelijk met veel bankplezier zowel op je werk als in je nieuwe huisje.en dakterras
Karzai – Nog meer borrelplankjes en foto’s daarvan
Ygritte – bling bling bling en alle gadgets die je wenst.
Koen – Veel vriendelijke babbeltjes en hopelijk wat reisjes.
Bomenverzameling – Hopelijk Toscane dit jaar en veel postplezier op je werk en fok.
Frantic – Ook een nieuw huisje en baan! En veel freubelen in je nieuwe werkplaats
IJsdraakje – Veel game en tuinierplezier. En bramen
LTVDK – Hopelijk een voorspoedige operatie en daarna weer gewoon veel wandelplezier.
crv – Veel minder (0) ziekenhuisbezoeken en vooral veel meer rustige momenten op je landgoed
Amarantha – Veel stonede avondjes met je lief en minder klimop
CherryLips – Dat je weer dagelijks in de bios kan zitten. Caviaknuffels. En veel buren kan laten schrikken met je halloween 😉
Engine gewoon veel gamen en misschien weer eens samen.
RockNijntje – Veel reisjes maar ook veel burgerlijkheid met je vriend
Haags Veel lunchgenot en veel macaroni
DaMart - Veel treinplezier en zoontjelol
Mschol Veel Lego en lege bussen.
Friemelaar – Vaak lekker varen met je bootje.
DerRabbit – Misschien beschuit met kleine muisjes? En veel mooie fietstochten
Gianni61 Veel limburgse vlaai
EttoVanBelgie – Zoveel knutselkastjes als je je wensen kan
Lospedrosa - Veel fijne momenten met het gezin en dwarsheid op fok
Fogel – Bier en tieten!!
Molo nog meer vieze plaatjes. En veel lekker eten
Modus een nieuwe running gag die wel grappig is![]()
En als ik je vergeten ben? Dan stond je niet in de OP.. Sta je wel in de OP maar sta je er niet bij? Dan ben je hier al veel te lang niet meer geweest.
Ja! reisjes met jouquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Fappy New Year iedereenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig nieuw jaar iedereen [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Fappy New Year iedereen![]()
Btw, wat zijn dat voor ADHD-bitterballen!?
Zo rolt onze bitterbal nu eenmaal..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Fappy New Year iedereen![]()
Btw, wat zijn dat voor ADHD-bitterballen!?
nou ja wil eigenlijk mijn bed inquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo rolt onze bitterbal nu eenmaal..
[Ik geloof dat ze he stervensdruk hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
politie bellen is zinloos?
loop nu al half uur buiten en ze doen geen reet voor mijn gevoel,
Ja waar was dat vuurwerkverbod nou eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:04 schreef FranticDJ het volgende:
Beste wensen van uit Gaza strook zeeland
Ik ergens ook, maar ik mag mijn medicatie nog niet innemen... En het knalt veel te hard....quote:
Waarom mag dat nog niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ergens ook, maar ik mag mijn medicatie nog niet innemen... En het knalt veel te hard....
Ik mag het pas een uur na voedsel innemen en ik heb een half uur geleden nog ge-airfryerde snacks op...quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Bitterbal – Hopelijk met veel bankplezier zowel op je werk als in je nieuwe huisje.en dakterras
Bomenverzameling – Hopelijk Toscane dit jaar en veel postplezier op je werk en fok.
Frantic – Ook een nieuw huisje en baan! En veel freubelen in je nieuwe werkplaats
LTVDK – Hopelijk een voorspoedige operatie en daarna weer gewoon veel wandelplezier.
crv – Veel minder (0) ziekenhuisbezoeken en vooral veel meer rustige momenten op je landgoed
CherryLips – Dat je weer dagelijks in de bios kan zitten. Caviaknuffels. En veel buren kan laten schrikken met je halloween 😉
Fogel – Bier en tieten!!
En als ik je vergeten ben? Dan stond je niet in de OP.. Sta je wel in de OP maar sta je er niet bij? Dan ben je hier al veel te lang niet meer geweest.
ah ik snap em.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag het pas een uur na voedsel innemen en ik heb een half uur geleden nog ge-airfryerde snacks op...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah beste wensen iedereen voor 2021 [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Paprika rijs trio's. Chili kaas nuggets en gewone kaasnuggets..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:10 schreef bitterbal het volgende:
ah
[..]
ah ik snap em.
Wat voor snacks bos?
Die eerste ken ik niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paprika rijs trio's. Chili kaas nuggets en gewone kaasnuggets..
Wie weetquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Wel lekker hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet.
ook wel weer trek in snacks
Daarom kijk ik dus nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich niks kan voorstellen bij "overprikkeld" kan ik de show in de ArenA aanraden.
Morgen komen al die Duindorp-eencelligen bij elkaar om te vieren dat ze WEER meer schade aangericht hebben dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef bitterbal het volgende:
vind al dat vuurwerk helemaal neit zo leuk
ja ik heb het ook weggekliktquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dus niet![]()
Want ik weet helaas wel wat het is om overprikkeld te zijn. Auti-for-life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die planten zich in ieder geval niet meer voort met een gezicht als een te lang gefrituurde molrat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:17 schreef bitterbal het volgende:
hier staan wat mensen in de fik
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
het leek er erg veel op (en ook in buurt van waar er 1 zal , maar ik denk dat het een groep gasten waren uiteindelijk, die op de een of andere manier dat door de halve wijk laten schallenquote:
al die knallen zijn kut, sier is dikke primaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef bitterbal het volgende:
vind al dat vuurwerk helemaal neit zo leuk
Hey dat is echt vreemdquote:Toch volop vuurwerk ondanks verbod
Nou ik heb Youp gekeken en ik moet zeggen, het was een behoorlijk comfortabele manier om anderhalf uur door te komenquote:
Nou Liesje jij ook een fijn nieuwjaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Fogel – Bier en tieten!!
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:17 schreef bitterbal het volgende:
hier staan wat mensen in de fik
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen woord aan gelogen dit.
En mijn bovenbuurman die zich samen met zijn vrouw al vanaf maart opsloot want beiden oudere mensen en heel slecht imuunsysteem wrong zich al elleboo
gboksend even lekker door een groepje jongeren heen om andere buren gelukkig nieuwjaar te wensen.
Ik wil douchen, ik voel me vies nu![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Nou portie socializing ook weer gehad. Gekke buurtjes heb ik toch, zag ze allemaal knuffelen enzo. Ook nog wat mensen uit het raam gelukkig nieuwjaar enzo gewenst. maar wel 1,5 meter gehoiden. Behalve 1 jongen daarbij kon ik een ellenboogboks niet voorkomen.
En een andere buurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen woord aan gelogen dit.
En mijn bovenbuurman die zich samen met zijn vrouw al vanaf maart opsloot want beiden oudere mensen en heel slecht imuunsysteem wrong zich al elleboo
gboksend even lekker door een groepje jongeren heen om andere buren gelukkig nieuwjaar te wensen.
Robbie klinkt als een gezellige kerel![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nou portie socializing ook weer gehad. Gekke buurtjes heb ik toch, zag ze allemaal knuffelen enzo. Ook nog wat mensen uit het raam gelukkig nieuwjaar enzo gewenst. maar wel 1,5 meter gehoiden. Behalve 1 jongen daarbij kon ik een ellenboogboks niet voorkomen.
En een andere buurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen woord aan gelogen dit.
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Robbie klinkt als een kratje bier in z'n mikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook echt HE LE MAAL NIKS op de oudejaarsloten![]()
Kan maar één ding betekenen: Geluk in de liefde dit jaar. Juist ja.
Zou die ook in DRT posten?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Robbie klinkt als een kratje bier in z'n mik![]()
60 euroquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook echt HE LE MAAL NIKS op de oudejaarsloten![]()
Kan maar één ding betekenen: Geluk in de liefde dit jaar. Juist ja.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En dan ook nog eens geen grote pen0r.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en vast nog wel wat andere dingetjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Robbie klinkt als een kratje bier in z'n mik![]()
Daar moet je voor weten hoe een computer werkt. Of überhaupt kunnen lezen en schrijven.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:44 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan ook nog eens geen grote pen0r.
Mazzel dat @UitStraling niet in de buurt wasquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:44 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan ook nog eens geen grote pen0r.
Oh was jou vergeten in het lijstje.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:48 schreef Makrelis het volgende:
Een goed jaar toegewenst tot eenieder hier. Het is een behoorlijk naar jaar geweest voor velen. Blijft het slecht, dat blijft nog even zo denk ik, steek ik ons en jullie een hart onder de riem.
Het beste Jong0ns en meisjes natuurlijk.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel cadeautjes gehad
Thnxquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh was jou vergeten in het lijstje.
Jij ook alle goeds het nieuwe jaar!
Oh Lies! Voor jou ook een fantastisch jaar met je prachtige kleine en grote kabouters andere knutsels en hopelijk ook weer fantastische reisjes!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Fogel – Bier en tieten!!
quote:
Hoop niet dat je het oppervlakkig opvatte want nu ik het teruglees lijkt het een beetje zo misschien. Jij moet gewoon hele bomen vol peperdure kerstballen bedoelde ik. En thanks, lief van je!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh Lies! Voor jou ook een fantastisch jaar met je prachtige kleine en grote kabouters andere knutsels en hopelijk ook weer fantastische reisjes!
Toen hij kwam aanlopen vroeg hij als eerste, zit je weer te filmen? Omdat ik een keer een foto had gemaakt toen ze op de stoep aan het bbqen waren en ze een complete koelkast op de stoep hadden staan. Ik moet altijd wel om hem lachen en kan daardoor zijn volksheid ook wel hebben ofzo.quote:
Ben je gek, nee joh! Ken jou ook langer dan vandaag!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoop niet dat je het oppervlakkig opvatte want nu ik het teruglees lijkt het een beetje zo misschien. Jij moet gewoon hele bomen vol peperdure kerstballen bedoelde ik. En thanks, lief van je!
Heerlijk zulke typesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen hij kwam aanlopen vroeg hij als eerste, zit je weer te filmen? Omdat ik een keer een foto had gemaakt toen ze op de stoep aan het bbqen waren en ze een complete koelkast op de stoep hadden staan. Ik moet altijd wel om hem lachen en kan daardoor zijn volksheid ook wel hebben ofzo.
Welneequote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik word altijd een beetje hyper van zulke dagen, beetje de hele dag ongemerkte spanning opbouwen steeds naar de klok kijken en dan een soort ontlading en dan word ik rete irritant en vermoeiend.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniaal![]()
Ik zou dat allemaal nooit durven. Ook wel grappig dat iemand totaal geen remmen lijkt te hebben
Als je er bij mij wat drank in gooit wordt ik ook zoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik word altijd een beetje hyper van zulke dagen, beetje de hele dag ongemerkte spanning opbouwen steeds naar de klok kijken en dan een soort ontlading en dan word ik rete irritant en vermoeiend.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:08 schreef bitterbal het volgende:
oke nu is er ergens iets kapot gesprongen geloof ik
Oh gelukkig niet bij jou...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:10 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
niet bij mij. Je hoorde boem en gelijk idngen vallen. Weet niet wat het was
De beste wensen moemoe!quote:
Hopelijk laatste stuiptrekkingen :pquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh gelukkig niet bij jou...
quote:
Ik weet niet wie dat is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WelneeIk voel me op zulke avonden ook vooral een soort Waldorf of Stadtler om maar de avond door te komen. Andere mensen zeggen dan dat ik best meeval. Tenminste dat hoop ik dan
Ik kan het zonder drank.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je er bij mij wat drank in gooit wordt ik ook zo![]()
Kan je in het nieuwe jaar ergens als we weer mogen reizen stempels in je paspoort verzamelen als je naar Londen gaat.quote:
maar je hebt al hoeveel jaarwisselingen achter de rug?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wie dat is.Maar is wel ongemakkelijk toch? Dat je dan rond half 12 al niet meer weet waar je het zoeken moet en dat dan de minuten kruipen en er gewoon geen raad mee weet? Ik heb in dit nieuwe jaar van pure verwarring al 2x soort van gehuild, eerste keer toen het 12 uur was en toen mijn vader een beetje een onbedoeld fout grapje maakte toen ik vroeg of ze voorzichtig zouden doen met mensen (ze gaan altijd bij wat buren langs) en mijn vader zei nee joh het is hier hartstikke druk met mensen. En de reactie van Yg dat ze me langer kende dan vandaag ontroerde ook al. Het fucked mijn emoties man.
![]()
Ja weet ook niet wat dat is, snap het niet en vind het ook niet leuk. Gewoon verwarrend ofzo. want ergens voel ik me dan ook wel blij. En gespannen. En een beetje nostalgisch. Teveel emoties door elkaar ofzo. Hoe voel jij je dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je hebt al hoeveel jaarwisselingen achter de rug?
Same.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:17 schreef bitterbal het volgende:
Dit is nu de 35ste keer. ken het grapje inmiddels wel
Nou ik vond Youp een prima manier om die laatste anderhalf uur op te vouwenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
Maar is wel ongemakkelijk toch? Dat je dan rond half 12 al niet meer weet waar je het zoeken moet en dat dan de minuten kruipen en er gewoon geen raad mee weet?
Geirriteerd omdat ik wil slapenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ook niet wat dat is, snap het niet en vind het ook niet leuk. Gewoon verwarrend ofzo. want ergens voel ik me dan ook wel blij. En gespannen. En een beetje nostalgisch. Teveel emoties door elkaar ofzo. Hoe voel jij je dan?
Je bent toch al 35? dan is dit je 36ste jaarwisselingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:17 schreef bitterbal het volgende:
Dit is nu de 35ste keer. ken het grapje inmiddels wel
nog ergerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent toch al 35? dan is dit je 36ste jaarwisseling![]()
Ja ik ook niet, van mij mag het een gewone dag zijn. graag zelfs. Maar het is alles erom heen juist wat het voor mij zo maakt. Het gonst zo ontzettend hard nieuwjaar dan zo'n dag. Kan het geloof ik niet beter uitleggen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geirriteerd omdat ik wil slapen![]()
Ik hecht niet zoveel waarde aan zon datum :p
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk van hier naar Santiago de Compostela
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wie dat is.Maar is wel ongemakkelijk toch? Dat je dan rond half 12 al niet meer weet waar je het zoeken moet en dat dan de minuten kruipen en er gewoon geen raad mee weet? Ik heb in dit nieuwe jaar van pure verwarring al 2x soort van gehuild, eerste keer toen het 12 uur was en toen mijn vader een beetje een onbedoeld fout grapje maakte toen ik vroeg of ze voorzichtig zouden doen met mensen (ze gaan altijd bij wat buren langs) en mijn vader zei nee joh het is hier hartstikke druk met mensen. En de reactie van Yg dat ze me langer kende dan vandaag ontroerde ook al. Het fucked mijn emoties man.
![]()
Schijnt wel een mooie route te zijn... Alleen jammer dat je via Frankrijk moet..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*burp*quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dan heb je er wel teveel gegeten buda
Ja, ik loop wel omquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schijnt wel een mooie route te zijn... Alleen jammer dat je via Frankrijk moet..
Ik moest wel een beetje gniffelen om die sufferd die op zijn kont valt...quote:
Dan loop je dus over het water, want anders kom je niet aan...quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan loop je dus over het water, want anders kom je niet aan...
Gelukkig nieuwjaar Koen!quote:
Maar heb het elk jaar wel een beetje. Gewoon sowieso wel met dagen met opgelegde ladingen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Het is ook gewoon een soort van afsluiting van een raar en onwerkelijk jaar. En je hoopt ook gewoon op een ander 2021 ondanks dat je weet dat het er waarschijnlijk de eerste tijd nog ff niet in zit.
Hier is het om redenen ook altijd een bijzondere dag dus ik voel je wel.
Zou ik best willen lopen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaaaaaa.... de broekriem moet hier vanaf morgen wel eens een keer een beetje aanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar heb het elk jaar wel een beetje. Gewoon sowieso wel met dagen met opgelegde ladingen.
Heb jij een fijn vreetfestijn gehad?
Maar je restjes dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaaa.... de broekriem moet hier vanaf morgen wel eens een keer een beetje aan
Ik sta nu maar ook ff niet op de weegschaal, vanaf maandag weer rustig aan doenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaaa.... de broekriem moet hier vanaf morgen wel eens een keer een beetje aan
Die kom ik graag ophalen.quote:
Ik ben nu een vriezer aan het bestellen op coolblue. Dat gaat niet passen in dat vakje wat ik nu hebquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ygritte nog een halve koelkast vol lekkers.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:50 schreef FranticDJ het volgende:
:/
Er is een voetganger dood gereden hier vlakbij, zojuist..
Ja.quote:
Oh noes!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:50 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:50 schreef FranticDJ het volgende:
erg kut enzo, maar die hoorde daar dus gewoon niet te lopen... in het donker... :/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja.
Echt ook op een plek waar je normaal nooit voetgangers hebt (provinciale weg).
Die is dus gewoon met 80km/h geschept en heeft geen kans gehad.
Nope.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:55 schreef mschol het volgende:
[..]
erg kut enzo, maar die hoorde daar dus gewoon niet te lopen... in het donker... :/
Zie opgelost alquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]en hier geldt vanaf deze week ook een vriezer inkoop verbod. Het past gewoon niet meer
![]()
Oliebollen heb ik ook nog in de aanbieding. Mijn lieftallige wederhelft was ff vergeten dat we maar met z'n 2en zijn en er ook echt niks spontaan komt aanwaaien
teriing.. wanneer gaat @bitterbal @tong80 inhalen..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:52 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-01-2020 t/m 31-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 63141 bitterbal
02 40707 Budapestenaar
03 34081 UitStraling
04 29563 FranticDJ
05 22100 Dr_Flash
06 20172 Haags
07 18851 IJsdraakje
08 15805 LTVDK
09 15161 Koen66
10 14292 CherryLips
11 13102 Molo
12 11133 Karzai
13 11066 Lospedrosa
14 10845 Amarantha
15 09694 kwiwi
16 08427 gianni61
17 07835 Bomenverzameling
18 06850 liesje1979
19 05837 crv
20 05189 mschol
21 04393 EttovanBelgie
22 04381 Citizen.Erased
23 04245 DerRabbit
24 03904 Whiskers2009
25 03504 RockNijntje
26 03247 Ygritte
27 02773 Fogel
28 02520 Zilverberk
29 02219 Muck
30 02191 Arch-Indar
31 01871 Modus
32 01491 -Miauw-
33 01330 engine
34 01293 Filosoofert
35 01199 Gruj0
36 01185 Samzz
37 01181 Mo_Muffin
38 01046 DaMart
39 01007 vuurbrood
40 00956 van_Lamehuizen
41 00935 friemelaar
42 00827 Nick1975
43 00789 goldfinger1963
44 00733 Toekito
45 00596 essnhills
46 00577 TaMieke
47 00437 Leonos
48 00409 Stray_cat
49 00369 moemoe
50 00314 Lenny_Leonard
51 00302 Makrelis
52 00290 Faxie
53 00279 DW457
54 00226 MCH
55 00218 Pheno
55 00218 Dven
57 00211 marcb1974
58 00181 ToT
59 00169 scrupuleus
60 00161 puzziepie
61 00143 mosrednA
62 00138 chipitovandenbroek
63 00123 Lionne1980
64 00115 Amee
65 00109 BrandX
66 00105 Muskusboktor57
67 00103 R-woud93
68 00100 G-Pier
69 00094 Miniem
70 00089 IxCalypso
70 00089 Goitske
72 00088 VKV
73 00086 sjampoeh
74 00078 TheVoice4ever
75 00077 Senn88
76 00076 Dity
77 00074 Paul
78 00070 3.14159T
79 00069 aloa
80 00063 Sestra666
81 00062 KapiteinGasthof
82 00054 Aoibhin
83 00049 DeBraat
84 00048 Debsterr
85 00047 JaniesBrownie
86 00046 Scary_Mary
86 00046 Tris
86 00046 Mazikeen
89 00045 douche-eendje
90 00043 clixplicity
91 00042 schommelstoel
92 00040 Tjacka
93 00039 Erasmus
93 00039 Kuukske
93 00039 Fugue
96 00038 Deisyy
97 00036 Frutsel
97 00036 mangalie
99 00034 Pinnenmutske
99 00034 Jippie
klik hier voor meer stats
Vechtersquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie opgelost al
Ik heb dit jaar nul oliebollen op. Maar als ik er twee op heb ben ik er wel weer een jaar klaar mee. Vind die rolletjes wel lekker, je weet wel met slagroom, kan even niet op de naam komen. Waren van de overburen op mijn laatste adres in daar.
Ik trek dat soort berichten slecht sinds het ongeluk van mijn broer. Het is niet alleen een leven verloren maar ook de levens van alle mensen om zo iemand heen die voorgoed anders zijn. Ook dat van de dader.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja.
Echt ook op een plek waar je normaal nooit voetgangers hebt (provinciale weg).
Die is dus gewoon met 80km/h geschept en heeft geen kans gehad.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah jasses....
Lijkt mij als automobilist ook verschrikkelijk als je dat overkomt....
Ditquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:00 schreef FranticDJ het volgende:
Bah.
tijd voor positievere berichten hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
VechtersDe geur was altijd zo lekker vroeger.
Liggen hier (onaangebroken) in de kast, nostalgisch als ik ben.
Die heb ik dus ook nog voor morgen... ja sjips... die broekriem moet later dan maar aan.....
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n surrogaat opa heeft zo een wielrenner doodgereden.
is ie ook volledig van vrij gesproken. onderzoek enzo wees uit dat 't volledig de schuld van de wielrenner was. maar hij is 't nooit echt te boven gekomen. die verhalen ook dat die vent letterlijk in z'n armen stierf.
Ik moest er ook al bijna van huilen dus dikke knuffelquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik deze post nu niet wilde lezen toch?
Nicequote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:02 schreef FranticDJ het volgende:
Had echt een bazen diner trouwens.
Geen foto's gemaakt.. maar meer dan 10 gangen zeevruchten en vis enzo
Visquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:02 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest er ook al bijna van huilen dus dikke knuffel
ik heb niet gedineerd vandaagquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:02 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]nee... linkje kan ik vast wel zoeken denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was het lekkerste wat je had?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik heb niet gedineerd vandaagAlleen maar gevreetseld
Hier wel gewoon gegeten, maar verder te veel slechte zutquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik heb niet gedineerd vandaagAlleen maar gevreetseld
Geluid aanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Babbel er maar iets positiefs in!
Yep ik mis je en dan zijn naam. Is een mooi eerbetoon.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee... linkje kan ik vast wel zoeken denk ik...
Al gevondenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep ik mis je en dan zijn naam. Is een mooi eerbetoon.
Ik ben gek op hartige snaai. Dus vooral de lokale kaasboer notenboer en slager geplunderd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat was het lekkerste wat je had?
Ik vond mijn ex schoonouders niet zo aardig maar hun culinaire diners.Ook de hapjes.
Ik eet de laatste tijd graag witbrood gesopt in de jus (a la loetje) van biefstuk. Dat was dan ook mijn feestmaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gek op hartige snaai. Dus vooral de lokale kaasboer notenboer en slager geplunderd.
Maar wat doe je dan met de biefstuk?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd graag witbrood gesopt in de jus (a la loetje) van biefstuk. Dat was dan ook mijn feestmaal
Soms eet ik die ook op, maar gaat me vooral om de jus.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met de biefstuk?
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms eet ik die ook op, maar gaat me vooral om de jus.
Mooi! Mooie boodschap ook die hij (en zij) meegeeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep ik mis je en dan zijn naam. Is een mooi eerbetoon.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Een vriend ging op een camping in Tsjechië een keer een hete peper eten die iemand zelf gegroeid had. Waren 3 heren en één dame. Die 3 kerels konden zeker een kwartier helemaal niks meerEn zij merkte er niks van
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik houd erg van scherp. Maar heb wel eens een Surinaams recept gemaakt met van die pimentkorrels Veel. Kon het zo weggooien.
Top 2000 geluisterd. Beetje suf maar was best leukquote:
Jaaazekerrquote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:02 schreef engine het volgende:
[..]
Top 2000 geluisterd. Beetje suf maar was best leuk
En jij?
Dat is wanneer ze beelden heel snel achter elkaar zetten en afspelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk een film maar begrijp er niks van.
Ooooh oke oke hahahaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is wanneer ze beelden heel snel achter elkaar zetten en afspelen.
Dank je wel lies voor je lieve woordenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Fogel – Bier en tieten!!
Morgen ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:56 schreef mschol het volgende:
[..]
teriing.. wanneer gaat @:bitterbal @:tong80 inhalen..
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:52 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-01-2020 t/m 31-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 63141 bitterbal
02 40707 Budapestenaar
03 34081 UitStraling
04 29563 FranticDJ
05 22100 Dr_Flash
06 20172 Haags
07 18851 IJsdraakje
08 15805 LTVDK
09 15161 Koen66
10 14292 CherryLips
11 13102 Molo
12 11133 Karzai
13 11066 Lospedrosa
14 10845 Amarantha
15 09694 kwiwi
16 08427 gianni61
17 07835 Bomenverzameling
18 06850 liesje1979
19 05837 crv
20 05189 mschol
21 04393 EttovanBelgie
22 04381 Citizen.Erased
23 04245 DerRabbit
24 03904 Whiskers2009
25 03504 RockNijntje
26 03247 Ygritte
27 02773 Fogel
28 02520 Zilverberk
29 02219 Muck
30 02191 Arch-Indar
31 01871 Modus
32 01491 -Miauw-
33 01330 engine
34 01293 Filosoofert
35 01199 Gruj0
36 01185 Samzz
37 01181 Mo_Muffin
38 01046 DaMart
39 01007 vuurbrood
40 00956 van_Lamehuizen
41 00935 friemelaar
42 00827 Nick1975
43 00789 goldfinger1963
44 00733 Toekito
45 00596 essnhills
46 00577 TaMieke
47 00437 Leonos
48 00409 Stray_cat
49 00369 moemoe
50 00314 Lenny_Leonard
51 00302 Makrelis
52 00290 Faxie
53 00279 DW457
54 00226 MCH
55 00218 Pheno
55 00218 Dven
57 00211 marcb1974
58 00181 ToT
59 00169 scrupuleus
60 00161 puzziepie
61 00143 mosrednA
62 00138 chipitovandenbroek
63 00123 Lionne1980
64 00115 Amee
65 00109 BrandX
66 00105 Muskusboktor57
67 00103 R-woud93
68 00100 G-Pier
69 00094 Miniem
70 00089 IxCalypso
70 00089 Goitske
72 00088 VKV
73 00086 sjampoeh
74 00078 TheVoice4ever
75 00077 Senn88
76 00076 Dity
77 00074 Paul
78 00070 3.14159T
79 00069 aloa
80 00063 Sestra666
81 00062 KapiteinGasthof
82 00054 Aoibhin
83 00049 DeBraat
84 00048 Debsterr
85 00047 JaniesBrownie
86 00046 Scary_Mary
86 00046 Tris
86 00046 Mazikeen
89 00045 douche-eendje
90 00043 clixplicity
91 00042 schommelstoel
92 00040 Tjacka
93 00039 Erasmus
93 00039 Kuukske
93 00039 Fugue
96 00038 Deisyy
97 00036 Frutsel
97 00036 mangalie
99 00034 Pinnenmutske
99 00034 Jippie
klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee, niet echt. Zoontje heeft zijn been gebroken, dus we hebben de avond doorgebracht in het ziekenhuis.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zoontje heeft zijn been gebroken, dus we hebben de avond doorgebracht in het ziekenhuis.
Dank je. Hij heeft geen gips. Ze hebben zijn been gefixeerd met grote plakstrip en verband en nu moet hij een paar weken met zijn benen omhoog liggenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:29 schreef crv het volgende:
[..]![]()
ah wat rot voor hem
Voorspoedig herstel gewenst. Hebben ze nog iets leuks met het gips gedaan om de pijn te verzachten?
Hoop voor jullie dat het vanaf nu dan ook enkel beter wordt![]()
Ok, hou oud is je kleine dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je. Hij heeft geen gips. Ze hebben zijn been gefixeerd met grote plakstrip en verband en nu moet hij een paar weken met zijn benen omhoog liggen.
Hij is 2,5 nu. Lang stilliggen wordt een uitdaging voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ok, hou oud is je kleine dan?
Pff paar weken plat.... drama, ken het helaas
Wat sneu, nu helen die kleintjes wel snel gelukkigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is 2,5 nu. Lang stilliggen wordt een uitdaging voor hem.
Op een bal gaan staan toen hij in de tuin speelde, daardoor in val been verdraaid waardoor het bot brak.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:18 schreef crv het volgende:
[..]
Wat sneu, nu helen die kleintjes wel snel gelukkig
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?
Ah echte knul dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een bal gaan staan toen hij in de tuin speelde, daardoor in val been verdraaid waardoor het bot brak.
Ai! Beterschap gewenst!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een bal gaan staan toen hij in de tuin speelde, daardoor in val been verdraaid waardoor het bot brak.
Ouch.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |