Waarom eet jij dennenappels?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
Die ik dronk had echt een verfijnde dennenappelsmaak
Ondanks dat ik een klein beetje met je priv speel, voor jou dezelfde vraag maat ;quote:
Zeker.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een klein beetje met je priv speel, voor jou dezelfde vraag maat ;
Nog wat op de planning vanavond?
Geniet ervan vetklep.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zal alvast n ding verklappen: Ik eet straks pizza
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zal alvast n ding verklappen: Ik eet straks pizza
Hij viert het met vrienden waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een klein beetje met je priv speel, voor jou dezelfde vraag maat ;
Nog wat op de planning vanavond?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon, hier op fok zoals het een kansloze forumbeest betaamt.
Quatro formaggiquote:
Goede keuze, erg lekker.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quatro formaggi
Ik ga nu opzoeken hoe je dit echt spelt.
Quattro formaggi
Nou dat zat in de buurt
Hoezo speelt Ajax vanavond?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij viert het met vrienden waarschijnlijk
Dat is een feature, debiel.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quatro formaggi![]()
Weet je trouwens wat ook heel vervelend is?
[ afbeelding ]
Gebeurt jullie dit ook wel eens als je een woord kopieert en vervolgens pas de post gaat quoten? Echt moker irritant is dat.
Misschien vier ik het wel met @Anneloosquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij viert het met vrienden waarschijnlijk
Dan stop daar mee. :S :Squote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebeurt jullie dit ook wel eens als je een woord kopieert en vervolgens pas de post gaat quoten? Echt moker irritant is dat.
Echt fucking irritant.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo speelt Ajax vanavond?
graag aanhalingstekens gebruiken voortaan
[..]
Dat is een feature, debiel.
Als je een woord of een gedeelte van een tekst selecteert dan quote dat alleen ja.
Nee, dit gaat de saaiste oudejaar in de geschiedenis worden. Ga jij nog wat doen?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Nelis. Nog wat op de planning vanavond?
lucille.jpgquote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan stop daar mee. :S :S
t dan quote dat alleen ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Als je een woord of een gedeelte van een tekst selecteert dan quote dat alleen ja.
Ja, dat is een feature. Geselecteerde tekst is je quote.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quatro formaggi![]()
Weet je trouwens wat ook heel vervelend is?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is een feature. Geselecteerde tekst is je quote.
Pics van je zus.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Straks naar zus. Hopelijk 0:30 weer thuis.
Dit had ik niet verwacht van het forumbeest.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hey maat. Ik verwijs nog maar even naar post 5.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht van het forumbeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
Nu doet hij het bij mij ook niet meer
Gvd wilde net een bijdehante gif posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Ik verwijs nog maar even naar post 5.
Slechter kan het nieuwe jaar voor jou in ieder geval niet worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dit gaat de saaiste oudejaar in de geschiedenis worden. Ga jij nog wat doen?
(Bovenstaand is dus geselecteerde tekst)quote:
Zelfde maat. Beetje bier drinken en de top2000 luisteren denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Slechter kan het nieuwe jaar voor jou in ieder geval niet worden.
Ik heb nog een fles van 2,5 liter liggen. Als ik vanavond spelfouten begin te maken, dan weet je alvast hoe het komt.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfde maat. Beetje bier drinken en de top2000 luisteren denk ik.
Jezelf uitnodigen bij mensenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien vier ik het wel met @:Anneloos
klopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje Paboquote:Op donderdag 31 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)vaccineren~ab964ea8/
#HUGOD
@Anneloos mag datquote:Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigen bij mensen
#HUGODEJONGEKANNIKSquote:Op donderdag 31 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
#HUGOD
Varken.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:24 schreef Coco het volgende:
11 oliebollen (met krenten) nog kunnen bemachtigen bij de kraam.
Genot.
Dat gaat wel een leuk debat worden dinsdag denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
#HUGOD
Mooiquote:Op donderdag 31 december 2020 18:24 schreef Coco het volgende:
11 oliebollen (met krenten) nog kunnen bemachtigen bij de kraam.
Genot.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
klopt!Weer een mysterie de wereld uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nog een bakje koffie zetten mensen.
Deze wilde ik net plaatsen.quote:
Ik moest lachen.quote:
Krijg je extra 'stoer' credits daar in Duindorp voor waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze wilde ik net plaatsen.
[ twitter ]
Er is al iemand met een soortgelijke opmerking geweest, 280 likes and counting.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan verwacht ik op zijn minst een like beste Niels.
Haha madquote:Op donderdag 31 december 2020 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig blijven de kerken wel open, het is niet alsof de biblebelts de grootste besmettingshaarden zijn.
Geliked.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ik ben weer eens laat.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is al iemand met een soortgelijke opmerking geweest, 280 likes and counting.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haha mad
Maar je bent altijd welkom hoor
Ik ben vanavond samen met Wereldgozer en mijn beste vriendin, maar wij kunnen er nog wel een man erbij ontvangen hoor!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien vier ik het wel met @:Anneloos
Pics van je vriendin.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben vanavond samen met Wereldgozer en mijn beste vriendin, maar wij kunnen er nog wel een man erbij ontvangen hoor!
Hallo user @Anneloos ik hoop dat je een leuke avond zult hebben. En wat @Scrummie zegt, pics van je vriendin.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben vanavond samen met Wereldgozer en mijn beste vriendin, maar wij kunnen er nog wel een man erbij ontvangen hoor!
Ik zie het niet zozeer als een obsessie. Wij liggen elkaar gewoonquote:Op donderdag 31 december 2020 18:24 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de obsessie van @:onlogisch voor @:anneloos apart
Als ik @:anneloos was zou ik daar zeer ongemakkelijk van worden.
Overigens, als ik @:wereldgozer was ook
Pics van je vriendin?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is een gezonde instelling!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zie het niet zozeer als een obsessie. Wij liggen elkaar gewoon! @:Wereldgozer hoeft zich nergens druk om te maken.
POMPENquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze wilde ik net plaatsen.
[ twitter ]
Ik speel niet met haar priv, sorry.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user @:Anneloos ik hoop dat je een leuke avond zult hebben. En wat @:Scrummie zegt, pics van je vriendin.
Het enige waar @Wereldgozer zich druk om moet maken is de kleur van zijn lamboquote:Op donderdag 31 december 2020 18:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zie het niet zozeer als een obsessie. Wij liggen elkaar gewoon! @:Wereldgozer hoeft zich nergens druk om te maken.
Oh ik wel hoor, daar heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik speel niet met haar priv, sorry.
Volgend jaar weer een kans.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ik ben weer eens laat.
@:Zipportal graag in het vervolg de tweets hier wat eerder plaatsen.
Jammer dat
:/quote:Op donderdag 31 december 2020 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk neemt die user zichzelf ook mee. Heel naar om dat te zeggen :/
tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die tot volgend jaar zegt mag van mij een hele erge griep krijgen
Van zijn wat?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het enige waar @:wereldgozer zich druk om moet maken is de kleur van zijn lambo
Gedateerde en xenofobe websitequote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn er al reviews van haar dan?
Wordt het een groene?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch een blauwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt het een groene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch een blauwe?Hij geeft niet om dat soort auto’s.. ik daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever deze.. https://autoartmodels.de/model/71207/-
Herhalingsgevaar? Min min.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Gedateerde en xenofobe website
Racistisch forum vol met kneuzen zoals een Flippingcoin, een jongen die een haat heeft jegens mensen uit Papoea-Nieuw-Guinea en dit meent de gehele tijd te moeten etaleren. Het subforum NWS is echt 1 grote cirkel-jerk van rechts-extremistische wereldvreemde zolderkamerbewoners. De gehele site is een sneue bende en ik mag toch echt hopen dat dit gedateerde forum snel de lucht uit gaat. Ik zie dat ze in grote financile problemen zitten, mooi nieuws dus.
Gaat hij eindelijk een keer viraal, is hij net weg om bier te gaan drinken.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Rens gaat VIRAAL
[ afbeelding ]
Waarom is dit boeiend?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Rens gaat VIRAAL
[ afbeelding ]
Oei. Woedend omdat je tondeuse-tweet amper likes heeft vergaard?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom is dit boeiend?
Die gozer post hier zo goed als nooit.
Nee, ik tweet niet voor de likes.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Woedend omdat je tondeuse-tweet amper likes heeft vergaard?
Bof jij evenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik tweet niet voor de likes.
Dat wordt flink neuken danquote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef onlogisch het volgende:
"Ziggo heeft er tijdens reparatiewerkzaamheden voor gezorgd dat drie dorpen zonder tv, internet en telefoon zitten tijdens de jaarwisseling"
RIP
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik tweet niet voor de likes.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Paint it black nu op de boomerradio
Godensong
In het top 2000 topic postenquote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Paint it black nu op de boomerradio
Godensong
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
Dan moet je gewoon even wachten, zo simpel is het.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat mij dan weer irriteert is dat ik soms een post quote en begin met typen, maar dan is de quote nog niet ingevoerd in het invoerveld.
Een bezige man als ik heeft natuurlijk ERG veel moeite met wachten.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon even wachten, zo simpel is het.
Ga eens aan het werk luiwammes.quote:
Davygodquote:
Done.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk luiwammes.
Nou, als dat moet, dan maar mijn goede vriend @onlogischquote:Op donderdag 31 december 2020 18:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
DRTEDquote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn er al reviews van haar dan?
Wij vullen de avond wel met een goed gesprek over Vechain onder het genot van een glas wijn (die uiteraard op de blockchain heeft gestaanquote:Op donderdag 31 december 2020 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, als dat moet, dan maar mijn goede vriend @:onlogisch
Beter gaat het niet worden los van alle referenties aan cryptomunten dan.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij vullen de avond wel met een goed gesprek over Vechain onder het genot van een glas wijn (die uiteraard op de blockchain heeft gestaan)
Eens moet je tevreden zijn makker.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter gaat het niet worden los van alle referenties aan cryptomunten dan.
Echt helemaal niks. Na mijn laatste werkdag direct naar Zweden gevlucht en na anderhalve week is de koek wel een beetje opquote:Op donderdag 31 december 2020 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens moet je tevreden zijn makker.
Wat staat er bij jou op het programma vanavond?
Lekker man. Blijf je nog lang in Zweden?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt helemaal niks. Na mijn laatste werkdag direct naar Zweden gevlucht en na anderhalve week is de koek wel een beetje op
Weekend nog en dan in 1 lijn richting eerste werkdag. Dit is de druppel en ga all in cryptoquote:Op donderdag 31 december 2020 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Blijf je nog lang in Zweden?
@onlogisch en ik adviseren VeChainquote:Op donderdag 31 december 2020 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weekend nog en dan in 1 lijn richting eerste werkdag. Dit is de druppel en ga all in crypto
Stel, puur hypothetisch gezien, ik heb 46k beschikbaar aan hoeveel veChain zit ik dan?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik adviseren VeChain
Zo'n 3 miljoen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel, puur hypothetisch gezien, ik heb 46k beschikbaar aan hoeveel veChain zit ik dan?
8 dollar lijkt me wat overdreven, maar een dollar moet er zeker inzitten.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En volgend jaar 8 dollar per stuk
Mijn financin bestaan uit blind rekeningen betalen, nooit overstappen van iets en schulden ten allen tijde voorkomen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen 46k in te zetten.
Lees je eens in in Vechain.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn financin bestaan uit blind rekeningen betalen, nooit overstappen van iets en schulden ten allen tijde voorkomen.
Geld
Wellicht na paar biertjes
Als je begin dit jaar twee ton op Ethereum had ingezet was je nu ook gewoon miljonair geweest hoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees je eens in in Vechain.
Voor mij zijn er slechts 2 crypto's waar ik mijn geld aan zou verbrassen. Bitcoin ( @:aTypisch) en Vechain. @:aTypisch is daar wat minder geen fan van. Maar user @:aTypisch heeft ook niet alle waarheid in pacht.
Dat klopt. Maar Ethereum is gewoon ruk.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je begin dit jaar twee ton op Ethereum had ingezet was je nu ook gewoon miljonair geweest hoor.
Klopt. Maar je bent wel geen miljonair nu.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Ethereum is gewoon ruk.
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Klopt. Maar je bent wel geen miljonair nu.
Nee, jij?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is de leef in Duitsland N1ek-? Al een vaccin-uitnodiging gekregen?
Ik mag vanaf volgende week gaan proberen om een collega op gang te helpen die ongeveer 2 jaar zwaar overspannen weg is geweest. Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 31 december 2020 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weekend nog en dan in 1 lijn richting eerste werkdag. Dit is de druppel en ga all in crypto
Nee, woon in het armzalige Nederland h. Daar lopen we hopeloos achter op onze Duitse vrienden.quote:
Wat deed jij ook alweer voor werk? Pallets sorteren?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mag vanaf volgende week gaan proberen om een collega op gang te helpen die ongeveer 2 jaar zwaar overspannen weg is geweest. Ik doe met je mee!
Waarom niet, als je de stap tot kaalgeschoren moffenkop toch al gezet hebt, dan kun je net zo goed dat laatste stapje ook zetten.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kan nu wel Duits staatsburger worden, maar dat doe ik niet.
Ja, dat is buitengewoon stressvol werk.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat deed jij ook alweer voor werk? Pallets sorteren?
Zet die fles eens gauw weg.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom niet, als je de stap tot kaalgeschoren moffenkop toch al gezet hebt, dan kun je net zo goed dat laatste stapje ook zetten.
Hij is nog niet eens open.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zet die fles eens gauw weg.
MOFFEDquote:Op donderdag 31 december 2020 22:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kan nu wel Duits staatsburger worden, maar dat doe ik niet.
niet geklikt.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
Deze knakker is ook aardig de weg kwijt.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)dreiging-deurwaarder
Geen groepsaanrandingstraditie in Duitsland dus dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga over een uurtje wel met mijn mevrouw door de stad lopen. Onder meer samenscholingsverbod, zo rustig gaan we oud en nieuw nooit meemaken hier.
Ja jammer, want ik dacht even dat het Pasen was.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen groepsaanrandingstraditie in Duitsland dus dit jaar
Vuurpijltje in je oogquote:Op donderdag 31 december 2020 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon richting Veen of Duindorp een beetje herrie schoppen. Er is niets te doen.
Hoezo Pasen, die link snap ik even nietquote:Op donderdag 31 december 2020 22:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja jammer, want ik dacht even dat het Pasen was.
Zeventien eieren voor niks gegeten.
Ja nee ik ook niet, daarom dubbelop voor niets zeventien eieren gegeten.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo Pasen, die link snap ik even niet
Nou, waar die stank vandaan komt hoef je zo niet uit te leggenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee ik ook niet, daarom dubbelop voor niets zeventien eieren gegeten.
Ik moet jou ook alles uitleggen h?
Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee ik ook niet, daarom dubbelop voor niets zeventien eieren gegeten.
Ik moet jou ook alles uitleggen h?
Wat doe jij vanavond?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:Littlerabbit ons in deze conversatie is ontvallen
quote:
Jij?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon, hier op fok zoals het een kansloze forumbeest betaamt.
Wij noemen eieren thuis altijd neukpatronen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou, waar die stank vandaan komt hoef je zo niet uit te leggen
Welke game speel je?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga een beetje gamen zo en daarna naar bed.
Gewoon overstappen op de PS5 vriend.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn pc (te oud waarschijnlijk) blijft huilen over een DirectX die niet in orde is.
HAHA.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op de PS5 vriend.
PS5quote:Op donderdag 31 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA.
Shooters op een console.
Spelen op een console
Deze man.
Erg leuk om te zien dat je blij bent met mijn aanwezigheid.quote:
Voor 00:00 slapen, dat kan nietquote:Op donderdag 31 december 2020 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk om te zien dat je blij bent met mijn aanwezigheid.
Helaas ga ik nu wel weer afhaken. Ik ga slapen.
Fijne avond nog boys
joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 31 december 2020 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk om te zien dat je blij bent met mijn aanwezigheid.
Helaas ga ik nu wel weer afhaken. Ik ga slapen.
Fijne avond nog boys
Ik kijk nu even of Youp iets leuks zegtquote:Op donderdag 31 december 2020 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig houden wij de toko open @:3rr0r
Oh fuck erger dan dat wordt het niet. Al wel een keer iemand moeten opleiden die letterlijk te dom was om te functioneren maar die kon ik nog vrij uitschelden. Iemand uit een jarenlange burnout zal daar vast niet heel goed op reagerenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mag vanaf volgende week gaan proberen om een collega op gang te helpen die ongeveer 2 jaar zwaar overspannen weg is geweest. Ik doe met je mee!
Sorry Mien jong. Ik was even een inhaalslag aan het maken en heb ik inmiddels enkel 3.5% bier over, kut Zwedenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:Littlerabbit ons in deze conversatie is ontvallen
Wil je svp niet je persoonlijke problemen met ons delen?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Mien jong. Ik was even een inhaalslag aan het maken en heb ik inmiddels enkel 3.5% bier over, kut Zweden
PC Masterracequote:Op donderdag 31 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA.
Shooters op een console.
Spelen op een console
Deze man.
Bedankt dat je mij gelijk op mijn plek zet voordat het van kwaad tot erger wordt.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je svp niet je persoonlijke problemen met ons delen?
Ik zal jou eens laten poppen.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:32 schreef 3rr0r het volgende:
Uberhaupt bier drinken nu, het is champagnetijd
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten poppen.
Het is berhaupt.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:32 schreef 3rr0r het volgende:
Uberhaupt bier drinken nu, het is champagnetijd
Alvast beste wensen brother.quote:
Ik wist dat niet wat kut zegquote:Op donderdag 31 december 2020 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oef, MF DOOM overleden. Gecondoleerd maat @:ggmm
Jeetjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist dat niet wat kut zeg
@:muskusboktor57 check deze
Oei dan liever Angerfist.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je gaat toch niet nu videobellen met je dronken harses gek.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:48 schreef 3rr0r het volgende:
Kut Facebook en Apple...werkt voor geen meter met videobellen. Je zou denken dat die grote bedrijven wel kunnen opschalen
Nee, ik sprak vandaag een collega die hem vorige week toevallig tegenkwam en die zei dat het net een zombie was die haar amper herkende. Maar zoiets gaat via bedrijfartsen of zoiets, misschien had hij toen hij naar zo'n arts moest net een goede dag.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh fuck erger dan dat wordt het niet. Al wel een keer iemand moeten opleiden die letterlijk te dom was om te functioneren maar die kon ik nog vrij uitschelden. Iemand uit een jarenlange burnout zal daar vast niet heel goed op reageren
Pffff, zo zie je maar, je hebt altijd mensen die het nog zwaarder hebben.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Mien jong. Ik was even een inhaalslag aan het maken en heb ik inmiddels enkel 3.5% bier over, kut Zweden
Jij ook Karina!quote:
Mocht hij echt niet welwillend zijn dan is het probleem gelukkig ook zo opgelost.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik sprak vandaag een collega die hem vorige week toevallig tegenkwam en die zei dat het net een zombie was die haar amper herkende. Maar zoiets gaat via bedrijfartsen of zoiets, misschien had hij toen hij naar zo'n arts moest net een goede dag.
Ik ben bang dat hij gewoon niet meer kan, maar ik heb hem al die tijd niet meer gezien. Maar 9 van de 10 keer als ik iemand sprak die hem had gezien, dan ging het slecht met hem en 1 van de 10 keer goed. Hij moet volgens mij ook alleen weer beginnen omdat dit van een arts moet. Ik zie volgende week wel wat ik aantref.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht hij echt niet welwillend zijn dan is het probleem gelukkig ook zo opgelost.
Of is dat gemeen.
Wat zal jij dankbaar zijn deze taak te hebben verkregenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij gewoon niet meer kan, maar ik heb hem al die tijd niet meer gezien. Maar 9 van de 10 keer als ik iemand sprak die hem had gezien, dan ging het slecht met hem en 1 van de 10 keer goed. Hij moet volgens mij ook alleen weer beginnen omdat dit van een arts moet. Ik zie volgende week wel wat ik aantref.
Jawel, familie in buitenlandquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat toch niet nu videobellen met je dronken harses gek.
Dat doet Muskusboktor voordat hij een dennenappelbiertje drinktquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een totaal achterlijke tt heeft dit topic trouwens.
Moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een totaal achterlijke tt heeft dit topic trouwens.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vuurwerk~a4046f832quote:01:32
Een man is zijn rechterhand kwijtgeraakt na het laten ontploffen van vuurwerk. Dat meldt het politieaccount Aalsmeer-Uithoorn op Instagram. Waar het incident gebeurde is onbekend.
'Deze persoon besloot zelf een cobra af te steken', aldus de politie. 'De cobra ontplofte in zijn rechterhand. Hij zal nu in het ziekenhuis behandeld worden.'
Stompje Lives Matterquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:18 schreef Zipportal het volgende:
Een gezond 2021 allemaal.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vuurwerk~a4046f832
Erg mooi.
Jij liever dan ik.quote:
Laat maar liggenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:18 schreef Zipportal het volgende:
Een gezond 2021 allemaal.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vuurwerk~a4046f832
Erg mooi.
Als je het daarbij houdt dan heb je mijn zegen Drizzt maar het is niet mijn ding dan wel fetisj.quote:
Denk dat je Befje (lol) daar beter op aan kan spreken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het daarbij houdt dan heb je mijn zegen Drizzt maar het is niet mijn ding dan wel fetisj.
Ja, ik wist dit al, maar mocht het nog niet naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist dat niet wat kut zeg
@:muskusboktor57 check deze
Ga huilen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:17 schreef onlogisch het volgende:
De beste wensen allemaal
Wat heb ik een teringhekel aan 1 januari
Goedemorgen user onlogisch.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:17 schreef onlogisch het volgende:
De beste wensen allemaal
Wat heb ik een teringhekel aan 1 januari
Apart dat de dood van een bekend persoon (iemand met een wiki noem ik een bekend persoon) zolang onopgemerkt blijft. Toch al 2 maanden kapot.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij had z'n masker niet op toen 'ie stierf, dan blijft het gissen natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Apart dat de dood van een bekend persoon (iemand met een wiki noem ik een bekend persoon) zolang onopgemerkt blijft. Toch al 2 maanden kapot.
awh.. krijg ik eindelijk een zoenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Wereldgozer een gelukkig nieuwjaar h pik. Geef @:Anneloos een dikke pakkerd van me.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Eerste topic van user @:tong80 van dit jaar gesloten
Hoog tijd dat die recidivist en alcoholist weer oprot.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Eerste topic van user @:tong80 van dit jaar gesloten
Die unban slaat ook helemaal nergens op, alsof het nu wel goed gaat. En het gaat precies zoals voorspeld maar het enige wat er aan gedaan wordt is op een schijtlollige manier topics sluiten en er dan heel trots over vertellen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke andere user had met die niet stoppende stroom aan stront al lang een ban gehad.
FOK! is vergevingsgezind. Daar is niets mis mee makker.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die unban slaat ook helemaal nergens op, alsof het nu wel goed gaat. En het gaat precies zoals voorspeld maar het enige wat er aan gedaan wordt is op een schijtlollige manier topics sluiten en er dan heel trots over vertellen.
Juist.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die unban slaat ook helemaal nergens op, alsof het nu wel goed gaat. En het gaat precies zoals voorspeld maar het enige wat er aan gedaan wordt is op een schijtlollige manier topics sluiten en er dan heel trots over vertellen.
Ergens indrukwekkend dat hij na al die tijd nog altijd PRECIES dezelfde "grappen" maakt alsof hij nooit iets anders heeft gedaan/kan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal ik eens de mijne opzoekenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:51 schreef onlogisch het volgende:
10 euro in de staatsloterij boys. Maandag gewoon weer werken.
de bliksemquote:
Als dat het argument is kun je iedereen met een ban meteen unbannen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOK! is vergevingsgezind. Daar is niets mis mee makker.
#FreeWateropmarsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat het argument is kun je iedereen met een ban meteen unbannen.
#BringbackKlaasquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat het argument is kun je iedereen met een ban meteen unbannen.
Oh ja, dat moet ik ook nog even checken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:51 schreef onlogisch het volgende:
10 euro in de staatsloterij boys. Maandag gewoon weer werken.
Het zou forum admin @GGMM sieren dit te bewerkstelligen zonder zich er goedkoop vanaf te doen met 'hij kan altijd mailen'quote:
Jij bent niks.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens indrukwekkend dat hij na al die tijd nog altijd PRECIES dezelfde "grappen" maakt alsof hij nooit iets anders heeft gedaan/kan.
Oh wacht
Van mijn kant ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
En toen waren de inhoudelijke 'argumenten' al weer op.
Welke user heeft nou zijn eigen smiley?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent niks.
Google tong 80
Onwetend
Hoe debiel ben je om aan een loterij mee te doen ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog even checken.
Waarom zou de grote @tong80 zich moeten verdedigenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mijn kant ?
Moet ik me verdedigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |