Waarom eet jij dennenappels?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
Die ik dronk had echt een verfijnde dennenappelsmaak
Ondanks dat ik een klein beetje met je privé speel, voor jou dezelfde vraag maat ;quote:
Zeker.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een klein beetje met je privé speel, voor jou dezelfde vraag maat ;
Nog wat op de planning vanavond?
Geniet ervan vetklep.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zal alvast één ding verklappen: Ik eet straks pizza
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zal alvast één ding verklappen: Ik eet straks pizza
Hij viert het met vrienden waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een klein beetje met je privé speel, voor jou dezelfde vraag maat ;
Nog wat op de planning vanavond?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon, hier op fok zoals het een kansloze forumbeest betaamt.
Quatro formaggiquote:
Goede keuze, erg lekker.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quatro formaggi
Ik ga nu opzoeken hoe je dit echt spelt.
Quattro formaggi
Nou dat zat in de buurt
Hoezo speelt Ajax vanavond?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij viert het met vrienden waarschijnlijk
Dat is een feature, debiel.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quatro formaggi![]()
Weet je trouwens wat ook heel vervelend is?
[ afbeelding ]
Gebeurt jullie dit ook wel eens als je een woord kopieert en vervolgens pas de post gaat quoten? Echt moker irritant is dat.
Misschien vier ik het wel met @Anneloosquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij viert het met vrienden waarschijnlijk
Dan stop daar mee. :S :Squote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebeurt jullie dit ook wel eens als je een woord kopieert en vervolgens pas de post gaat quoten? Echt moker irritant is dat.
Echt fucking irritant.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo speelt Ajax vanavond?
graag aanhalingstekens gebruiken voortaan
[..]
Dat is een feature, debiel.
Als je een woord of een gedeelte van een tekst selecteert dan quote dat alleen ja.
Nee, dit gaat de saaiste oudejaar in de geschiedenis worden. Ga jij nog wat doen?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Nelis. Nog wat op de planning vanavond?
lucille.jpgquote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan stop daar mee. :S :S
t dan quote dat alleen ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Als je een woord of een gedeelte van een tekst selecteert dan quote dat alleen ja.
Ja, dat is een feature. Geselecteerde tekst is je quote.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quatro formaggi![]()
Weet je trouwens wat ook heel vervelend is?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is een feature. Geselecteerde tekst is je quote.
Pics van je zus.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Straks naar zus. Hopelijk 0:30 weer thuis.
Dit had ik niet verwacht van het forumbeest.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hey maat. Ik verwijs nog maar even naar post 5.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht van het forumbeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
Nu doet hij het bij mij ook niet meer
Gvd wilde net een bijdehante gif posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Ik verwijs nog maar even naar post 5.
Slechter kan het nieuwe jaar voor jou in ieder geval niet worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dit gaat de saaiste oudejaar in de geschiedenis worden. Ga jij nog wat doen?
(Bovenstaand is dus geselecteerde tekst)quote:
Zelfde maat. Beetje bier drinken en de top2000 luisteren denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Slechter kan het nieuwe jaar voor jou in ieder geval niet worden.
Ik heb nog een fles van 2,5 liter liggen. Als ik vanavond spelfouten begin te maken, dan weet je alvast hoe het komt.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfde maat. Beetje bier drinken en de top2000 luisteren denk ik.
Jezelf uitnodigen bij mensenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien vier ik het wel met @:Anneloos
klopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje Paboquote:Op donderdag 31 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)vaccineren~ab964ea8/
#HUGOD
@Anneloos mag datquote:Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigen bij mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |