Ik hoorde gisteravond wel vuurwerk en brandweerwagen alweer wegrijden van de kazerne.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de hele ochtend nog geen vuurwerk gehoord. Wat een verschil ten opzichte van de afgelopen jaren!
Ja, ik ook. Ik blijf lekker binnen en hoop dat het allemaal meevalt.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteravond wel vuurwerk en brandweerwagen alweer wegrijden van de kazerne.
Ben benieuwd hoe vanavond en vannacht gaat
Vorig jaar reed de brandwagen met loeiende sirenes voor mijn appartement langs en was kledinginleverbak in de fik gestoken. Flinke harde knallen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik blijf lekker binnen en hoop dat het allemaal meevalt.
ohhhh damn, die was ik vergeten. Ik wist dat ik iets vergeten was. grrrrr!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Appelbeignets bij de bakker gehaald
Als het in die volgorde gebeurde zou ik toch een onderzoek instellen naar de integriteit van de lokale brandweer.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar reed de brandwagen met loeiende sirenes voor mijn appartement langs en was kledinginleverbak in de fik gestoken. Flinke harde knallen.
Smakelijkquote:Op donderdag 31 december 2020 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Appelbeignets bij de bakker gehaald
Ik denk dat een hoop mensen vanavond dat gevoel gaan hebben, van 'goh, toch wel stilletjes zo'.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef Arizona het volgende:
Ik hou niet van vuurwerk maar ik vind het toch maar heel saai en stil op straat. Normaal zijn de buurtkinderen de hele oudjaarsdag in de weer met hun rotjes, ik mis het gewoon
Ik mis dat echt niet. Zo'n hekel aan dat geknal. Vorig jaar een onverlaat die rotjes naar mijn hondje toegooide bij het uitlaten. Dat soort dingen, dat mis ik totaal niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef Arizona het volgende:
Ik hou niet van vuurwerk maar ik vind het toch maar heel saai en stil op straat. Normaal zijn de buurtkinderen de hele oudjaarsdag in de weer met hun rotjes, ik mis het gewoon
Het voelt tot nu toe een beetje als een random zaterdagquote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef Arizona het volgende:
Voor mij als een vrijdagquote:Op donderdag 31 december 2020 11:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het voelt tot nu toe een beetje als een random zaterdag
Dit. Ik mis ook echt het geknal niet. Maar denk dat ik het vanavond wel apart ga vinden dat er echt helemaal geen siervuurwerk is (m.u.v. de paar pijlen die illegaal worden afgestoken).quote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mis dat echt niet. Zo'n hekel aan dat geknal. Vorig jaar een onverlaat die rotjes naar mijn hondje toegooide bij het uitlaten. Dat soort dingen, dat mis ik totaal niet.
Wel het siervuurwerk van komende nacht, ik kon altijd prachtig hier vanuit mijn stoel naar buiten kijken en dan alles prachtig zien. Dat zal ik wel missen.
Ik heb geen idee wat voor dag het is. Ben mijn gevoel voor tijd helemaal kwijtquote:Op donderdag 31 december 2020 11:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het voelt tot nu toe een beetje als een random zaterdag
samequote:Op donderdag 31 december 2020 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor dag het is. Ben mijn gevoel voor tijd helemaal kwijt
Ik duim! Goed nieuwsquote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
Nouuu ik heb toch een mailtje voor de huurverklaring naar de huisbaas gestuurd en hij vond het prima!![]()
Duimen jullie mee? Straks woon ik echt in mijn droomhuis![]()
Ik duim voor jequote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
Nouuu ik heb toch een mailtje voor de huurverklaring naar de huisbaas gestuurd en hij vond het prima!![]()
Ik duim met beide duimen!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
duimduimduimduimduimduimduimduimduimquote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |