abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197115985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die code zwart kunnen we als bevolking ook nog voorkomen door ons aan de maatregelen te houden en gewoon thuis te blijven en/of voldoende afstand te houden
Er komt nog 2 weken ziekenhuisinstroom aan op basis van de afgelopen 2 weken. Zoals al heel vaak in dit topic benoemd, je kunt niet iedereen thuis houden, er zijn ongeveer 3 miljoen mensen in de vitale sector of een cruciaal beroep, die ga je niet thuis kunnen houden, want dan stopt de rest in het land ook.
pi_197116015
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het kwam die Britten ook wel goed uit met de Brexit deadline. Hier is veel meer aan de hand. Wellicht wordt deze mutatie misbruikt om de bevolking wat meer onder de duim te krijgen omdat de angst en compliance voor corona en de maatregelen volledig verdwenen is. Een leugentje voor ons eigen bestwil, maar met desastreuse gevolgen voor het onderwijs en de ondernemers. We moeten niet onderschatten dat we een verloren generatie aan het veroorzaken zijn door de sluiting van de scholen. Lekker iedereen laten doubleren, toppie.
Ja die brexit ook inderdaad. Echt iets te toevallug als je het mij vraagt. En dan ineens een 'Britse variant' :') .. sure

I don't buy it :N
  woensdag 30 december 2020 @ 23:08:49 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197116044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

18 januari. De rest van de EU is al begonnen. Maar dat is allemaal onzorgvuldig of symbolisch :')
Hoogste aantal besmettingen per inwoners van Europa zo’n beetje.
Testlogistiek consequent niet op orde

En dan kan ik nog even doorgaan, het is gewoon een teringbende en daar is maar één persoon verantwoordelijk voor.
Zo symbolisch is het natuurlijk niet. Ja, wel als je deze eerste prikcijfers afzet tegen totale bevolkingsaantallen. Maar elke prik is er eentje waarmee je een potentiële ziekenhuisopname voorkomt. Die druk is momenteel gigantisch, dan moet je gewoon alles in het werk stellen om die zsm te verlichten. Dat was bij de mondkapjes toch ook telkens het mantra: 'ja alle kleine beetjes helpen'.
pi_197116058
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Janneke141 het volgende:
Dat mensen zich beter aan de regels moeten houden is op geen enkele manier een argument om dan maar rustig aan te doen met de enig mogelijke uitweg uit de coronacrisis, namelijk een vaccinatiecampagne.
Eens, maar je kunt het toch eigenlijk nooit goed doen... Want als je nu als een dolle begint te vaccineren en er onstaan logistieke problemen, mensen met allergische reacties of onverhoopt andere bij-effecten ben je weer te onzorgvuldig geweest :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197116087
quote:
Dat duurt veel te lang, dat kan eerder. :{
pi_197116098
quote:
Nah sla de popcorn en champagne maar vast in dan.

Komt dat vuurwerk hopelijk alsnog ... weliswaar een beetje vertraagd maar ach ... als het maar zorgvuldig gebeurt allemaal he
  woensdag 30 december 2020 @ 23:09:45 #107
14505 OProg
A Life in Music
pi_197116105
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef TheVulture het volgende:
En laten we vooral ook de rol van onszelf niet uitvlakken he, we geven met een groot deel van de bevolking een dikke middelvinger waardoor er telkens nieuwe golven ontstaan en dan is het uiteindelijk allemaal de schuld van De Jonge...
Ik denk dat het deels een utopie is om te denken dat je het met puur gedrag uit kan roeien als er ook miljoenen bezig zijn infrastructuur, voedselvoorziening en weet ik het wat in stand te houden.

Dat 'een groot deel'. Ik geloof nooit dat dat 50% van de bevolking is. En dan nog. Als je een evenement compleet uit de klauwen laat lopen zit de verantwoordelijkheid ook bij de organisatie.

De Jonge heeft puur verwijtbare zaken. En nogal veel. De dingen waar de meesten over vallen zitten daar ook in. Die gaan niet over besmettingscijfers maar over de organisatie van dingen die je wel moet regelen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197116137
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat duurt veel te lang, dat kan eerder. :{
Hugo doet hard z’n best om dat voormekaar te boksen ja :')
zie email 27 oktober
pi_197116168
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, maar je kunt het toch eigenlijk nooit goed doen... Want als je nu als een dolle begint te vaccineren en er onstaan logistieke problemen, mensen met allergische reacties of onverhoopt andere bij-effecten ben je weer te onzorgvuldig geweest :')
Juist in ziekenhuizen zit je dan toch goed? Enkele tienduizenden medewerkers spreken Gommers en Kuipers over.

Terwijl ze aan het werk zijn lopen ze langs de prikkamer, krijgen de prik. Lopen uur of 2/3 later even terug om te checken of alles oké is en kunnen ondertussen doorwerken. Indien er iets niet goed gaat zijn er voldoende artsen in de buurt om bij te springen.

Een ziekenhuis is juist bij uitstek de plek waar je heel snel kan reageren op allergische reacties.
pi_197116172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef TheVulture het volgende:
En laten we vooral ook de rol van onszelf niet uitvlakken he, we geven met een groot deel van de bevolking een dikke middelvinger waardoor er telkens nieuwe golven ontstaan en dan is het uiteindelijk allemaal de schuld van De Jonge...
Kunnen wij grenzen, winkels, horeca sluiten? Kunnen wij de vaccinatie regelen? Kunnen wij een lockdown instellen?

Dat zijn de maatregelen die zoden aan de dijk zetten. Zeiken over een al extreem gehoorzame bevolking (ze hebben in de rest van Europa niet voor niets een noodtoestand en avondklok nodig) is echt treurig.
pi_197116189
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is een politieke beslissing, Rutte kan die nemen maar Defensie kan dat niet.
Het was geen Rutte maar een woordvoerder van defensie die zei dat de Taliban ook heel belangrijk was. :') We kunnen echt niet verwachten dat defensie zich volledig beschikbaar stelt voor NL.
Dus moeten de Nederlanders in verpleegtehuizen hier maar wachten tot de Taliban verslagen is, of zo.

Waar ligt je prioriteit dan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197116230
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hugo doet hard z’n best om dat voormekaar te boksen ja :')
Owja, die moet er wel bij zijn! Neh... dat wordt niets! :N
*boekt alvast agenda vrij voor 5 januari... #ophef
pi_197116248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Confetti het volgende:

[..]

Kunnen wij grenzen, winkels, horeca sluiten? Kunnen wij de vaccinatie regelen? Kunnen wij een lockdown instellen?

Dat zijn de maatregelen die zoden aan de dijk zetten. Zeiken over een al extreem gehoorzame bevolking (ze hebben in de rest van Europa niet voor niets een noodtoestand en avondklok nodig) is echt treurig.
Als de regering nou leverde hadden ze recht van spreken.
zie email 27 oktober
pi_197116283
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Het was geen Rutte maar een woordvoerder van defensie die zei dat de Taliban ook heel belangrijk was. :') We kunnen echt niet verwachten dat defensie zich volledig beschikbaar stelt voor NL.
Dus moeten de Nederlanders in verpleegtehuizen hier maar wachten tot de Taliban verslagen is, of zo.

Waar ligt je prioriteit dan?
Hier komt de NAVO om de hoek kijken. Stoppen in Afghanistan kan alleen wanneer de rest van de landen dat ook doet. Daar hebben we ons aan gecommitteerd als Nederland zijnde toen we lid van de NAVO werden.
pi_197116333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nah sla de popcorn en champagne maar vast in dan.

Komt dat vuurwerk hopelijk alsnog ... weliswaar een beetje vertraagd maar ach ... als het maar zorgvuldig gebeurt allemaal he
kan niet wachten.....dat worden prachtige debatten
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 30 december 2020 @ 23:14:02 #116
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197116350
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Breekfast het volgende:
De aap is eindelijk officieel uit de mouw:
[..]

Het RIVM heeft gegokt op het Oxford vaccin en verloren. Het uitwerken en voorbereiden van verschillende scenario's vond men blijkbaar niet nodig :{
Wat we hier ook al vele maanden roepen en niet omdat het fintjes kan... wat is het plan B en C als dit Plan A niet werkbaar (b)lijkt. Het zwakke punt van overgewaardeerde "wetenchap" en "techniek"; die niet kan en wil denken in onvoorstelbare onmogelijkheden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197116388
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Confetti het volgende:

[..]

100% dit. Zonder een 'keiharde lockdown' hebben we het al 2 keer voor elkaar gekregen de cijfers ontzettend te laten dalen. Dat laat juist zien dat de bevolking mee wil werken.

Toerisme van/naar buitenland toestaan en dat soort zaken hebben wij 0 invloed op, maar zullen zeker bijdragen.
pi_197116400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

Er zitten zo'n 150 mensen van defensie in Afghanistan ofzo. Daar zit een man of 10 bij die medisch is. Dat lijkt me echt niet het verschil te maken.
Het gaat ook over het opzetten van vaccinatie-locaties, met militaire precisie. De logistiek zijn ze goed in.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 30 december 2020 @ 23:14:54 #119
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197116407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De kans op dergelijke problemen is in ziekenhuizen bijzonder klein. En daarnaast wegen bijwerkingen bij 1 op de 100000 mensen, of wat het ook is, totaal niet op tegen de besmettingsgraad van het virus op dit moment.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197116429
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Het gaat ook over het opzetten van vaccinatie-locaties, met militaire precisie. De logistiek zijn ze goed in.
Zeker, maar dan wil je eerder de technische troepen. Daar hoef je niemand voor uit Afghanistan te halen lijkt me, die zijn hier ook :)
  woensdag 30 december 2020 @ 23:15:40 #121
346939 Janneke141
pi_197116441
quote:

[..]

Ik denk dat festival-bouwers dat ook verbazend goed zouden kunnen.
pi_197116500
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En laten die nou toevallig een gaatje in hun agenda hebben tot 2022.
pi_197116559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef chratnox het volgende:

[..]

En laten die nou toevallig een gaatje in hun agenda hebben tot 2022.
Eerlijk gezegd krijg ik toch liever een gaatje van een militair dan... :{
pi_197116565
quote:

[..]

Klopt, maar dat kan je ook door de evenementenbranche laten doen,
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197116612
Zie je, het Fok!OMT regelt het gewoon wel weer even :P
pi_197116650
quote:

[..]

Hadden die niet al aangeboden te helpen met dat en ook teststraten bouwen geloof ik, maar dat was toch geloof ik afgewezen omdat ze geen hulp nodig hadden? Als ik me goed herinner?
#WeesGeenWhales
pi_197116653
quote:

[..]

Jaarbeurs, Ahoy, RAI, MECC en nog tig locaties staan al bijna een jaar leeg.
pi_197116657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:19 schreef chratnox het volgende:
Zie je, het Fok!OMT regelt het gewoon wel weer even :P
Ja jij niet. Jij moet als voorzitter Hugo vervangen. ;)
pi_197116659
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Hier komt de NAVO om de hoek kijken. Stoppen in Afghanistan kan alleen wanneer de rest van de landen dat ook doet. Daar hebben we ons aan gecommitteerd als Nederland zijnde toen we lid van de NAVO werden.
NAVO?
Sorry. Ze zijn hier nodig. En de defensie woordvoerder gaf NAVO niet als argument. Wel dat de Taliban zich niets aantrekt van dit virus. Dus dat was daar ook heel belangrijk. Moeten we respect voor hebben of zo.
Afghanistan.
Terwijl er hier een noodsituatie in de ziekenhuizen en verpleeghuizen plaatsvindt.

Welke prioriteit zou jij stellen voor defensie?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197116714
Ik snap niet waarom we defensie überhaupt nodig hebben? Waarom konden we dat allang niet zelf, we hadden genoeg tijd?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197116738
quote:

[..]

Defensie wil liever niet gestoord worden in Afghanistan. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197116768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap niet waarom we defensie überhaupt nodig hebben? Waarom konden we dat allang niet zelf, we hadden genoeg tijd?
We hadden 'slechts' 10 maanden voorbereidingstijd.
In 10 maanden bouw je een complete woonwijk.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197116799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja jij niet. Jij moet als voorzitter Hugo vervangen. ;)
Als het even kan bedank ik daarvoor. Ik oefen mijn invloed wel uit vanuit de schaduw :P
  woensdag 30 december 2020 @ 23:22:59 #134
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197116820
Als ik me niet vergis hadden in de laatste twee weken ruim 600 WZC in Nederland één of meer besmettingen. In het verpleeghuis in Vlaanderen dat in het nieuws kwam omdat de Sint het virus (waarschijnlijk) had binnengebracht, zijn inmiddels meer dan 20 bewoners overleden. Voor die mensen is het dus erg dodelijk. De gezondheidsraad adviseerde om die mensen eerst te vaccineren. Het zou me niet verbazen dat er binnen een maand artikels verschijnen over de doden die vallen of gevallen zijn omdat men dat advies niet gevolgd heeft...
are we infinite or am I alone
  woensdag 30 december 2020 @ 23:23:51 #135
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197116872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dan moet je beginnen met vaccineren van mensen die op de IC terecht komen, zoals al heel lang het geval zou zijn.
ook @TheVulture
Mensen die op de IC komen hebben een behandeling nodig wat doorgaans niet tijdig met een vaccin wordt bereikt.
Wat mogelijk wel kan is die Ziekenhuis/IC liggers dan antilichamen toedienen waar - helaas - nog een embargo op ligt omdat de werking daarvan nog niet voldoende is aangetoond.

Wat je mogelijk bedoeld dat mensen die kans lopen om op ene IC te komen, preventief vaccineren zoals dit redelijk goed lijkt te kunnen kan met het Pfizer(en straks Moderna) vaccin.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197116877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Is “gewoon” een coalition of the willing hoor.
zie email 27 oktober
pi_197116878
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Niet inclusief al de bureaucratische rompslomp.
pi_197116893
quote:

[..]

Dat is echt geen rocket science hoor, zet mij daar met 80 man 2 dagen neer en ik heb het opgebouwd, het is niet dat er een raket moet worden gebouwd, je bedenkt gewoon even logische looplijnen en een goede opvang ruimte, vervolgens doe je even een praktijk test om te kijken hoe dat gaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197116941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper

Ik herken echt geen greintje zelfreflectie in het hele artikel. Vooral dat anderen het ook zo slecht doen, en dan tussen neus en lippen door dat Duitsland mobiele vaccinatieunits heeft gebouwd, dus dat zij het daarom snel kunnen doen. Nergens de vraag "Hadden wij dat ook moeten doen?"

Nee, dit is dan het antwoord:
quote:
In Duitsland kan het Pfizer-vaccin wel aan verpleeghuisbewoners worden gegeven, omdat ze daar mobiele vaccinatie-units inzetten.

Volgens Van Vliet hebben de Duitsers "van de nood een deugd gemaakt". "In Duitsland kennen ze geen rijksvaccinatieprogramma zoals Nederland. Prikken haal je op bij de huisarts en de verzekeraar vergoedt. Duitsland zag al snel dat het een aparte organisatie moest opbouwen. Dat hebben ze gedaan met grote plekken, aangevuld met mobiele teams."

Ook Nederland denkt volgens Van Delden na over de inzet van mobiele units, maar hij kan nog niet zeggen op welke termijn dat moet gebeuren.
Schiet mij maar lek.
pi_197116951
Frankrijk:
quote:
France to deploy 100,000 police and gendarmes to stop New Year's Eve parties
Nederland:
quote:
Kabinet waarschuwt nog één keer voor jaarwisseling: blijf alstublieft thuis
:')
pi_197116966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is echt geen rocket science hoor, zet mij daar met 80 man 2 dagen neer en ik heb het opgebouwd, het is niet dat er een raket moet worden gebouwd, je bedenkt gewoon even logische looplijnen en een goede opvang ruimte, vervolgens doe je even een praktijk test om te kijken hoe dat gaat.
Die fysieke locaties bouwen kan ik ook wel inderdaad. Dat is niet zo heel schokkend.

De logistiek met die vaccins zelf is wel wat complexer natuurlijk.
zie email 27 oktober
pi_197116984
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Is “gewoon” een coalition of the willing hoor.
Ja, we kunnen stoppen zonder dat anderen het oké vinden, maar hoe zou het overkomen? Denk niet dat het NL in dank afgenomen zal worden.
pi_197117015
quote:
9s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Confetti het volgende:
Frankrijk:
[..]

Nederland:
[..]

:')
Blij van. Kim Jong Macron praktijken moet je niet willen. Dat Frankrijk is in vele opzichten een halve dictatuur. Echt een heel raar land.
zie email 27 oktober
pi_197117034
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, we kunnen stoppen zonder dat anderen het oké vinden, maar hoe zou het overkomen? Denk niet dat het NL in dank afgenomen zal worden.
Ik denk dat er in dit geval wel begrip voor is.
zie email 27 oktober
pi_197117087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:22 schreef crystal_meth het volgende:
Als ik me niet vergis hadden in de laatste twee weken ruim 600 WZC in Nederland één of meer besmettingen. In het verpleeghuis in Vlaanderen dat in het nieuws kwam omdat de Sint het virus (waarschijnlijk) had binnengebracht, zijn inmiddels meer dan 20 bewoners overleden. Voor die mensen is het dus erg dodelijk. De gezondheidsraad adviseerde om die mensen eerst te vaccineren. Het zou me niet verbazen dat er binnen een maand artikels verschijnen over de doden die vallen of gevallen zijn omdat men dat advies niet gevolgd heeft...
Yep, dat denk ik ook. En we hebben er nu 789 (32,2%) :{
https://coronadashboard.r(...)ijk/verpleeghuiszorg
  woensdag 30 december 2020 @ 23:29:15 #146
346939 Janneke141
pi_197117117
quote:

[..]

Volgens mij is het zelfs voor het "positieve groepsgevoel" (wij doen dit met zijn allen!) een mooi symbool als je een vaccinatiestraat hebt in de Alfatent van Lowlands, ofzo. Of dat de GGD's al het werkloze barpersoneel oproepen om een tweedaagse cursus vaccineren te volgen. Dan heb je het pas echt over "wij doen het met zijn allen!"
pi_197117131
quote:

[..]

Defensie vindt Afghanistan belangrijker. :')
Die missie moesten we niet vergeten. Terwijl de zorgtehuizen hier gewoon sterftehuizen worden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197117132
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper

Ik herken echt geen greintje zelfreflectie in het hele artikel. Vooral dat anderen het ook zo slecht doen, en dan tussen neus en lippen door dat Duitsland mobiele vaccinatieunits heeft gebouwd, dus dat zij het daarom snel kunnen doen. Nergens de vraag "Hadden wij dat ook moeten doen?"

Nee, dit is dan het antwoord:
[..]

Schiet mij maar lek.
Ik noem dat out of the box denken.
Iets waar Duitsland altijd al goed in is geweest.

Wij zijn vooral goed in polderen, werkgroepje hier, projectgroepje daar, fiatgroepje daar, en nog een ander werkgroepje, maar het resultaat uit die werkgroepjes moet in een ander werkgroepje verwerkt worden.
pi_197117140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Blij van. Kim Jong Macron praktijken moet je niet willen. Dat Frankrijk is in vele opzichten een halve dictatuur. Echt een heel raar land.
Je ziet op dit moment wel de daadwerkelijke gezichten van bevolkingsleiders.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat er in dit geval wel begrip voor is.
Dat is waar. Maar we hebben hier momenteel toch wel voldoende militairen die het zouden kunnen? Die 160 man daar gaat echt niet het verschil maken lijkt me.
  woensdag 30 december 2020 @ 23:30:05 #150
14505 OProg
A Life in Music
pi_197117151
quote:

[..]

Ok. FOK-OMT heeft indien geen tegengeluid jou aangewezen om dit te gaan coördineren.

Succes komende weken. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')