The poet and the pendulum past daar nog beter bijquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
Maar van welk deel Pirates of the Carribean is dit de soundtrack?
Klopt, zooo zondequote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit zat Floors stem in 1 van de rollercoasters (dacht VLiegende Hollander) maar mag niet meer, iets met rechten (weet niet precies hoe het zit)
Wat hebben we nou aan vriendelijker. Gitaren en gillende vrouwen willen wequote:
https://www.eftepedia.nl/lemma/De_Vliegende_Hollanderquote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit zat Floors stem in 1 van de rollercoasters (dacht VLiegende Hollander) maar mag niet meer, iets met rechten (weet niet precies hoe het zit)
quote:De vocalen van "Catharina" werden ingezongen door Floor Jansen van de band After Forever. Deze werden echter, om juridische redenen, nog voor de opening vervangen door een nieuwe versie met Martine Grünwald.
Gewoon Echoes en The greatest show on earth in 1 uurtje. Gelijk je uur volquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is idd fijnerOf Greatest Show On Earth natuurlijk. Alleen voel ik me dan wel wat hypocriet omdat ik altijd zo zit te klagen over Echoes.
Niet op deze manier, allebei wat overdreven zoquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan vriendelijker. Gitaren en gillende vrouwen willen we
En dit stukje dus, heeft Tarja nooit gedaanquote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel een heel fijn stukje ofc
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gewoon Echoes en The greatest show on earth in 1 uurtje. Gelijk je uur vol
Letterlijke Eftelingmetal.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.eftepedia.nl/lemma/De_Vliegende_Hollander
[..]
Ook leuk, maar zij (Anette) was live echt slecht).quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef Gretzl het volgende:
M'n faf Nightwish is overduidelijk Amaranth
[ afbeelding ]
Carrots that wonder, never fading, raidi ngquote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef Gretzl het volgende:
M'n faf Nightwish is overduidelijk Amaranth
[ afbeelding ]
Wees maar blij dat GSoE er niet in is gestemd danquote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef Cee het volgende:
Naar de wc geweest, thee gezet, crackers gesmeerd en dit is nog steeds bezig.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef D. het volgende:
[..]
Niet op deze manier, allebei wat overdreven zo
Ik denk dat je ook een rondje om moet gaan lopen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef Cee het volgende:
Naar de wc geweest, thee gezet, crackers gesmeerd en dit is nog steeds bezig.
Hoor dat publiek ook los gaan bij dat stukquote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef Viv het volgende:
[..]
En dit stukje dus, heeft Tarja nooit gedaan
de zang is inderdaad erg moeilijk na te bootsen.quote:
Die vind ik niet zoquote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wees maar blij dat GSoE er niet in is gestemd dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |