The poet and the pendulum past daar nog beter bijquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
Maar van welk deel Pirates of the Carribean is dit de soundtrack?
Klopt, zooo zondequote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit zat Floors stem in 1 van de rollercoasters (dacht VLiegende Hollander) maar mag niet meer, iets met rechten (weet niet precies hoe het zit)
Wat hebben we nou aan vriendelijker. Gitaren en gillende vrouwen willen wequote:
https://www.eftepedia.nl/lemma/De_Vliegende_Hollanderquote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit zat Floors stem in 1 van de rollercoasters (dacht VLiegende Hollander) maar mag niet meer, iets met rechten (weet niet precies hoe het zit)
quote:De vocalen van "Catharina" werden ingezongen door Floor Jansen van de band After Forever. Deze werden echter, om juridische redenen, nog voor de opening vervangen door een nieuwe versie met Martine Grünwald.
Gewoon Echoes en The greatest show on earth in 1 uurtje. Gelijk je uur volquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is idd fijnerOf Greatest Show On Earth natuurlijk. Alleen voel ik me dan wel wat hypocriet omdat ik altijd zo zit te klagen over Echoes.
Niet op deze manier, allebei wat overdreven zoquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan vriendelijker. Gitaren en gillende vrouwen willen we
En dit stukje dus, heeft Tarja nooit gedaanquote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel een heel fijn stukje ofc
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gewoon Echoes en The greatest show on earth in 1 uurtje. Gelijk je uur vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |