SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)![]()
*jaloersquote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cave in TivoliVredenburg bij An Evening With Nick Cave gezien. Eerste rij, liep ie op 15 cm langs me om iemand een knufffel te geven. KippenvelMake love, not war ☮![]()
Wanneer komt er weer eentje? Ik heb ze volgens mij nog maar 1x langs horen komenquote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Na de vleugels van papier maar eens douchen..I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Noir Desir.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef MaJo het volgende:
Had Michel Fugain nou zijn vrouw vermoord? Zoiets stond me bij maar kan het niet vinden. Andere Fransman?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Stromae ook al geweest?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste Franse plaat nu we Ne Me Quitte Pas al hebben gehad?![]()
Stemplaatgenot![]()
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Formidablequote:Op woensdag 30 december 2020 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste Franse plaat nu we Ne Me Quitte Pas al hebben gehad?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
duurt nog ff, maar ja de mooiste nummers staan er toch niet in.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer eentje? Ik heb ze volgens mij nog maar 1x langs horen komenI love music |Ajax forever
Ik geloof dat 6+5[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hier heb ik weinig mee, slaapliedje
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De versie van UB40 zou ook op alle zenders verboden moeten worden. En ik ben nog wel liefhebber van UB40. Deze versie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Iets over het origineel van UB40Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
beter dan het origineel van UB40I love music |Ajax forever
enige moment dat lekekr is is wanneer die kerel z'n muil houdtquote:Op woensdag 30 december 2020 11:42 schreef Zwansen het volgende:
Toch heeft die versie van Paul de Leeuw ook wel iets. Iets lekkerder mee te zingen.
in de jaren 90 was ie wel leuk. Da's al lang lang geledenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ah ok, vreemd dat ik het zo onthouden hebquote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Elvis de Pelvis
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
PiiiieeeuuuuwwwwwUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
positieve aan de UB40 is de vakantieherinnering die ik er bij voelquote:Op woensdag 30 december 2020 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
De versie van UB40 zou ook op alle zenders verboden moeten worden. En ik ben nog wel liefhebber van UB40. Deze versie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Reckonerquote:Op woensdag 30 december 2020 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
duurt nog ff, maar ja de mooiste nummers staan er toch niet in.![]()
Al blijft Street Spirit mijn favoriet, zo heb ik de band leren kennen
Jaaa nog een fanquote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef skysherrif het volgende:
Origineelvan twenty one pilots is nog mooier trouwens![]()
![]()
Niet bepaald een Belle Histoirequote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, vreemd dat ik het zo onthouden heb![]()
wat een kuttijd kwam radiohead vanochtendquote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Reckoner![]()
Al blijft Street Spirit mijn favoriet, zo heb ik de band leren kennen![]()
![]()
Lange Frans komt ongetwijfeld nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste Franse plaat nu we Ne Me Quitte Pas al hebben gehad?![]()
Aan dit nummer in de versie van UB40 of UB40 in het algemeen?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
positieve aan de UB40 is de vakantieherinnering die ik er bij voelMake love, not war ☮![]()
Mijn favoriete nummers staan op Kid A, maar In Rainbows vind ik dan wel weer het beste album.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Reckoner![]()
Al blijft Street Spirit mijn favoriet, zo heb ik de band leren kennenI love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wisten jullie dat Lennon nog maar 3 weken elf is Elvis ?![]()
dit nummer in de UB40 versiequote:Op woensdag 30 december 2020 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aan dit nummer in de versie van UB40 of UB40 in het algemeen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Fake news, Lennon is een jaar of 5 in mijn hoofd!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wisten jullie dat Lennon nog maar 3 weken elf is?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Karma Police en Street Spirit zijn mn favoriet denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Reckoner![]()
Al blijft Street Spirit mijn favoriet, zo heb ik de band leren kennen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zo dan duurt het nog 49 weken voor hij 12 wordt.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wisten jullie dat Lennon nog maar 3 weken elf is?Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is gelukkig bijna uit de lijst verdwenen dankzij de wappie-factorquote:Op woensdag 30 december 2020 11:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lange Frans komt ongetwijfeld nog.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zeker, was ook wel semi-serieus bedoeld, mijn eerdere post. Zou er alsnog niet snel op stemmen omdat ze zoveel geniaal eigen werk hebben, maar goedquote:![]()
![]()
En Street Spirit is ook nachtwerk. Complotquote:Op woensdag 30 december 2020 11:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat een kuttijd kwam radiohead vanochtend![]()
![]()
En dan is Joshua Nolet nog niet eens dood![]()
(al scheelt dat bij momenten niet veel heb ik begrepen)Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zo kun je het ook lezen inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo dan duurt het nog 49 weken voor hij 12 wordt.![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
tienermeisjes festival gekabbel dit."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
de herinnering wel. Nummer werd veel gedraaid in een bar op Corfu destijdsquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Meest overhypte band van NLFor you, there'll be no more crying.
ja ik ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker, was ook wel semi-serieus bedoeld, mijn eerdere post. Zou er alsnog niet snel op stemmen omdat ze zoveel geniaal eigen werk hebben, maar goed![]()
![]()
ook dat tenenkrommende Land van misbaksel?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is gelukkig bijna uit de lijst verdwenen dankzij de wappie-factorSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hij is een van de kandidaten bij Wie is de Mol. Ik ben wel benieuwd, ik vind hem op zich wel leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dan is Joshua Nolet nog niet eens dood![]()
(al scheelt dat bij momenten niet veel heb ik begrepen)Make love, not war ☮![]()
Wat een drol dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ik laat dat momenteel doenquote:
Enige nummer van Chef'special dat enigszins luisterbaar is. Staat wel veel te hoog, plek 1900 was prima geweest.![]()
One in ten en food for thought zijn wel goed hoor.quote:
en die rat in de keuken vind ik ook leuk.I love music |Ajax forever
Nquote:Op woensdag 30 december 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de herinnering wel. Nummer werd veel gedraaid in een bar op Corfu destijdsNou vooruit dan....quote:Op woensdag 30 december 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de herinnering wel. Nummer werd veel gedraaid in een bar op Corfu destijds
Ik heb een tijdje gedated met een dame uit Haarlem die woonde in de straat bij iemand van Chef Special... die bus stond er vaak voor de deur. Toen waren ze nog totaal onbekend trouwens.![]()
![]()
Waarom staat dit hoger dan de armen van Nick Cave?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
hij kon er minder hoog mee reiken.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:49 schreef 4-elements het volgende:
Waarom staat dit hoger dan de armen van Nick Cave?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
heb je hem beklad ?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:49 schreef alpeko het volgende:
Ik heb een tijdje gedated met een dame uit Haarlem die woonde in de straat bij iemand van Chef Special... die bus stond er vaak voor de deur. Toen waren ze nog totaal onbekend trouwens.
[ afbeelding ]![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Waarom staat dit hoopje ellende zo hoog? Man man man ...
Goedemorgen trouwens (nog net), heerlijk 8 uur slaap gepakt, vanavond/vannacht knallen![]()
![]()
deze is voor sommige chefs meer specialquote:Op woensdag 30 december 2020 11:49 schreef 4-elements het volgende:
Waarom staat dit hoger dan de armen van Nick Cave?I love music |Ajax forever
Eindelijk weer Muziek
Niet echt...quote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fake news, Lennon is een jaar of 5 in mijn hoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮![]()
Een van de betere Dire Straits[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn baby is echt stuk, hij ligt al 2,5 uur te tukken. Een baby van 2 maanden, en hij slaapt ook al doorHet is bijna saai
Yup, 600 plaatsen gezakt naar ergens in de 1600quote:Op woensdag 30 december 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook dat tenenkrommende Land van misbaksel?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Veel plezier met Gijs?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veel plezier met Gijs zegt ie
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn baby is echt stuk, hij ligt al 2,5 uur te tukken. Een baby van 2 maanden, en hij slaapt ook al doorHet is bijna saai
![]()
geniet ervan zolang het kan!I love music |Ajax forever
Cover van Shakespeare haalt het hier niet bij.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Evenstar
![]()
Mooie klachtquote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Ik vind dit altijd een van de saaiere Dire Straits
Mijn nichtje van 10 weken sliep vandeweek van 23:20 tot 8:36...quote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef MaJo het volgende:
Mn broer en schoonzus hadden ook zo iets van wtf?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik denk dat als ie weer wakker is en begint te huilen je die saaiheid graag weer terug zou willen hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef MaJo het volgende:
Versie van The Killers vind ik veel mooierquote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de betere Dire StraitsEens.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dit altijd een van de saaiere Dire Straights![]()
kan hier ook niet heel veel mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dit altijd een van de saaiere Dire Straights"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik ben weleens bij dat balkon van Romeo en Julia in Verona geweest.
Komt wel dichtbij zo.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat is echt niet normaal neequote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 10 weken sliep vandeweek van 23:20 tot 8:36...
Mn broer en schoonzus hadden ook zo iets van wtf?Mijn zoon heeft nu 6,5 uur doorgeslapen 's nachts, dat doen ze normaal bij een maand of 4/5. Maar goed, ik klaag niet
#metooquote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Komt wel dichtbij zo.
komt nog dichterbij zo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dire Straits van de eerste 4 albums, altijd goed
"Juliet, when we made love, you used to cry
You said 'I love you like the stars above, I'll love you 'til I die'
There's a place for us, you know the movie song
When you gonna realize it was just that the time was wrong, Juliet?"
I can't do the talk like they talk on the TV
And I can't do a love song like the way it's meant to be
I can't do everything but I'd do anything for you
I can't do anything except be in love with you
And all I do is miss you and the way we used to be
All I do is keep the beat and bad company
All I do is kiss you through the bars of a rhyme
Julie, I'd do the stars with you any time
"Juliet, when we made love you used to cry
You said 'I love you like the stars above, I'll love you 'til I die'
There's a place for us you know the movie song
When you gonna realize it was just that the time was wrong, Juliet?"
And a lovestruck Romeo, he sang the streets of serenade
Laying everybody low with a love song that he made
Finds a convenient streetlight, steps out of the shade
He says something like, "You and me, babe, how about it?
You and me, babe, how about it?"I love music |Ajax forever
Sinds wanneer boeit het in deze reeks van wie het origineel echt isquote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is origineel niet van hem, maar van een Italiaan uit de middeleeuwen.![]()
![]()
Leverde dat nog een mooie scène op, Fred?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weleens bij dat balkon van Romeo en Julia in Verona geweest.![]()
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat als ie weer wakker is en begint te huilen je die saaiheid graag weer terug zou willen hebbenGelukkig huilt hij alleen bij honger (en dan ook HARD) maar is hij verder heel tevreden en lacht veel
Nee hun klaagden ook niet, konden zelf ook weer eens fatsoenlijk slapenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal neeMijn zoon heeft nu 6,5 uur doorgeslapen 's nachts, dat doen ze normaal bij een maand of 4/5. Maar goed, ik klaag niet
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Foto ging net niet goed. Even in de herhaling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮![]()
mijn zoon wordt in de vakantie rond het middaguur wakkerquote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal neeMijn zoon heeft nu 6,5 uur doorgeslapen 's nachts, dat doen ze normaal bij een maand of 4/5. Maar goed, ik klaag niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat schijnt dus niet het echte balkon te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Komt wel dichtbij zo.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
De ene van ons ook, de andere rond 11 uur.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn zoon wordt in de vakantie rond het middaguur wakkerMake love, not war ☮![]()
Samen met nog 100 toeristen in een smal steegje. Een superspreadscene hooguit.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Leverde dat nog een mooie scène op, Fred?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ah dat is fijnquote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptGelukkig huilt hij alleen bij honger (en dan ook HARD) maar is hij verder heel tevreden en lacht veel
Heb zelf eind oktober een nichtje gekregen, die is ook heel rustig en leuk
Jij snaptquote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Zorro het volgende:
Dire Straits van de eerste 4 albums, altijd goed
Al vind ik Brothers in Arms ook nog goed. On every Street is een beetje meh.![]()
Klinkt als hoe ik was in mijn studententijdquote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn zoon wordt in de vakantie rond het middaguur wakker![]()
![]()
Dat snap ik! Ik schrok vooral en checkte of hij nog wel leefdequote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee hun klaagden ook niet, konden zelf ook weer eens fatsoenlijk slapen
pubertijdenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De ene van ons ook, de andere rond 11 uur.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
Foto ging net niet goed. Even in de herhaling:CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Lennon groot voor een vijfjarige
Bijna Engelgenot![]()
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ook goed getraind!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn zoon wordt in de vakantie rond het middaguur wakker26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
deze wordt dan ook bijna 18quote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klinkt als hoe ik was in mijn studententijd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar kolere wat een verschil in gewicht al tussen de 1e keer dat ik er vast had, en vandeweek met de kerst....quote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah dat is fijn
Heb zelf eind oktober een nichtje gekregen, die is ook heel rustig en leuk
Ze groeit goed
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
CuteWat is Lennon groot voor een vijfjarige
I love music |Ajax forever
Nee, maar thuis hebben we geen balkon, dus een kinderhand is snel gevuld.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet het echte balkon te zijn.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zo wat een weelde, er komt me dadelijk een ideaal douche-uurtje aan
Jamemer van S&G in het midden, maar verder na de eerste plaat to aan de laatste helemaal NIKS boeiendsUn dann rettet kein Kavallerie,
Een van de voordelen van pubers. Over de nadelen gaan we het maar niet hebben.quote:Make love, not war ☮![]()
Hij krijgt goed etenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
CuteWat is Lennon groot voor een vijfjarige
![]()
Is @Fred_B er toch weer ingetuindquote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet het echte balkon te zijn.![]()
![]()
Mijne is ook van eind oktober, dat zijn leukerds!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah dat is fijn
Heb zelf eind oktober een nichtje gekregen, die is ook heel rustig en leuk26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Deze![]()
![]()
Het nummer Brothers in Arms is het op 1 na beste Dire Straits nummer, maar het album is mweh.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jij snapt
Al vind ik Brothers in Arms ook nog goed. On every Street is een beetje meh.Un dann rettet kein Kavallerie,
Beste NL Talige nummer
Jaaaaaaa! Stemplaatgenot!![]()
![]()
Murray Walker![]()
LELIJKE KNIP
WILLEKEURIGE BULLSHIT VAN DJS OKEE, MAAR NIET HET LAATSTE COUPLET VAN ROMEO EN JULIET UITZENDEN![]()
![]()
Dat is hem aan te zienquote:
Beter dan Avond natuurlijk
Zo te sterven op het water met je vleugels van papier
Zomaar drijven na 't vliegen in de wolken drijf je hier
Met je kleuren die vervagen zonder zoeken zonder vragen
Eindelijk voor altijd rusten en de bloemen die je kuste
Geuren die je hebt geweten
Alles kan je nu vergeten
Op het water wieg je heen en weer
Zo te sterven op het water met je vleugels van papier
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht
Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later
Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenblaadren wiegen
Maar zo hoog kan ik niet komen
Dus ik vlieg maar in mijn dromen
Altijd ben ik voor het leven op de vlucht
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht
Om te leven dacht ik je zou een vlinder moeten zijn
Om te vliegen heel ver weg van alle leven alle pijn
Maar ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder
Want zelfs vlinders moeten sterven laat ik niet mijn vreugd bederven
Ik kan zonder vliegen leven
Wat zal ik nog langer geven
Om een vlinder die verdronken is in mij
Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verdronken Vlinder weer 115 plekken achteruitschandalig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Twan is in maart 18 geworden, in de week van de lockdown. Dag groot feestquote:![]()
Ik kan helemaal niks met Boudewijn. Vind het een beetje halve kermismuziek altijd.
Vondeling van Ameland vind ik wel mooi overigens."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Deze is beter dan die van Rowwen HezeUn dann rettet kein Kavallerie,
ik verwacht in februari ook niet echt een optie tot een groot feestquote:Op woensdag 30 december 2020 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is in maart 18 geworden, in de week van de lockdown. Dag groot feest![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ZIEDEND!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
LELIJKE KNIP
WILLEKEURIGE BULLSHIT VAN DJS OKEE, MAAR NIET HET LAATSTE COUPLET VAN ROMEO EN JULIET UITZENDEN
(terecht trouwens)![]()
Ik ga alvast een flesje voorbereiden voordat baby wakker wordt met GROTE HONGER. Wellicht tot zo
#48 in de laxus top 500For you, there'll be no more crying.
Dit is wel by far z'n mooiste[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mee eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel by far z'n mooisteDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Kolf zequote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga alvast een flesje voorbereiden voordat baby wakker wordt met GROTE HONGER. Wellicht tot zo
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
we hadden in februari minimaal een groot familiefeest willen geven, zoonlief wordt 18, schoonvader wordt 80.
Corona: helaas joh, jamemr de bammerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, hier kan ik niks mee. Overdrrrrreven gearrrrticuleerrrrr van die tijd is echt niet te doen. Meneer De Nijs had daarrrr ook last van![]()
Nee dat is nog net te vroeg vrees ik. Twan had en zijn verjaardag, zijn slagen voor HAVO en zijn rijbewijs dit jaar. Allemaal feestjes die in het water zijn gevallen, maar we hebben er nog wel wat leuks van proberen te maken.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht in februari ook niet echt een optie tot een groot feestMake love, not war ☮![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga alvast een flesje voorbereiden voordat baby wakker wordt met GROTE HONGER. Wellicht tot zo![]()
Slechts een van de 2 Nederlandstalige nummers in mijn lijst. De ander is Over de muur.
Murray Walker![]()
#106 in de hemelse top 1000quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel by far z'n mooisteI love music |Ajax forever
Helaas herkenbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
we hadden in februari minimaal een groot familiefeest willen geven, zoonlief wordt 18, schoonvader wordt 80.
Corona: helaas joh, jamemr de bammer
376 Engel Rammstein
375 Hoe Het Danst Borsato, v. Buuren, Michelle
374 Whiskey In The Jar Metallica
373 Streets Kensington
372 God Is A DJ Faithless![]()
![]()
371 Brown Eyed Girl Van Morrison![]()
370 Mrs. Robinson Simon & Garfunkel![]()
369 Omarm Bløf![]()
![]()
368 Mamma Mia ABBA STEMLIJST GENOT![]()
![]()
![]()
367 Duurt Te Lang Davina Michelle
366 Layla (Unplugged) Eric Clapton
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
Corona: helaas joh, jamemr de bammerinderdaad erg jammer.
376 Engel Rammstein![]()
![]()
![]()
![]()
375 Hoe Het Danst Borsato, v. Buuren, Michelle![]()
![]()
![]()
![]()
374 Whiskey In The Jar Metallica![]()
![]()
![]()
![]()
373 Streets Kensington![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
369 Omarm Bløf![]()
368 Mamma Mia ABBA![]()
![]()
![]()
![]()
367 Duurt Te Lang Davina Michelle![]()
366 Layla (Unplugged) Eric ClaptonMaar de versie met de pizza keten is beter...
diplomafeestje hebben we zo goed en zo kwaad nog een beetje kunnen vieren, gedeeltelijk buiten (ondanks matig weer)quote:Op woensdag 30 december 2020 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is nog net te vroeg vrees ik. Twan had en zijn verjaardag, zijn slagen voor HAVO en zijn rijbewijs dit jaar. Allemaal feestjes die in het water zijn gevallen, maar we hebben er nog wel wat leuks van proberen te maken.Same shit, different day
SC hopper present![]()
1 echt mooinummer,quote:Op woensdag 30 december 2020 11:58 schreef MTheBassman het volgende:
376 Engel Rammstein
375 Hoe Het Danst Borsato, v. Buuren, Michelle
374 Whiskey In The Jar Metallica
373 Streets Kensington
![]()
369 Omarm Bløf![]()
![]()
368 Mamma Mia ABBA STEMLIJST GENOT![]()
![]()
![]()
367 Duurt Te Lang Davina Michelle
idd even tijd om te douchen en te ontbijten![]()
![]()
376 Engel Rammstein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
369 Omarm Bløf![]()
368 Mamma Mia ABBA![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
De lekkerste van Rammstein imo
Stemplaatgenot“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik ga na Engel eens een broodje halen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
376 Engel Rammstein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
369 Omarm Bløf![]()
368 Mamma Mia ABBA![]()
![]()
![]()
dat staat bij mij over 24 uur op de kalenderquote:Op woensdag 30 december 2020 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Een matig uurtje komt eraan. Ik ga de mix voor de oliebollen maken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben samen met Twan en zijn vader in de stad wat gaan eten (dat kon toen nog). 's Middags zijn alleen de oma's en ooms en tantes even geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
diplomafeestje hebben we zo goed en zo kwaad nog een beetje kunnen vieren, gedeeltelijk buiten (ondanks matig weer)Make love, not war ☮![]()
sinds wanneer is engel van rammstein eigenlijk tot 1 van rammsteins beste geworden, was dat altijd al zo populair in de top2000?![]()
het wordt nu een mengeling van smaak en wansmaak inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef Bugno3 het volgende:
Gezien het komende uur zijn we het hoogtepuntje van de lijst wel weer voorbij.![]()
Ah hier ook! Heb ze nog nooit eerder zelf gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat staat bij mij over 24 uur op de kalender“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ook niet echt het type muziek dat de test der tijd kan overleven. Tekstueel zit het goed in elkaar natuurlijk maar daar blijft het wel bij. Als ik het vergelijk met bijv een Bob Dylan voegt die op het instrumentale vlak wat meer toe.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan helemaal niks met Boudewijn. Vind het een beetje halve kermismuziek altijd.
Vondeling van Ameland vind ik wel mooi overigens.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ik vind de op een na laatste dag altijd de fijnste maar ik denk toch dat het door de jaren heen langzaamaan is opgeschoven naar de twee na laatste dag.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef Bugno3 het volgende:
Gezien het komende uur zijn we het hoogtepuntje van de lijst wel weer voorbij."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Staat er pas sinds vorig jaar in, dit jaar ligt gestegen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef skysherrif het volgende:
sinds wanneer is engel van rammstein eigenlijk tot 1 van rammsteins beste geworden, was dat altijd al zo populair in de top2000?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Uurtje tussen 8 en 9 vanochtend was wel zo’n beetje prime dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het wordt nu een mengeling van smaak en wansmaak inderdaad![]()
Nee pas sinds 2 jr in de lijst vanuit het nietsquote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef skysherrif het volgende:
sinds wanneer is engel van rammstein eigenlijk tot 1 van rammsteins beste geworden, was dat altijd al zo populair in de top2000?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ja toch, vanwaar komt ineens die populariteit voor Engel?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat er pas sinds vorig jaar in, dit jaar ligt gestegen.![]()
Ik heb die hype ook een beetje gemist, mogen van mij wel andere nummers in van hen ipv Engel maar goed, ik klaag niet met een Rammstein noteringquote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef skysherrif het volgende:
sinds wanneer is engel van rammstein eigenlijk tot 1 van rammsteins beste geworden, was dat altijd al zo populair in de top2000?
Ik had dit van de week ook al met Roundabout... acht uur extra, wat doe je ermee? NIKSquote:
En dan lulde Roodbeen vanochtend ook al een intro vol![]()
![]()
Zoals welke?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb die hype ook een beetje gemist, mogen van mij wel andere nummers in van hen ipv Engel maar goed, ik klaag niet met een Rammstein notering“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Vorig jaar nieuw, maar had wmb niet gehoevenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef skysherrif het volgende:
sinds wanneer is engel van rammstein eigenlijk tot 1 van rammsteins beste geworden, was dat altijd al zo populair in de top2000?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar Faithless, S&G en van Morisson maken het uur wel weer overleefbaar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mein Teil, mein herz brennt vind ik wel tofquote:
Maar engel is ook leuk, stuk leuker dan Du Hast allemaal iig, dat mag er van mij uit![]()
![]()
Ja en op 373 en 367 nog een keer....quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ah nice, John Cage op 375."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ich Will, Links 2 3 4, Mein Herz Brennt, Feuer Frei om een paar te noemenquote:
Maar goed das mijn persoonlijke voorkeur."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die kledingkeuzes van Carmen Verheul vind ik soms fascinerendOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Evenstar
![]()
Nog één uur voor Ghost Love Score genot.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Of In a Gadda da Vida van Iron Butterflyquote:Op woensdag 30 december 2020 12:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik had dit van de week ook al met Roundabout... acht uur extra, wat doe je ermee? NIKS
En dan lulde Roodbeen vanochtend ook al een intro vol
Murray Walker![]()
Nee, en dat merk je aan de snelheid van de topicsquote:
Oeh ja die zijn ook zeker fijn, voor mij ook wel top 2000 waardig.quote:Op woensdag 30 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2586459/9/25#p197088142]woensdag 30 december 2020 12:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mein Teil, mein herz brennt vind ik wel tof
Maar engel is ook leuk, stuk leuker dan Du Hast allemaal iig, dat mag er van mij uit
En Du hast heeft Frans Bauer voor mij verpest.. ik kan er alleen dat bije hoofd van Frans nog maar bij zien“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Vind t wel zo rustigquote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en dat merk je aan de snelheid van de topicsHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Evenstar
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Seeman, in de versie van Apocalyptica met Nina Hagen![]()
![]()
• Du Riechst so gutquote:
• Seemann
• Ich Will
• Ohne Dich"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
ja die is ook mooi, seeman van hen, die versie ken ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Seeman, in de versie van Apocalyptica met Nina Hagen![]()
![]()
Close to the Edgequote:Op woensdag 30 december 2020 12:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Of In a Gadda da Vida van Iron Butterfly
Don't Let Me Be Misunderstood
Tubular Bells
En dan wel 11 minuten Eros Ramazotti. Keuzes zijn gemaakt.![]()
Gewoon een nummer dat zoooooo vaak gedraaid is, ook vaak door collegas op werk (die verder helemaal niets met dit soort muziek hebben) dat het best ee irritant nummer gaat wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh ja die zijn ook zeker fijn, voor mij ook wel top 2000 waardig.
En Du hast heeft Frans Bauer voor mij verpest.. ik kan er alleen dat bije hoofd van Frans nog maar bij zien![]()
Evenstar
![]()
Ik kan even niet op de naam komen, maar dat ene liedje van Rammstein waar hij met een chick zingt, zowel Engelse als Duitse versie. Die is ook lekker hoor.![]()
Stirb nicht fur michquote:Op woensdag 30 december 2020 12:06 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan even niet op de naam komen, maar dat ene liedje van Rammstein waar hij met een chick zingt, zowel Engelse als Duitse versie. Die is ook lekker hoor."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oja Seemann gingen ze pp rubberbootje publiek in.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
• Du Riechst so gut
• Seemann
• Ich Will
• Ohne Dich
En op Ich will stemde ik tevergeefs“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
en ik ga maar niet de frans bauer versie opzoeken want dan wordt het helemaal erg jaquote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En Du hast heeft Frans Bauer voor mij verpest.. ik kan er alleen dat bije hoofd van Frans nog maar bij zien![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En Du hast heeft Frans Bauer voor mij verpest.. ik kan er alleen dat bije hoofd van Frans nog maar bij zienquote:Op woensdag 30 december 2020 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ich Will, Links 2 3 4, Mein Herz Brennt, Feuer Frei om een paar te noemen
Maar goed das mijn persoonlijke voorkeur."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ken deze nietquote:
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Radio alvast harder gezet
Zo lekker met de, iets te grote, hond op schoot Top 2000 luisteren
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
eigenlijk best verbazingwekkend dat taylor swift er maar 1x instaat op 1900 maar dat geheel tussendoor![]()
![]()
![]()
Ik dacht even aan Moskau. Deze ken ik dan weer niet.quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Sorry maar dit had wmb niet gehoeven
Wer zu lebzeit gut auf erden
Wird nach dem tod ein Engel werden
DEUTSCH GENOTTT“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
had exile eigenlijk wel verwacht ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef skysherrif het volgende:
eigenlijk best verbazingwekkend dat taylor swift er maar 1x instaat op 1900 maar dat geheel tussendoorOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
eens, als ik aan mn favoriete Rammstein nummers denk denk ik niet bepaald aan deze.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry maar dit had wmb niet gehoeven"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Dat mis ik nu wel een beetje (3 weken geleden, heb ik de mijne moeten laten inslapenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef PzKpfw het volgende:
Zo lekker met de, iets te grote, hond op schoot Top 2000 luisteren![]()
![]()
)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik vind Rammstein sowieso niet zo heel leuk, maar deze is wel de minste in de lijst. De andere liedjes van ze kan ik wel goed hebben op zich.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Overigens een veelvoorkomende theologische misconceptie, mensen kunnen geen engelen wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef Poppejans het volgende:
Wer zu lebzeit gut auf erden
Wird nach dem tod ein Engel werden
DEUTSCH GENOTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bahquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Don Henley toevallig?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Dode mensen op zoom genot ... man man man
Nee, ik hou al op"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Don Henley toevallig?
Nee, ik hou al op
Was jij diegene die 3 dagen nadacht over kaartjes voor Paul vorig jaar?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:10 schreef Isorden het volgende:
Hopen dat t concert komend jaar wel door kan gaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gooi jezelf zo op zoom om 13:00quote:Op woensdag 30 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Dode mensen op zoom genot ... man man man“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Nee, was daar vrij snel uit....quote:Op woensdag 30 december 2020 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was jij diegene die 3 dagen nadacht over kaartjes voor Paul vorig jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
de Leeuw?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was jij diegene die 3 dagen nadacht over kaartjes voor Paul vorig jaar?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gott weiß, ich will kein Engel sein“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik denk kaartjes voor die Paul die niet kaartquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik vond die kat net wel grappigquote:Op woensdag 30 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Dode mensen op zoom genot ... man man man![]()
![]()
Ik stem altijd op Du Hast, maar deze is ook fijn. Hun concert in 2009/2010 in Gelredome staat echt in mijn top 3 van beste concerten ever![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Horen in de top 100. Zo rond 40-45.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Misschien me volgend jaar meer in Rammstein verdiepen.
Vind dit toch wel leuk hahaThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: