SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hopelijk wint MvG gewoon. Anders krijg je een enorme kut finale met zenuwpezen die er nog nooit hebben gestaan. Dat zal een finale worden met 88 gemiddeldquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:38 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk houdt Cullen dit vol, mooi voor de wedstrijd
@El-Stinho lees nu ook gewoon mee maar wil even lekker dwars doen. Laat hem maar even. Morgenvroeg weer WOENSDAG uit het pillendoosje nuttigen en hij is morgenmiddag weer de oudequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
Stel dat Cullen met 2-0 in sets voor komt te staan, hoe lang zou het dan duren voor @:El-Stinho hier weer even komt buurten?
Cullen vraagt waar hij op staatquote:
Ik ben momenteel aan het selecteren wat ik op Oudejaarsavond ga eten van de plaatselijke Shalom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:el-stinho lees nu ook gewoon mee maar wil even lekker dwars doen. Laat hem maar even. Morgenvroeg weer WOENSDAG uit het pillendoosje nuttigen en hij is morgenmiddag weer de oude
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:39 schreef Tagliano het volgende:
Dit is gewoon de leg van MvG, al dat gedrama gelijk
Ik ga oudejaarsavond heerlijk om uurtje of 2200 naar bed. Heurlik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het selecteren wat ik op Oudejaarsavond ga eten van de plaatselijke Shalom.
Overigens moet ik morgenmiddag medicijnen ophalen bij de apotheek haha.
Ik ook haha.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het selecteren wat ik op Oudejaarsavond ga eten van de plaatselijke Shalom.
Overigens moet ik morgenmiddag medicijnen ophalen bij de apotheek haha.
dit is al minstens de vierde keer dat ie de mist in gaat dit WK. Wat heeft Bevins dan misdaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef bechirti het volgende:
Je vraagt Bray toch niet om te rekenen
Ik kreeg ook de hele tijd appjes van mijn apotheek met dergelijke aanbiedingen, heel vreemd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook haha.
Mijn apotheek heeft nu een oud en nieuw actie, 3 gram voor 100 euro
Niet populair genoegquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is al minstens de vierde keer dat ie de mist in gaat dit WK. Wat heeft Bevins dan misdaan?
Was het wel de schuld van Russ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:41 schreef borisz het volgende:
Russ Bray zal voor straf een hoger geluid moeten produceren.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook haha.
Netjes.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook haha.
Mijn apotheek is gesloten wegens privé omstandighedenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook haha.
w0t?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen gooit weer boven zijn niveau. Je verwacht het niet
China hustlequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_patent_application/
@:Wereldgozer vindt dit leuk.
Dat had ik bij Queen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
U2 is echt de enige band waarvan ik als kind al wist dat ze pure aids waren.
Mijn apotheek is een Christelijke organisatie voor kinderactiviteiten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn apotheek is gesloten wegens privé omstandigheden
Ik wist als kind zijnde (haha) dat Queen, ACDC, Guns Roses enzovoorts puur genot is/zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
U2 is echt de enige band waarvan ik als kind al wist dat ze pure aids waren.
Cullen blijft een choker op de dubbelsquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen stop eens. Mvg wordt gesloopt.
Mike moet gewoon zijn niveau gaan halen joh, die gooit nu 93quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen stop eens. Mvg wordt gesloopt.
Gelukkig voor mij is daar geen knopje voor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als zeer groot Queen fan moet ik dit disliken ouwe reus, maar ieder zijn smaak allen.
Njah. Mijn ouders hadden vooral een hekel aan queen. Die gingen veel van die Stonesconcerten af en blijkbaar moest je toch een beetje kiezen tussen die tweequote:
Wij gaan het echt nooit eens worden over veel dingenquote:
Die van Jelle K.?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dafne stuurt zo wel een Snapchat waar ze aan een bruine lul ligt te zuigen @:de_boswachter
Je mag echt hopen dat MvG wint voor het verloop van het toernooi anders krijg je echt een kut finale qua niveau.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Poefbank het volgende:
Het wordt pas echt leuk wanneer Cullen begint dat ie kan winnen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Poefbank het volgende:
Het wordt pas echt leuk wanneer Cullen begint dat ie kan winnen.
Ah komt wel goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je mag echt hopen dat MvG wint voor het verloop van het toernooi anders krijg je echt een kut finale qua niveau.
En zelf rekenen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, dit was natuurlijk een verstrekkende, van Russ Bray. Maar kom op zeg, gelul verder. Hij moet die dubbel 3´s gewoon gooien.
Die Belg zit er nog in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je mag echt hopen dat MvG wint voor het verloop van het toernooi anders krijg je echt een kut finale qua niveau.
Ja nog nooit WK finale gehaald allen. Kan mij voorstellen dat je daar behoorlijk zenuwachtig van gaat worden en zwaar onder je kunnen staat te gooien. Dat zien we namelijk wel vaker.quote:
Precies daarom MvG aub.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:51 schreef LordVoldermort het volgende:
En ronde hierna weer kansloos eruit. Je weet het nu al.
Nee dan krijg je een finale met 80-88 gemiddeld donder op.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Als MvG en Price eruit gaan, hebben we dan een heerlijk toernooi of niet
KOEKOEKquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Even JJ op z'n plaats gezet.
boeiendquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dan krijg je een finale met 80-88 gemiddeld donder op.
Jij gaat genoemd wordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Niet door Cullen. Dan Dimitri maar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Dirk hebben we nog ouwe reus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet door Cullen. Dan Dimitri maar.
Aftellen naar de rectificage.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Donderdag shoarma schotel met patat.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Daar is helemaal niets mis mee. En daarna aan de oliebollen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Donderdag shoarma schotel met patat.
Altijd tegen hemquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Bizar altijd, dat die gasten ineens 100+ gooien tegen Van Gerwen. Die gast gooit eens in de 15 potten 100+ en meestal ietsje boven de 90.
Politiequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
Grote politieactie in Haagse Isingstraat: één aanhouding
https://www.omroepwest.nl(...)traat-een-aanhouding
GENOT.
Laakkwartier, tokkiebuurtquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Steek een mes in het vlees van een hagenees!quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Leuk betje wel. Kut Unitedquote:
The Freezequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Poefbank het volgende:
Wat is trouwens de bijnaam geworden van ons Danny niks noppert nada?
Blijft gewoon Knoppiequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Poefbank het volgende:
Dick Detectivequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Poefbank het volgende:
Tempo mvg is ook wel lekker voor hemquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Bizar altijd, dat die gasten ineens 100+ gooien tegen Van Gerwen. Die gast gooit eens in de 15 potten 100+ en meestal ietsje boven de 90.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Maijer probeert echt alles naar MVG toe te praten.
Het mooie aan MvG is dat hij niet gaat vertragen etc etc. Speelt gewoon darts, geen trucjes genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef bechirti het volgende:
[..]
Tempo mvg is ook wel lekker voor hem
The Freeze.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Poefbank het volgende:
Gaat hem de titel kosten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het mooie aan MvG is dat hij niet gaat vertragen etc etc. Speelt gewoon darts, geen trucjes genot.
Domme juichen is een truckje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het mooie aan MvG is dat hij niet gaat vertragen etc etc. Speelt gewoon darts, geen trucjes genot.
Vrouwtjes zijn daar dol op. Mijn vrouw zet er altijd een asbak op als we visite hebben of een schaaltje met komkommersquote:
Eensch wel, maar als MvG gaat vertragen is dat ook in zijn eigen nadeel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou hij bij Daphne ook zo snel zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch wel, maar als MvG gaat vertragen is dat ook in zijn eigen nadeel.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Maijer probeert echt alles naar MVG toe te praten.
Ik vaak wel. Flights eraf tikken wanneer je je darts uit het bord haalt genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch wel, maar als MvG gaat vertragen is dat ook in zijn eigen nadeel.
Ik snap echt niet dat RTL dit maar door laat gaanquote:
Doet VdV. Zijn vrienden he.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou hij bij Daphne ook zo snel zijn?
MaijerGOATquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat RTL dit maar door laat gaan
Er zijn toch wel betere presentatoren te vinden?
We moeten het nieuwe jaar maar eens zonder Marcel beginnen. En dat kan op allerlei manieren, Edgar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedere willekeurige presentator is beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die schijnen bij de NOS ook lastig te vinden zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jiskefetgoden. Die Koch is wel een enge deugcunt geworden trouwens, eng eng eng.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We moeten het nieuwe jaar maar eens zonder Marcel beginnen. En dat kan op allerlei manieren, Edgar.
Saaie presentatoren heb je bij de NOS al, denken ze.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op zijn bek slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jiskefetgoden. Die Koch is wel een enge deugcunt geworden trouwens, eng eng eng.
171 op je kin.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Nu loopt de T19 voor Cullen.
ERG MOOI.
Ja hahaha dat is behoorlijk gay ofniej hahahah.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker potje dit hoor, je zal dit maar missen hahaaha.
Stijfje inmiddels?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op deze manier word ik fan van Cullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |