Hij kan ook mijn amandelstaaf tegen zijn huig aan krijgen. Gewoon.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een abo nemen en Danny door de winter helpen.
Potjes waar MvG veel tegenstanders krijgt zijn echt genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze discussie is er in WLR ook al eens geweest ja.
Hey poepiequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kan ook mijn amandelstaaf tegen zijn huig aan krijgen. Gewoon.
Ik kijk niet maat. Ik zit even wat te lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi onlo, blijf je kijken?
Ik ben nog maar halverwege mijn stout.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef borisz het volgende:
Nog één biertje. De Quadrupel van de Delftse Stadsbrouwerij.
Dit klinkt zeer goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef borisz het volgende:
Nog één biertje. De Quadrupel van de Delftse Stadsbrouwerij.
Flikker op met dat geschooi om geld. Werken voor je geld Danny! Danny OnlyFans genot?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey poepie
Doe effe normaal joh gek
Het boek van Ruttegod?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk niet maat. Ik zit even wat te lezen.
Jammer makker. MvG is FELHEID, heeft GIF en toont GRETIGHEID.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk niet maat. Ik zit even wat te lezen.
Als je daar wel voor betaalt zal ik het achter de schermen even besprekenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker op met dat geschooi om geld. Werken voor je geld Danny! Danny OnlyFans genot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |