SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Niet zeuren je was er vanmiddag al niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Dit duurde echt veel en veel te lang weer
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:12 schreef Monolith het volgende:
Alles aan dat stuk stront blijft tenenkrommend.
Ook jij zou haar doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
Wat een afzichtelijk pakje heeft Geraldine Kemper aan.
Kan allemaal uit ouwe reus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
Oh tering ik had niet eens door dat zij dat was johquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
Duitsers op kampquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Duutser moet maar een tijdje op trainingskamp hahaha
Ei dit de reit tings on de reit momunts.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:12 schreef Monolith het volgende:
Het Engels van MvG blijft tenenkrommend.
Dat kan gewoon uitquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
Pics?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Klaargekomen net. Dat was ouderwets chokenRatata kan echt niet tegen de druk.
Die Mof wel dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Clemens had ook wel zo mogen tjoken tegen Wrightquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Searle is een zeer sympathieke man.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clemens had ook wel zo mogen tjoken tegen Wright
Maar ben tevree met Ratajski in de kwartfinale. Zolang hij maar wint van de smerige Sjurl
Zonder middagsessies geen Maan meer?quote:
Zijn die vriendjes van elkaar?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet @:Koffieplanter hier al van?
Als er geen besmettingen geregistreerd meer kunnen worden, kunnen net zo goed de kroegen openquote:
Dat denk ik ook maar ik vind hem gewoon heel viesquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Searle is een zeer sympathieke man.
Ik juich voor Searle. Lekkere speler man. En nu hopelijk weer een gala voorstelling van mvg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ben tevree met Ratajski in de kwartfinale. Zolang hij maar wint van de smerige Sjurl
Corona is een hoax?!quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je nog in deze walgelijke hoax gelooft zitten er sowieso wat draadjes bij je los
Ik kijk toch liever naar het tempo en niveautje van Surl op dit momentquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje haar joh.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ik vind hem gewoon heel vies
Van de kringloop?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zo net een fikse scheet gelaten in mijn nieuwe bankstel.
50/50 kans of ie gelijk had natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand voorspelde dat Ratata die laatste leg in 11 darts zou pakken
@De_Kraam vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Hij scheurt zijn enkelbanden, zijn kruisbanden en hij hep een hernia.
Ik vermaak me uitstekendquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Ondanks corona is dit een leuk WK
Het is een prima WK.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Zeah zekahquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
nou ja met 16 gemiste matchdarts is er van dat voordeel weinig meer over.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft diegene die begonnen is ook voordeel gehad van het bullen?
Als je allebei zoveel metsdarts krijgt boeit het denk ik ook geen reet meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft diegene die begonnen is ook voordeel gehad van het bullen?
Zeker vanaf de 3e ronde echt genotquote:
Toch 3 ekstra pijlenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je allebei zoveel metsdarts krijgt boeit het denk ik ook geen reet meer
Eens, tot nu toe een zeer vermakelijk toernooiquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Ja en ondanks de brexit en ondanks het weer en ondanks de Euro en ondanks de Rabobank ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Het was toch echt Aubergenius met de 11 dart leg met 7 keer triple 19.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Triple 19 is een gevaarlijk wapen van mvg!
Finales zijn over het algemeen, helaas, niet zo leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Qua schema en wedstrijden is het tot dusver een uitstekend WK, maar ik hoop vooral dat het weer leuk blijft vanaf de kwartfinale. Dat was de afgelopen twee jaar het grote probleem (met name twee jaar terug).
In Volendam kan het doorgaan allenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Mail verzonden allen @:Wereldgozer
Ik was eigenlijk helemaal niet van plan te kijken maar dit topic helpt me er doorheenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, tot nu toe een zeer vermakelijk toernooi
Zeeland ook genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Volendam kan het doorgaan allen
1 huishouden genot
Hij was er al eerderquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha daar ben je weer. @:el-stinho is weer weg hoor, de stomme jongen.
Ook na die sneer van Stijn?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij was er al eerder
Zit jij wel op te letten
Zonde, want er speelt zo een Nederlanderquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha daar ben je weer. @:el-stinho is weer weg hoor, de stomme jongen.
De glibberaars zijn de mannen die beter kunnen. En geen middelmatige spelers meer. Prima dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Qua schema en wedstrijden is het tot dusver een uitstekend WK, maar ik hoop vooral dat het weer leuk blijft vanaf de kwartfinale. Dat was de afgelopen twee jaar het grote probleem (met name twee jaar terug).
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zonde, want er speelt zo een Nederlander
Stukje gluurwand allen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Stel 50tigers zoeken orale bi/bistel.
Worden graag heerlijk gepijpt en gebeft, en wie weet wil zei meer daarna.
Ben je een rustige biman geen haantje of macho , dan laat je kunsten us zien in de achterste ruimte bij gluurwand of ronde bed.
Daar hangen we vaak rond , zei naakt vaak.
FOK maakt geen kans allen.
Nee neequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
naar
NAAR
@:ggmm @:onlogisch kijk deze vlegel
Doe niet zo primitief.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
naar
NAAR
Ohquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee nee
Hier doen wij niet aan in DRT
MvG-Price zou wel leuk kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Finales zijn over het algemeen, helaas, niet zo leuk.
Zeiquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Stel 50tigers zoeken orale bi/bistel.
Worden graag heerlijk gepijpt en gebeft, en wie weet wil zei meer daarna.
Ben je een rustige biman geen haantje of macho , dan laat je kunsten us zien in de achterste ruimte bij gluurwand of ronde bed.
Daar hangen we vaak rond , zei naakt vaak.
FOK maakt geen kans allen.
Aan Aspinall hebben we overigens wel een mooie speler overgehouden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit jaar zijn er gelukkig ook geen schema’s waar een waardeloos stuk vreten ‘per ongeluk’ de kwartfinale/halve finale kan halen. Vorig jaar had je dat wel met Labanauskas, het jaar ervoor met Joyce, Dolan èn Aspinall, dat was een flopshow.
Lekker 69 op de bar met de buurmanquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
The Tranny Night
Elke tweede donderdag van de maand vindt u in parenclub Mystique een groot, spraakmakend travestiefeest.
@:de_boswachter wil jij je met mij verkleden ouwe homo
Daisy Taylor zou jij rakenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker 69 op de bar met de buurman
Stalin klaart het wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Polen ontsnapt, dat gebeurde niet zo vaak bij de Duitsers.
Gratis drank koekoekquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker 69 op de bar met de buurman
Valt in Polen ook niet echt meequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
Hij spreekt waarschijnlijk beter Duits
Eigenlijk alleen gemist bij de partijen van Lim.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik mis het publiek dus niet echt, wat ik wel had verwacht.
Evans toch ook welquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen gemist bij de partijen van Lim.
Wat jij zegt idd. Sowieso mensen die denken dat stuken simpel werk isquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ga een beetje inhoudelijk lopen doen ArjanZet er gewoon een tolk bij, dit is een slimme kerel.
Aan Dolan ook. Sterker dan ooit. Ik zie hem nog wel top-20 halen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan Aspinall hebben we overigens wel een mooie speler overgehouden.
Ik vind hem eigenlijk ook wel leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
@:el-stinho kan van deze stuntelende Poolse mongool genieten. Onbegrijpelijk.
Best of both worldsquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooi vrouwtje met een piemel.
Ratajski is een lieve jongenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
@:el-stinho kan van deze stuntelende Poolse mongool genieten. Onbegrijpelijk.
Chisnall-VDB en dan de winnaar tegen MvG is toch genot man, ik snap Stinho nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:el-stinho ik weet dat je aan het blowen bent maar hoop toch wel dat vGerwen dit wint, zeker als Dimitri het redt morgen. Dan krijg je een heerlijke kwartfinale
Hoe KAN dit?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
'' even deze man verslaan ''
Zo man gun je toch een upset.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Bij Dolan is het nog af te vragen in hoeverre dat WK zijn comeback heeft gekickstart. Hij heeft ook ontzettend veel getraind en lijkt nu pas door te hebben hoe goed ie kan zijn. Blijf wel fan van hem, zeker nu ie niet meer zo traag gooit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan Dolan ook. Sterker dan ooit. Ik zie hem nog wel top-20 halen.
Ik vind het wel interessant om te observerenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Chisnall-VDB en dan de winnaar tegen MvG is toch genot man, ik snap Stinho niet
@Fushia2quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie blowt hier wel eens dan? En wie dagelijks?
DRT dankt Keukenconcurrent!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Hoe snel is deze wedstrijd voorbij? Zet hier je geld in!23:12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker dwars. Lekker gek doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom boycot Stijn mvg nou weer?
Er zullen wel weer een paar Spaanse mongolen tegen een bal trappen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom boycot Stijn mvg nou weer?
104,45quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Gok hier het gemiddelde van MVG;
Ik zeg 102,54
101,69quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
Cullen gooit wel vaker 100+ dus het zou mij niet verbazen allen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Cullen boven zijn niveau gaat gooien
Zijn expected gemiddelde is 103.71quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
Deze discussie is er in WLR ook al eens geweest ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te observeren
Stinho is haast zo anti vlaggetjes als de vlaggetjes voor de Nederlanders zijn
Doe je dan niet precies hetzelfde
140,45quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
97,53quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
Doping is geen sport.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze discussie is er in WLR ook al eens geweest ja.
106.66quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
40,45quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
Oh ja WLR kom ik niet zoveelquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
107,18quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
Jammer zeg, het is daar ook altijd erg gezellig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja WLR kom ik niet zoveel
Dat is me door de jaren eigenlijk steeds minder gaan boeien
Famous last wordsquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja WLR kom ik niet zoveel
Dat is me door de jaren eigenlijk steeds minder gaan boeien
103.77quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zeg 102,54
Oh ik bedoelde meer het wielrennen zelf hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer zeg, het is daar ook altijd erg gezellig.
Verder volg ik ook niet alles hoor, maar het is altijd wel goed terug te lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde meer het wielrennen zelf hoor
Zo'n grote ronde wil ik echt goed kunnen volgen, klassiekers probeer ik wel te volgen maar hm
Chisnall-vGerwen is niks, Chizzy heeft echt een fobie voor MvG. Maar vdB-MvG is heerlijk. Ben dit jaar een stuk meer voor van Gerwen geworden omdat ie gewoon iets minder goed was dit jaar. Ik vind het echt leuk om hem weer nu zo te zien schroeien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Chisnall-VDB en dan de winnaar tegen MvG is toch genot man, ik snap Stinho niet
Doe gewoon even normaal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
naar
NAAR
Hij kan ook mijn amandelstaaf tegen zijn huig aan krijgen. Gewoon.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een abo nemen en Danny door de winter helpen.
Potjes waar MvG veel tegenstanders krijgt zijn echt genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hey poepiequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kan ook mijn amandelstaaf tegen zijn huig aan krijgen. Gewoon.
Ik kijk niet maat. Ik zit even wat te lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi onlo, blijf je kijken?
Ik ben nog maar halverwege mijn stout.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef borisz het volgende:
Nog één biertje. De Quadrupel van de Delftse Stadsbrouwerij.
Dit klinkt zeer goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef borisz het volgende:
Nog één biertje. De Quadrupel van de Delftse Stadsbrouwerij.
Flikker op met dat geschooi om geld. Werken voor je geld Danny! Danny OnlyFans genot?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey poepie
Doe effe normaal joh gek
Het boek van Ruttegod?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk niet maat. Ik zit even wat te lezen.
Jammer makker. MvG is FELHEID, heeft GIF en toont GRETIGHEID.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk niet maat. Ik zit even wat te lezen.
Als je daar wel voor betaalt zal ik het achter de schermen even besprekenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker op met dat geschooi om geld. Werken voor je geld Danny! Danny OnlyFans genot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |