Duitsers op kampquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Duutser moet maar een tijdje op trainingskamp hahaha
Ei dit de reit tings on de reit momunts.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:12 schreef Monolith het volgende:
Het Engels van MvG blijft tenenkrommend.
Dat kan gewoon uitquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
Wat een afzichtelijk pakje heeft Geraldine Kemper aan.
Pics?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Klaargekomen net. Dat was ouderwets chokenRatata kan echt niet tegen de druk.
Die Mof wel dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Clemens had ook wel zo mogen tjoken tegen Wrightquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Searle is een zeer sympathieke man.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clemens had ook wel zo mogen tjoken tegen Wright
Maar ben tevree met Ratajski in de kwartfinale. Zolang hij maar wint van de smerige Sjurl
Zonder middagsessies geen Maan meer?quote:
Zijn die vriendjes van elkaar?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet @:Koffieplanter hier al van?
Als er geen besmettingen geregistreerd meer kunnen worden, kunnen net zo goed de kroegen openquote:
Dat denk ik ook maar ik vind hem gewoon heel viesquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Searle is een zeer sympathieke man.
Ik juich voor Searle. Lekkere speler man. En nu hopelijk weer een gala voorstelling van mvg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ben tevree met Ratajski in de kwartfinale. Zolang hij maar wint van de smerige Sjurl
Corona is een hoax?!quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je nog in deze walgelijke hoax gelooft zitten er sowieso wat draadjes bij je los
Ik kijk toch liever naar het tempo en niveautje van Surl op dit momentquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje haar joh.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ik vind hem gewoon heel vies
Van de kringloop?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zo net een fikse scheet gelaten in mijn nieuwe bankstel.
50/50 kans of ie gelijk had natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand voorspelde dat Ratata die laatste leg in 11 darts zou pakken
@De_Kraam vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Hij scheurt zijn enkelbanden, zijn kruisbanden en hij hep een hernia.
Ik vermaak me uitstekendquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Ondanks corona is dit een leuk WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |