quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zonde, want er speelt zo een Nederlander
Stukje gluurwand allen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Stel 50tigers zoeken orale bi/bistel.
Worden graag heerlijk gepijpt en gebeft, en wie weet wil zei meer daarna.
Ben je een rustige biman geen haantje of macho , dan laat je kunsten us zien in de achterste ruimte bij gluurwand of ronde bed.
Daar hangen we vaak rond , zei naakt vaak.
FOK maakt geen kans allen.
Nee neequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
naar
NAAR
@:ggmm @:onlogisch kijk deze vlegel
Doe niet zo primitief.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
naar
NAAR
@:ggmm @:onlogisch kijk deze vlegel
Ohquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee nee
Hier doen wij niet aan in DRT
MvG-Price zou wel leuk kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Finales zijn over het algemeen, helaas, niet zo leuk.
Zeiquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Stel 50tigers zoeken orale bi/bistel.
Worden graag heerlijk gepijpt en gebeft, en wie weet wil zei meer daarna.
Ben je een rustige biman geen haantje of macho , dan laat je kunsten us zien in de achterste ruimte bij gluurwand of ronde bed.
Daar hangen we vaak rond , zei naakt vaak.
FOK maakt geen kans allen.
Aan Aspinall hebben we overigens wel een mooie speler overgehouden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit jaar zijn er gelukkig ook geen schema’s waar een waardeloos stuk vreten ‘per ongeluk’ de kwartfinale/halve finale kan halen. Vorig jaar had je dat wel met Labanauskas, het jaar ervoor met Joyce, Dolan èn Aspinall, dat was een flopshow.
Lekker 69 op de bar met de buurmanquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
The Tranny Night
Elke tweede donderdag van de maand vindt u in parenclub Mystique een groot, spraakmakend travestiefeest.
@:de_boswachter wil jij je met mij verkleden ouwe homo
Daisy Taylor zou jij rakenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker 69 op de bar met de buurman
Stalin klaart het wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Polen ontsnapt, dat gebeurde niet zo vaak bij de Duitsers.
Gratis drank koekoekquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker 69 op de bar met de buurman
Valt in Polen ook niet echt meequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
Hij spreekt waarschijnlijk beter Duits
Eigenlijk alleen gemist bij de partijen van Lim.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik mis het publiek dus niet echt, wat ik wel had verwacht.
Evans toch ook welquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen gemist bij de partijen van Lim.
Wat jij zegt idd. Sowieso mensen die denken dat stuken simpel werk isquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ga een beetje inhoudelijk lopen doen ArjanZet er gewoon een tolk bij, dit is een slimme kerel.
Aan Dolan ook. Sterker dan ooit. Ik zie hem nog wel top-20 halen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan Aspinall hebben we overigens wel een mooie speler overgehouden.
Ik vind hem eigenlijk ook wel leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
@:el-stinho kan van deze stuntelende Poolse mongool genieten. Onbegrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |