Ja en ondanks de brexit en ondanks het weer en ondanks de Euro en ondanks de Rabobank ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Ondanks corona is dit een leuk WK
Het was toch echt Aubergenius met de 11 dart leg met 7 keer triple 19.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Triple 19 is een gevaarlijk wapen van mvg!
Finales zijn over het algemeen, helaas, niet zo leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Qua schema en wedstrijden is het tot dusver een uitstekend WK, maar ik hoop vooral dat het weer leuk blijft vanaf de kwartfinale. Dat was de afgelopen twee jaar het grote probleem (met name twee jaar terug).
In Volendam kan het doorgaan allenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Mail verzonden allen @:Wereldgozer
Ik was eigenlijk helemaal niet van plan te kijken maar dit topic helpt me er doorheenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, tot nu toe een zeer vermakelijk toernooi
Zeeland ook genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Volendam kan het doorgaan allen
1 huishouden genot
Hij was er al eerderquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha daar ben je weer. @:el-stinho is weer weg hoor, de stomme jongen.
Ook na die sneer van Stijn?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij was er al eerder
Zit jij wel op te letten
Zonde, want er speelt zo een Nederlanderquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha daar ben je weer. @:el-stinho is weer weg hoor, de stomme jongen.
De glibberaars zijn de mannen die beter kunnen. En geen middelmatige spelers meer. Prima dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Qua schema en wedstrijden is het tot dusver een uitstekend WK, maar ik hoop vooral dat het weer leuk blijft vanaf de kwartfinale. Dat was de afgelopen twee jaar het grote probleem (met name twee jaar terug).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |