Cullen blijft een choker op de dubbelsquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen stop eens. Mvg wordt gesloopt.
Mike moet gewoon zijn niveau gaan halen joh, die gooit nu 93quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Cullen stop eens. Mvg wordt gesloopt.
Gelukkig voor mij is daar geen knopje voor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als zeer groot Queen fan moet ik dit disliken ouwe reus, maar ieder zijn smaak allen.
Njah. Mijn ouders hadden vooral een hekel aan queen. Die gingen veel van die Stonesconcerten af en blijkbaar moest je toch een beetje kiezen tussen die tweequote:
Wij gaan het echt nooit eens worden over veel dingenquote:
Die van Jelle K.?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dafne stuurt zo wel een Snapchat waar ze aan een bruine lul ligt te zuigen @:de_boswachter
Je mag echt hopen dat MvG wint voor het verloop van het toernooi anders krijg je echt een kut finale qua niveau.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Poefbank het volgende:
Het wordt pas echt leuk wanneer Cullen begint dat ie kan winnen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Poefbank het volgende:
Het wordt pas echt leuk wanneer Cullen begint dat ie kan winnen.
Ah komt wel goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je mag echt hopen dat MvG wint voor het verloop van het toernooi anders krijg je echt een kut finale qua niveau.
En zelf rekenen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, dit was natuurlijk een verstrekkende, van Russ Bray. Maar kom op zeg, gelul verder. Hij moet die dubbel 3´s gewoon gooien.
Die Belg zit er nog in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je mag echt hopen dat MvG wint voor het verloop van het toernooi anders krijg je echt een kut finale qua niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |