Het mooie aan MvG is dat hij niet gaat vertragen etc etc. Speelt gewoon darts, geen trucjes genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef bechirti het volgende:
[..]
Tempo mvg is ook wel lekker voor hem
The Freeze.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Poefbank het volgende:
Wat is trouwens de bijnaam geworden van ons Danny niks noppert nada?
Gaat hem de titel kosten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het mooie aan MvG is dat hij niet gaat vertragen etc etc. Speelt gewoon darts, geen trucjes genot.
Domme juichen is een truckje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het mooie aan MvG is dat hij niet gaat vertragen etc etc. Speelt gewoon darts, geen trucjes genot.
Vrouwtjes zijn daar dol op. Mijn vrouw zet er altijd een asbak op als we visite hebben of een schaaltje met komkommersquote:
Eensch wel, maar als MvG gaat vertragen is dat ook in zijn eigen nadeel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou hij bij Daphne ook zo snel zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch wel, maar als MvG gaat vertragen is dat ook in zijn eigen nadeel.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Maijer probeert echt alles naar MVG toe te praten.
Ik vaak wel. Flights eraf tikken wanneer je je darts uit het bord haalt genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch wel, maar als MvG gaat vertragen is dat ook in zijn eigen nadeel.
Ik snap echt niet dat RTL dit maar door laat gaanquote:
Doet VdV. Zijn vrienden he.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou hij bij Daphne ook zo snel zijn?
MaijerGOATquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat RTL dit maar door laat gaan
Er zijn toch wel betere presentatoren te vinden?
We moeten het nieuwe jaar maar eens zonder Marcel beginnen. En dat kan op allerlei manieren, Edgar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedere willekeurige presentator is beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die schijnen bij de NOS ook lastig te vinden zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jiskefetgoden. Die Koch is wel een enge deugcunt geworden trouwens, eng eng eng.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We moeten het nieuwe jaar maar eens zonder Marcel beginnen. En dat kan op allerlei manieren, Edgar.
Saaie presentatoren heb je bij de NOS al, denken ze.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |