Ik ga oudejaarsavond heerlijk om uurtje of 2200 naar bed. Heurlik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het selecteren wat ik op Oudejaarsavond ga eten van de plaatselijke Shalom.
Overigens moet ik morgenmiddag medicijnen ophalen bij de apotheek haha.
Ik ook haha.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het selecteren wat ik op Oudejaarsavond ga eten van de plaatselijke Shalom.
Overigens moet ik morgenmiddag medicijnen ophalen bij de apotheek haha.
dit is al minstens de vierde keer dat ie de mist in gaat dit WK. Wat heeft Bevins dan misdaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef bechirti het volgende:
Je vraagt Bray toch niet om te rekenen
Ik kreeg ook de hele tijd appjes van mijn apotheek met dergelijke aanbiedingen, heel vreemd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook haha.
Mijn apotheek heeft nu een oud en nieuw actie, 3 gram voor 100 euro
Niet populair genoegquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is al minstens de vierde keer dat ie de mist in gaat dit WK. Wat heeft Bevins dan misdaan?
Was het wel de schuld van Russ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:41 schreef borisz het volgende:
Russ Bray zal voor straf een hoger geluid moeten produceren.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook haha.
Mijn apotheek heeft nu een oud en nieuw actie, 3 gram voor 100 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |