SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
I was walking down the street![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
I saw 4 faces
One mad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou dit gaat dan tenminste nog een beetje omhoog
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, Dreadlock Holiday![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
I DON'T LIKE REAGGAE, I LOVE IT!For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Fapje gemaakt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
I love it![]()
I DON"T LIKE CRICKET
Althans dat heb ik jarenlang gedacht
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ik hou niet van reggae[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ah ja in de Vereeniging toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
Zou nog naar een optreden van 10CC gaan in Nijmegen dit jaar. Hopelijk komend jaar dan..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ook niet, terwijl mijn grootvader nog umpire is geweest en mijn oom bijna landskampioenquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
I said you've got be joking man
It was a present from me mother![]()
![]()
Ook echt maar drie noteringen. Jammer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Yes, best een intieme zaal voor zo’n grote bandquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja in de Vereeniging toch?![]()
Zingt ie dat niet dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
I DON"T LIKE CRICKET
Althans dat heb ik jarenlang gedacht![]()
![]()
Ik geloof dat ik 10CC[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
You better understand that you're alooooooone![]()
![]()
@Isorden oh sorry het leek even op mn scherm alsof ik LAPO had, sorry voor de beschudliging
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dreadlock Holiday
Jammin'!Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
dit is mijn favoriete 10cc plaat trouwens
I don't like reggae no no
I love it![]()
![]()
Ja allemaal bejaarden natuurlijk. Zowel band als publiekquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Yes, best een intieme zaal voor zo’n grote bandHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Van jou kan ik dat wel hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef MTheBassman het volgende:
@:Isorden oh sorry het leek even op mn scherm alsof ik LAPO had, sorry voor de beschudliging
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nee schijnbaar gaat het om reggaequote:
_____
Nummer verveelt nooitWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
Pina ColadaUn dann rettet kein Kavallerie,
She said I got it
You want it![]()
![]()
![]()
Rupert!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Liever melodramatisch I'm Not in Lovequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef MTheBassman het volgende:
dit is mijn favoriete 10cc plaat trouwens
_____
ook gebast op de middelbare, leuk nummer
Don't like Jamaica![]()
I love her![]()
"Would you like something harder?"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
was walkin' down the streetquote:
Concentratin' on truckin' right
I heard a dark voice beside of me
And I looked round in a state of fright
I saw four faces, one mad
A brother from the gutter
They looked me up and down a bit
And turned to each other
I say
I don't like cricket (Oh no!)
I love it
I don't like cricket (No no!)
I love it
Don't you walk through my words
You got to show some respect
'Cause you ain't heard me out yet
Well he looked down at my silver chain
He said "I'll give you one dollar"
I said you've got to be jokin' man
It was a present from me mother
He said "I like it, I want it
I'll take it off your hands
And you'll be sorry you crossed me
You'd better understand that you're alone
A long way from home
And I say
I don't like reggae (No no!)
I love it (Eh!)
I don't like reggae (No!)
I love it (Eh!)
Don't you cramp me style
Don't you queer me pitch
'Cause you ain't heard me out yet
I hurried back to the swimming pool
Sinkin' pina colada
I heard a dark voice beside me say
"Would you like something harder?"
She said, "I've got it, you want it
My harvest is the best
And if you try it, you'll like it
And wallow in a Dreadlock Holiday"
And I say
Don't like Jamaica (Oh no!)
I love her (Eh!)
Don't like Jamaica (Oh no!)
I love her (Oh yeah!)
Don't you walk through her words
You got to show some respect
Don't you walk through her words
'Cause you ain't heard her out yet
I don't like cricket (Oh no!)
I love it (Dreadlock Holiday)
I don't like reggae (Oh no!)
I love it (Dreadlock Holiday)
Don't like Jamaica (Eh!)
I love her (Dreadlock Holiday)![]()
Dreadlock holiday![]()
Doe mij een toppertje en een breezer ananas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En dat nummer is origineel van Enrique in regenjasquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen I'm Mandy, Fly Me , helaas"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En een dubbele whiskey bij?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje en een breezer ananas.![]()
dubbele whisky bij, ouwe reus?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje en een breezer ananas."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Andere reffreindingdeel ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Duidelijke Pfizer bonusquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is dan ook gewoon topquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Wat een mooie eensgezindheid over dit nummer hier![]()
Het enige wat ik van cricket weet is dat ze veel pauzes hebben."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:quote:FOK! stelt ook nooit teleur hequote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Die gaat Giel vannacht twee uur lang draaien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En een dubbele whiskey bij?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oke, ik kan nu even rustig gaan eten toch?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit versta jij toch nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef essnhills het volgende:
Oke, ik kan nu even rustig gaan eten toch?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Is Giel al telaat gekomenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gaat Giel vannacht twee uur lang draaien.![]()
En dat ze tussendoor veel zuipenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef TLC het volgende:
Het enige wat ik van cricket weet is dat ze veel pauzes hebben.
-XOXO-![]()
Oh toch welquote:dan lag het dus niet aan mij
_____
de neten, t jeukt me nu alWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat nummer is beter dan 60% van wat er morgen gedraaid gaat worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gaat Giel vannacht twee uur lang draaien.![]()
Emmily is wel de enige DJ die een Limburgs lied goed kan laten klinken.
Maar ik trap er niet in."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Uitgebreid zelfs.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef essnhills het volgende:
Oke, ik kan nu even rustig gaan eten toch?![]()
Kan iemand even zeggen als Pink Floyd begint
Dit is een mooi liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even zeggen als Pink Floyd begintMake love, not war ☮![]()
Ah, zonder suiker!quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor liefhebbers van Pina Colada
Dan kan ik 'm ook weleens proberen![]()
![]()
Vind r n beetje saai laatste dagen tbh voor dit tijdslot. Kak een beetje inquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ik trap er niet in.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Jammer dat dat weer zon 0% ding is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor liefhebbers van Pina Colada
Ik kan daar nooit aan wennen, dat suikerloze gedoe.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ik trap er niet in.![]()
![]()
Zo slecht is dit niet jongonsFor you, there'll be no more crying.
Trap er zeker niet inquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ik trap er niet in.![]()
even stemplaat going to a run opzetten, vanmiddag nog gemist."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Welke taal is dit?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
https://www.nu.nl/achterk(...)etzelfde-nummer.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat nummer is beter dan 60% van wat er morgen gedraaid gaat worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ik trap er niet in.
-XOXO-![]()
Vlaaisquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mooi bijkomend voordeelquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zonder suiker!
Dan kan ik 'm ook weleens proberen
Make love, not war ☮![]()
Gelukkig in de auto gehoordquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
even stemplaat going to a run opzetten, vanmiddag nog gemist.![]()
![]()
Er is op gestemdquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hierna eerst je nog even door Chef Special heenbijten en daarna genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even zeggen als Pink Floyd begint"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik zie het nu op dit plaatje staan, maar ik had het niet geproefd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer dat dat weer zon 0% ding is.
Ik kan daar nooit aan wennen, dat suikerloze gedoe.Make love, not war ☮![]()
Gewoon nepduits dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LImburgs uit de regio VenloOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Waar komen ze vandaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb liever Rowwen Heze...That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Deze vraag plus antwoordcombi heb ik nou ook al 20 keer gezienquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Willen jullie meer of minder Neten?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En op Lex Uiting, das ook vervelendquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Praktisch heel Venlo stemt hierop.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Lex Uitingquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En op Lex Uiting, das ook vervelend![]()
![]()
![]()
![]()
Limburg : Chantal Janzen, Huub Stapel, ik, en Tom Dumoulin
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die vind ik erger dan deze. Deze is best wel mooiquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En op Lex Uiting, das ook vervelend![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:47 schreef TLC het volgende:
Limburg : Chantal Janzen, Huub Stapel, ik, en Tom Dumoulin![]()
Met vijf mailadressen de man waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Praktisch heel Venlo stemt hierop."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nee, daar komen ze juist niet uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lottum, Nabij Venray/Venlo![]()
Ik zie een trend van een lichte arrogantie (behalve bij jou natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:47 schreef TLC het volgende:
Limburg : Chantal Janzen, Huub Stapel, ik, en Tom Dumoulin).
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zou Geert hier ook op stemmenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Praktisch heel Venlo stemt hierop.![]()
Even!quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even zeggen als Pink Floyd begint![]()
Op dieet?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dit jaar geen fris/sapjes met toegevoegde suikers gehad
En geen whiskeyMake love, not war ☮![]()
Dat is blijkbaar een uitdrukking in de regio.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, daar komen ze juist niet uit.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Tijd om een veerooster rond Limburg te plaatsenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:47 schreef TLC het volgende:
Limburg : Chantal Janzen, Huub Stapel, ik, en Tom Dumoulin
-XOXO-![]()
Deze vind ik kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Emmely is een gek meisjequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
Festivalband nummer 1 zegt ze
Hardop gelachenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
BaggerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Johnny?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
For you, there'll be no more crying.
Leuke nummer 1925 of zo"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
zo, Going to A run was even kippenvel.
Nu deze aids weer."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
![]()
Dit is beterFor you, there'll be no more crying.
Ze hebben best nog een paar geinige liedjes maar deze is echt vreselijkquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Begin van het jaar intermittent fasting gedaan, nu let ik gewoon op![]()
Make love, not war ☮![]()
De Emmer met Krabben slaat toe zie ik haha. Te Internationaal voor jullie smaak?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
dronk ik best vaak in mn eerdere studentenjaren, vond het het enige decent tequila bier.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het woord kut valt bovengemiddeld veel hier momenteel. Niet ten onrechte trouwens.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Te hoog.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom stijgt dit trouwens bijna 100 plekken?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heb mijn geluid hier niet eens voor aangezet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat zou ik nu met liefde in mijn oren spuiten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Kopiko het volgende:
Een soort PUR-schuim, meer is het niet.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
iets met nederland en smakeloosquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Waarom stijgt dit trouwens bijna 100 plekken?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Corona.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Waarom stijgt dit trouwens bijna 100 plekken?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er hebben meer mensen op gestemd dan vorig jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Waarom stijgt dit trouwens bijna 100 plekken?![]()
ik zal een keer lul zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Het woord kut valt bovengemiddeld veel hier momenteel. Niet ten onrechte trouwens.![]()
VUURWERK
BEL GRAPPERHAUS|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen idee, verkeerd soort verjonging denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Waarom stijgt dit trouwens bijna 100 plekken?![]()
![]()
Maakt het numer hierna dan wel nog meer genot."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou ik nu met liefde in mijn oren spuiten.![]()
![]()
Wat is dit nou weer joh
_____
Misschien deed ie dit op een leeg Pinkpop terrein[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Great Gig In The Sky![]()
_____
Pink Floyd
Ohhhhhhhhh genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, nou je het zegt!quote:
Het volume mag weer hard
_____
Hello I am from the Nederlands, i luv joe very very musquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef Cee het volgende:
Oh ja dit is die gast die continu Engels tegen het Nederlands publiek praat.![]()
The Gig-genot. In een keer de boel eruitgooien en klaar ermee.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dit nummer kan ik perfect meezingen als het warm water opeens wegvalt onder de doucheWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Groot PF fan maar heb hier dan weer minder mee![]()
Wel beter dan dat kut nummer van netFor you, there'll be no more crying.
Ik vind dit prachtigquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef laxus13 het volgende:
Wel beter dan dat kut nummer van net![]()
![]()
Niet zoals de dame in French Kiss van Li'l Louis, dat dan wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef Cee het volgende:
Dit is toch dat gebrabbel met die climax reikende vrouw aan het eind?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit is misschien wel mijn favoriet van PF, gewoon omdat het zo’n speciaal nummer is.
En ik ben niet zo van dat eindeloze gepiel in hun grootste hits.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
quote:
dit is toch wel even kippenvel van hier tot tokyo
Lijkt op Child in Time dus jij vindt t kutquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef Cee het volgende:
Dit is toch dat gebrabbel met die climax reikende vrouw aan het eind?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar daar is niet bar veel voor nodig, hé?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef laxus13 het volgende:
Wel beter dan dat kut nummer van net
Wel waardeloos dat het niet het hele album integraal is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind dit prachtigquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef laxus13 het volgende:
Wel beter dan dat kut nummer van net
Echoes bijvoorbeeld, duurt te lang. Begin is schitterendquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
Dit is misschien wel mijn favoriet van PF, gewoon omdat het zo’n speciaal nummer is.
En ik ben niet zo van dat eindeloze gepiel in hun grootste hits.![]()
en terugquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
dit is toch wel even kippenvel van hier tot tokyo"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Heulll weiningquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar daar is niet bar veel voor nodig, hé?For you, there'll be no more crying.
Helemaalquote:
De onwetendheidquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Echoes bijvoorbeeld, duurt te lang.
Ha ha ha
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat waren toen vooral pillen die het hem deden...quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Paar jaar geleden stond dit wel precies boven het nummer dat op het album ervoor staat, Time. Heb je toch een beetje het gevoel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wel waardeloos dat het niet het hele album integraal is."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wil jij niet zo gruwelijk vloeken?quote:
Hasj coke en pillen...jalalalalalalalquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat waren toen vooral pillen die het hem deden...![]()
Pink floyd is stoned ook gewoon vet chill hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pink Floyd moet je dan ook met paddo's luisteren![]()
Welke vind je dan hun beste?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]nee hoor, is mijn mening. En PF is mijn ultieme band. Maar ik vind Echoes te lang duren
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Gewoon nuchter ook hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pink Floyd moet je dan ook met paddo's luisteren
_____
Over de rat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wiet doet mij niet zoveelquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pink floyd is stoned ook gewoon vet chill hoor![]()
-XOXO-![]()
Je mag het te lang vinden, maar eindeloos gepiel schaar ik onder teveel van hetzelfde deuntje. Echoes is dat absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]nee hoor, is mijn mening. En PF is mijn ultieme band. Maar ik vind Echoes te lang duren
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ciske?quote:For you, there'll be no more crying.
Beetje de Karl Noten van de VSWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik vind het zelf heel chillquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wiet doet mij niet zoveel
Reis verquote:
drink wijn
denk na|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |