Maar komt ook wel omdat Rutte dit soort dingen goed kan.quote:Op maandag 28 december 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik had het heel erg met die eerste speech van Rutte in maart. Dat maakte op mij veel meer indruk en gaf me veel meer het gevoel van het hebben van een 'leider' dan die toespraak van de koning die een paar dagen later (?) erachteraan kwam. Toen dacht ik echt van, o ja, de koning hebben we ook nog, nou boeit me geen hol wat die man nog zegt.
AOIquote:Op maandag 28 december 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar komt ook wel omdat Rutte dit soort dingen goed kan.
Je zult toch maar een Baudet als premier hebben. Ik denk in zo'n geval dat we de koning als leider meer zouden gaan waarderen bij dit soort dingen.
Ik had nog niet genoeg naar onderen gescrolld, maar wist gewoon dat je dit ging zeggenquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had nog niet genoeg naar onderen gescrolld, maar wist gewoon dat je dit ging zeggen
De specifieke MOL FOK!poule vind je in MOL iigquote:
Oeh deze ook weer ff joinenquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:42 schreef Arizona het volgende:
Huul'n weer. Maar nu maar een klein beetje. Wat snifjes. Geen klaterende waterval.
Begrafenisliedje van een dierbare
Oooh sterktequote:Op maandag 28 december 2020 18:42 schreef Arizona het volgende:
Huul'n weer. Maar nu maar een klein beetje. Wat snifjes. Geen klaterende waterval.
Begrafenisliedje van een dierbare
We zijn al met z'n tweeënquote:
Ooh sterkte, wat rot dat je dit mee moet maken met je vaderquote:Op maandag 28 december 2020 18:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Oooh sterkte
Ik kan al ruim een half jaar geen enkel liedje in mineur meer horen want daar word ik verdrietig van en ik moet binnen 1 seconde aan m'n terminale vader denken die ik niet wil missen![]()
Maakt niet uit of het een liefdesliedje is met een irrelevante songtekst, als het in mineur is geschreven vind ik het triest klinken en doet het me aan verdrietige dingen denken
Thanksquote:Op maandag 28 december 2020 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooh sterkte, wat rot dat je dit mee moet maken met je vaderHopelijk is hij nog lang bij jullie en kunnen jullie nog mooie herinneringen maken
![]()
Haha ja de vorige poule was rond de sollicitatieperiode van @H_T, @Momo en @Cyan9 dus was toen hot topic hier, en ik wist geen leukere naam nuquote:Op maandag 28 december 2020 18:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zag heten ook dattie "Wie is de mod?" heet net als mijn feedbacktopic
![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 18:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Oooh sterkte
Ik kan al ruim een half jaar geen enkel liedje in mineur meer horen want daar word ik verdrietig van en ik moet binnen 1 seconde aan m'n terminale vader denken die ik niet wil missen![]()
Maakt niet uit of het een liefdesliedje is met een irrelevante songtekst, als het in mineur is geschreven vind ik het triest klinken en doet het me aan verdrietige dingen denken
Hier gewoon niet anders dan andersquote:Op maandag 28 december 2020 18:44 schreef Moira het volgende:
Hoe was jullie coronakerst trouwens?
Ik heb 1e kerstdag met m'n 'oude gezin' kunnen vieren (vader+moeder+zus, zonder aanhang) en 2e kerstdag een eenzame vriend geadopteerd
oh ik dacht dat het een typo was maar mooie referentie zoquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja de vorige poule was rond de sollicitatieperiode van @:H_T, @:Momo en @:cyan9 dus was toen hot topic hier, en ik wist geen leukere naam nu![]()
Grote kans om te winnen!quote:
Die van mij moet even wachten, want mobiel is leeg en ik ben de oplader kwijtquote:
Mooi liedje ja, dit!quote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
Moonlight Shadow
Ik vind To France van hun nog mooier maar die staat er natuurlijk weer niet in, ondanks mijn stem
Sterkte!quote:Op maandag 28 december 2020 18:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Oooh sterkte
Oh scheelt dan ook wel dat het iig niet echt anders dan anders voeltquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier gewoon niet anders dan andersMet ouders en broer gewoon thuis. Wij gaan echt nooit ergens anders heen, want geen opa's en oma's meer, en ook geen ooms/tantes/neven/nichten waar we heel erg close contact mee hebben. En broer en ik allebei geen aanhang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |