En de media gaat groots uitpakken.quote:Op maandag 28 december 2020 19:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te kort om daarover al conclusies te trekken? Zelfs in de trials waren er in de placebogroepen niet HEEL veel mensen die in de observatieperiode besmet raakten.
Let wel, ik zeg niet dat de vaccins niet werken, maar alleen dat je niet verbaasd moet zijn als die verhalen toch komen. Geen van die vaccins garandeert ook 100% bescherming.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te kort om daarover al conclusies te trekken? Zelfs in de trials waren er in de placebogroepen niet HEEL veel mensen die in de observatieperiode besmet raakten.
Let wel, ik zeg niet dat de vaccins niet werken, maar alleen dat je niet verbaasd moet zijn als die verhalen toch komen. Geen van die vaccins garandeert ook 100% bescherming.
ja goed bezig om nu te reizen.....en natuurlijk gaat iedereen in quarantaine bij thuiskomst !quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef Gunner het volgende:
Lekker druk in de diverse skigebieden zie ik op het nieuws. . Eerste levensbehoefte of zijn ze gewoon eigenwijs. Of bede.
Deels wel mee eens hoor, maar er zijn ook nog mensen met langdurig klachten na corona. Ik weet niet hoe groot die groep is overigens. Maar als dat maar weinig is dan is het vind ik wel acceptabel om langzaam weer te openen. Maar dan moeten echt heel veel ouderen en kwetsbaren gevaccineerd zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik zie dit echt niet. Wanneer ouderen en kwetsbaren zijn gevaccineerd dan kunnen alle restricties van tafel, 99% buiten die groep ontwikkeld nauwelijks klachten! Het lijkt of ze niet terug naar normaal willen, ze vinden telkens wel wat nieuws om de maatregelen langer te rekken.
Het gaat om de zorg toch? Wanneer die ouderen gevaccineerd zijn is die druk gewoon weg. Dit is geen ebola dat mensen zomaar neervallen en jonge mensen massaal het loodje leggen.
Eigenwijs, maar je kan het die Oostenrijkers en Zwitsers ook niet kwalijk nemen. Toerisme is toch een belangrijke inkomstenbron in die gebieden.quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef Gunner het volgende:
Lekker druk in de diverse skigebieden zie ik op het nieuws. . Eerste levensbehoefte of zijn ze gewoon eigenwijs. Of bede.
Ik heb niemand zien skiën in het item. Zelfs geen feestende Engelsen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef Gunner het volgende:
Klanten in de horeca zijn ook een belangrijke inkomsten bron...quote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Eigenwijs, maar je kan het die Oostenrijkers en Zwitsers ook niet kwalijk nemen. Toerisme is toch een belangrijke inkomstenbron in die gebieden.
Oekraïne zeiden ze letterlijk dat ze niets om de pandemie gaven. Daar was het gewoon druk.quote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb niemand zien skiën in het item. Zelfs geen feestende Engelsen.
Weigeren moet mogen, staat in onze grondwet.quote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
6 maanden koekkoek. Mogen ze hier ook doen is het gauw over met de gekkies die het weigeren
Die groep is vrij klein, maar wordt uiteraard erg groot uitgemeten in de sensatie media.quote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deels wel mee eens hoor, maar er zijn ook nog mensen met langdurig klachten na corona. Ik weet niet hoe groot die groep is overigens. Maar als dat maar weinig is dan is het vind ik wel acceptabel om langzaam weer te openen. Maar dan moeten echt heel veel ouderen en kwetsbaren gevaccineerd zijn.
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 28 december 2020 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderzoeksresultaten zien er goed uit, en dit is na 1 dosis vaccin.
Que?quote:Op maandag 28 december 2020 19:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Weigeren moet mogen, staat in onze grondwet.
Klopt en hier heeft de regering ervoor gekozen de horeca te sluiten en te compenseren. Zolang de Zwitserse en Oostenrijkse regeringen de skigebieden niet sluiten zal je dit houden. Is gewoon een centenkwestie voor die regeringen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Klanten in de horeca zijn ook een belangrijke inkomsten bron...
Ik ken niemand die ooit is gaan skiën in Oekraïne.quote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oekraïne zeiden ze letterlijk dat ze niets om de pandemie gaven. Daar was het gewoon druk.
Deels lijkt dit - men blijft meer of minder besmettelijk - technisch uitlegbaar.quote:Op maandag 28 december 2020 19:05 schreef capricia het volgende:
Wat is dit??
JUST IN - WHO: No evidence yet that vaccines will prevent #COVID19 infections and therefore stop the transmission of the virus.
— Disclose.tv ð¨ (@disclosetv) December 28, 2020
Het is in elk geval niet onwaar, maar ik heb wel het idee dat er nogal wat informatie ontbreekt. Het is een interview uit de Volkskrant van afgelopen zaterdag volgens mij. Of anders vanmorgen.quote:
we gaan keihard inlopen !!quote:
Ik had RTL Nieuws toevallig ook opstaan en wat Gunner zei is gewoon juist en jij praat zelf onzin.quote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ken niemand die ooit is gaan skiën in Oekraïne.
Echt niemand.
Dit item ging over de Alpen.. waar de media je graag wil laten geloven dat het er heel druk is, maar daar geen enkel bewijs van laat zien.
En dan kom jij melden dat het er weer lekker druk is.
Dan ben je gewoon fake news aan het verspreiden.
Ging er vanmorgen over in dit topic idd, ik vond de opmerkingen van GGD GHOR beetje misplaatst.quote:Op maandag 28 december 2020 20:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet onwaar, maar ik heb wel het idee dat er nogal wat informatie ontbreekt. Het is een interview uit de Volkskrant van afgelopen zaterdag volgens mij. Of anders vanmorgen.
Kern van het verhaal van de geïnterviewde: als we de mensen die de vaccins moeten zetten over de kop werken dan zijn we nog verder van huis. Het rekensommetje uit je tweet komt letterlijk uit de Volkskrant, maar ik heb het idee dat dat maar over een klein deel van de vaccinatiecapaciteit gaat.
Zo gaan we die Britten, met hun miljoen vaccinaties per week vanaf januari*, wel inhalen, ja.quote:
dit word een steeds grotere shitshow.......quote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo gaan we die Britten, met hun miljoen vaccinaties per week vanaf januari*, wel inhalen, ja.
*dat zijn ze althans van plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |