Denk je dat Bill Withers oudjaarsochtend kan halen? Of is dat te hoog?quote:
Whahaha, en lopen ze er ook uitgebreid mee te pochen ook. Heel bijzonderquote:Op maandag 28 december 2020 15:12 schreef Evenstar het volgende:
Dan kappen ze Iron Butterfly af, maar krijgen wij wel 10 minuten lang dit gepingel te horen.
Nee top.
Als je deze hoort is de plaat echt verpestquote:
Fysiek sowieso niet.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat Bill Withers oudjaarsochtend kan halen? Of is dat te hoog?
Als deze 745 plus heeft geloof ik daar wel in.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje het laatste dat ik mijn vriendin toevertrouwde voordat we uit elkaar gingen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar dit zijn wel 11 hele lange minuten, dit had ook prima in 3 minuten gekund
Is ie er zo slecht aan toe qua gezondheid dan?quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bedankt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je deze hoort is de plaat echt verpest
Alie is geweest.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als deze 745 plus heeft geloof ik daar wel in.
Wat denk je van de boeren? Zo giga is de daling nou ook weer niet als ze nog niet zijn geweest. En die nieuwe notering heb ik ook nog niet gehoord
Ik hoorde eerst Germany, totdat mensen hier daar ben ik zeidenquote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje het laatste dat ik mijn vriendin toevertrouwde voordat we uit elkaar gingen.
Hij zingt toch gewoon bladerdeeg, bladerdeeg?quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar die nieuwe boerennotering nog niet. en De Boer dat is de keerl ook nog niet natuurlijkquote:
Nu hoor ik het steedsquote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we die wel voor oudjaarsdag gehoord hebben hoor. Deurdonderen wel op oudjaarsochtend. Oerend Hard er in de buurt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar die nieuwe boerennotering nog niet. en De Boer dat is de keerl ook nog niet natuurlijk
Wil jij stoppen met goeie muziek voor mij te verpestenquote:
Kutquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zingt toch gewoon bladerdeeg, bladerdeeg?
geheel toevallig kwam ik vorig jaar online op FOK en hoorde dit nummer als het eerst. Daar ben ikquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Oh godver. You magnificent bastard.
Neeee kap nouquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gotverquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond de Grieken daar erg onvriendelijk en de stad tegenvallen. In Rome was het zo anders.quote:Op maandag 28 december 2020 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Athene moet ik nog eens heen, net als Boedapest
+1quote:Op maandag 28 december 2020 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Athene moet ik nog eens heen, net als Boedapest
Zou me dan nog tegenvallen qua daling. Blijkbaar toch nog een hoop boerenstemmen weten vast te houden danquote:Op maandag 28 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we die wel voor oudjaarsdag gehoord hebben hoor. Deurdonderen wel op oudjaarsochtend. Oerend Hard er in de buurt.
Doris?quote:Op maandag 28 december 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is in ieder geval onverstaanbaar gewauwel waar ie dan 10 minuten daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay overheen scheeuwt
Leeft die nog eigenlijk?quote:Op maandag 28 december 2020 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
origineel van Laura Jansen kan dit niet aan tippen...
Ik zie nu een clipparodie voor me gezongen door iemand verkleed als Waldo (van Waar is Waldo) die elk boek zichzelf meteen aanwijst. "Daar ben ik, daar ben ik, daar ben ik..."quote:Op maandag 28 december 2020 15:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geheel toevallig kwam ik vorig jaar online op FOK en hoorde dit nummer als het eerst. Daar ben ikvond ik wel toepasselijk om te zeggen
Ik heb geen bierpensquote:Op maandag 28 december 2020 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
middeljarige mannen met een bierpens muziek
Zeker als je ziet dat die Trekkerplaat er ook uit is. Maar dit is denk ik ook een beetje gedaan door random trolls en de Normaal fanclub bij elkaar. Ik zou met plaats 600 nog wel kunnen leven.quote:Op maandag 28 december 2020 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou me dan nog tegenvallen qua daling. Blijkbaar toch nog een hoop boerenstemmen weten vast te houden dan
quote:Op maandag 28 december 2020 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
origineel van Laura Jansen kan dit niet aan tippen...
Die andere 3 liedjes waren best leuk. Vooral Wicked World, die stond ook wel eens in de Mex2000quote:
Dat Laura Jansen met 4 verschillende noteirngen in de top 2000 heeft gestaan was me ook ontgaanquote:
mij ookquote:Op maandag 28 december 2020 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Laura Jansen met 4 verschillende noteirngen in de top 2000 heeft gestaan was me ook ontgaan
Zet je de webcam aan tijdens het douchen?quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie over douchen tijdens het volgende reclameblok en de eerste/laatste plaat van volgend/dit uur?
Dat was echt in de SkyRadio periode, toen ook Ben Saunders, Sandra van Nieuwland etc een notering hadden en Train 5 of 6 ofzo.quote:Op maandag 28 december 2020 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Laura Jansen met 4 verschillende noteirngen in de top 2000 heeft gestaan was me ook ontgaan
Zou dan wat langer douchen en ook de tweede plaat van volgend uur overslaan.quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie over douchen tijdens het volgende reclameblok en de eerste/laatste plaat van volgend/dit uur?
Neuh, dat laat ik zitten.quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet je de webcam aan tijdens het douchen?
moet je nog ergens heen ?quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou t alleen doen als ik je vriendin meekrijgquote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die schijtplaat met Marco heeft gelukkig ook niet lang standgehoudenquote:
Ik vind het eigenlijk best verrassend dat die cover van Nothing Else Matters de lijst nooit heeft gehaald.quote:Op maandag 28 december 2020 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
D
[..]
Die schijtplaat met Marco heeft gelukkig ook niet lang standgehouden
Geertquote:
Zoals gezegd, de rest wat van ze in de Lijst heeft gestaan is inderdaad niet bijzonder maar ze hebben toch wel leuke albumliedjes.quote:Op maandag 28 december 2020 15:29 schreef laxus13 het volgende:
Hmmm dit nummer gaat nog wel, de rest van Bastille vergeet ik liever
Dat zijn altijd mooie herinneringenquote:Op maandag 28 december 2020 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Ooit gezien in een platen/boekenzaak in Groningen tijdens Eurosonic terwijl ze de drums op een stapel boeken deden en dit accapella zongen
Had ik bij moeten zeggen dat ik alleen de singles kan maar geen album tracksquote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd, de rest wat van ze in de Lijst heeft gestaan is inderdaad niet bijzonder maar ze hebben toch wel leuke albumliedjes.
Yup, sowieso is Eurosonic echt een briljant festival.. Hopelijk kunnen we daar in 2022 weer eens heenquote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zijn altijd mooie herinneringen
Overrated op de radio, underrated onder de 'snobs'quote:Op maandag 28 december 2020 15:32 schreef Gretzl het volgende:
* Gretzl vraagt zich nog steeds af hoe Bastille zo groot heeft kunnen worden met slechts 2 hitjes
Eeeeenschquote:Op maandag 28 december 2020 15:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze op zich wel net zo goed als de eerste unforgiven, misschien unpopular opinion deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |