Ik vond de Grieken daar erg onvriendelijk en de stad tegenvallen. In Rome was het zo anders.quote:Op maandag 28 december 2020 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Athene moet ik nog eens heen, net als Boedapest
+1quote:Op maandag 28 december 2020 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Athene moet ik nog eens heen, net als Boedapest
Zou me dan nog tegenvallen qua daling. Blijkbaar toch nog een hoop boerenstemmen weten vast te houden danquote:Op maandag 28 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we die wel voor oudjaarsdag gehoord hebben hoor. Deurdonderen wel op oudjaarsochtend. Oerend Hard er in de buurt.
Doris?quote:Op maandag 28 december 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is in ieder geval onverstaanbaar gewauwel waar ie dan 10 minuten daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay overheen scheeuwt
Leeft die nog eigenlijk?quote:Op maandag 28 december 2020 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
origineel van Laura Jansen kan dit niet aan tippen...
Ik zie nu een clipparodie voor me gezongen door iemand verkleed als Waldo (van Waar is Waldo) die elk boek zichzelf meteen aanwijst. "Daar ben ik, daar ben ik, daar ben ik..."quote:Op maandag 28 december 2020 15:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geheel toevallig kwam ik vorig jaar online op FOK en hoorde dit nummer als het eerst. Daar ben ikvond ik wel toepasselijk om te zeggen
Ik heb geen bierpensquote:Op maandag 28 december 2020 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
middeljarige mannen met een bierpens muziek
Zeker als je ziet dat die Trekkerplaat er ook uit is. Maar dit is denk ik ook een beetje gedaan door random trolls en de Normaal fanclub bij elkaar. Ik zou met plaats 600 nog wel kunnen leven.quote:Op maandag 28 december 2020 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou me dan nog tegenvallen qua daling. Blijkbaar toch nog een hoop boerenstemmen weten vast te houden dan
quote:Op maandag 28 december 2020 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
origineel van Laura Jansen kan dit niet aan tippen...
Die andere 3 liedjes waren best leuk. Vooral Wicked World, die stond ook wel eens in de Mex2000quote:
Dat Laura Jansen met 4 verschillende noteirngen in de top 2000 heeft gestaan was me ook ontgaanquote:
mij ookquote:Op maandag 28 december 2020 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Laura Jansen met 4 verschillende noteirngen in de top 2000 heeft gestaan was me ook ontgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |