Denk je dat Bill Withers oudjaarsochtend kan halen? Of is dat te hoog?quote:
Whahaha, en lopen ze er ook uitgebreid mee te pochen ook. Heel bijzonderquote:Op maandag 28 december 2020 15:12 schreef Evenstar het volgende:
Dan kappen ze Iron Butterfly af, maar krijgen wij wel 10 minuten lang dit gepingel te horen.
Nee top.
Als je deze hoort is de plaat echt verpestquote:
Fysiek sowieso niet.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat Bill Withers oudjaarsochtend kan halen? Of is dat te hoog?
Als deze 745 plus heeft geloof ik daar wel in.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje het laatste dat ik mijn vriendin toevertrouwde voordat we uit elkaar gingen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar dit zijn wel 11 hele lange minuten, dit had ook prima in 3 minuten gekund
Is ie er zo slecht aan toe qua gezondheid dan?quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bedankt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je deze hoort is de plaat echt verpest
Alie is geweest.quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als deze 745 plus heeft geloof ik daar wel in.
Wat denk je van de boeren? Zo giga is de daling nou ook weer niet als ze nog niet zijn geweest. En die nieuwe notering heb ik ook nog niet gehoord
Ik hoorde eerst Germany, totdat mensen hier daar ben ik zeidenquote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje het laatste dat ik mijn vriendin toevertrouwde voordat we uit elkaar gingen.
Hij zingt toch gewoon bladerdeeg, bladerdeeg?quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar die nieuwe boerennotering nog niet. en De Boer dat is de keerl ook nog niet natuurlijkquote:
Nu hoor ik het steedsquote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we die wel voor oudjaarsdag gehoord hebben hoor. Deurdonderen wel op oudjaarsochtend. Oerend Hard er in de buurt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar die nieuwe boerennotering nog niet. en De Boer dat is de keerl ook nog niet natuurlijk
Wil jij stoppen met goeie muziek voor mij te verpestenquote:
Kutquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zingt toch gewoon bladerdeeg, bladerdeeg?
geheel toevallig kwam ik vorig jaar online op FOK en hoorde dit nummer als het eerst. Daar ben ikquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Oh godver. You magnificent bastard.
Neeee kap nouquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gotverquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |